تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر انواع گوشی در کرج | تعمیرات موبایل | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر انواع گوشی در کرج | تعمیرات موبایل | تکنیک تیم
76
16 می 2021
marino

تعمیر انواع گوشی در کرج: از رایج ترین مشکلاتی که برای گوشی تلفن همراه به وجود می آید می توان به مواردی مانند بیش ازحد داغ شدن تلفن همراه ، کار نکردن تاچ و LCD گوشی به خاطر ضربه خوردن و تحت فشاربودن ، وصل نشدن به WIFI و بلوتوث ، نشناختن رم (کارت حافظه) و کم شدن سرعت تلفن همراه اشاره کرد. تکنیک تیم تیمی با تجربه در زمینه تعمیر انواع گوشی می باشد که درخدمت شما عزیزان است.

تعمیر انواع گوشی در کرج | تعمیرات موبایل | تکنیک تیم

در برخی مواقع ممکن است مشکلات نرم افزاری برای گوشی پیش بیاید و برخی مواقع هم ممکن است ایرادات جدی سخت افزاری برای گوشی به وجود بیاید. شما عزیزان نگران این مسئله نباشید در مواقعی که مشکلی برای موبایل شما به وجود آمد به تکنیک تیم مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان مشکلات تلفن همراه شما راعیب یابی کند و آن رارفع نماید.

خدمات تکنیک تیم

خدمات تکنیک تیم شامل موارد زیر می باشد:

  1. عیب یابی گوشی تلفن همراه
  2. تعویض و تعمیر تاچ و LCD تلفن همراه
  3. هارد
  4. برد اصلی
  5. میکروفن
  6. دوربین (سلفی و اصلی)
  7. سوکت گوشی
  8. اسپیکر

عیب یابی گوشی تلفن همراه

در فرایند عیب یابی گوشی کارشناسان با تجربه تکنیک تیم اول قسمت های سخت افزاری و سپس نرم افزاری تلفن همراه را چک میکنند .عیب یابی همان طور که ازاسمش پیداست به این دلیل است که کارشناس به مشکل اصلی گوشی پی ببرد و برای از بین بردن آن اقدام نماید.

بعد از اینکه کارشناس عیب گوشی را متوجه شود به تعمیر آن می پردازد اگر نیاز باشد که قطعه گوشی را تعویض می کند و اگر نیاز نباشد و با تعمیر درست شود آن را تعمیر می کند.

برخی از مشکلات گوشی به صورت نرم افزاری از بین می روند مانند:

  1. آپدیت کردن سیستم عامل گوشی
  2. ویروس کشی
  3. ریست فکتوری
  4. اصلاح تنظیمات
  5. و…

در برخی مواقع نیز بعضی از قسمت های تلفن همراه مانند speaker ، Battery ، LCD ، گلس ، برد و… دچار ایراد می شوند و باید یا تعویض و یا تعمیر شوند.

تعمیر گوشی موبایل | تعمیرات انواع موبایل | تکنیک تیم

هزینه تعمیر تلفن همراه هوشمند

هزینه تعمیرات موبایل در کرج کاملا بستگی به میزان آسیب دیدگی گوشی می باشد هر چقدر که آسیب بیشتر و جدی تر باشد به نسبت هزینه نیز بالا می رود.

در مواقعی که باید قسمتی از گوشی را تعویض نمایید هم هزینه خرید قطعه جدید و هم هزینه تعمیرکار را باید بپردازید.

تعمیر سخت افزاری تلفن همراه

اعتبار تعمیرگاهی که انتخاب می کنید در زمینه تعمیر گوشی خود بسیار حائز اهمیت می باشد. سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که هم معتبر و هم پیشرفته باشد.

تعمیر گوشی آیفون

گوشی های برند آیفون apple از پرطرفدارترین تلفن همراه های هوشمند می باشد. محصولات شرکت اپل دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و نیز دارای انواع گوناگونی هستند.

با این تفاسیر ممکن است گوشی های ایفون نیز دچار ایراداتی شوند که شاید به خاطر ضربه، تحت فشار بودن ، آب خوردگی و… ایجاد شود.

تعمیر این نوع گوشی ها به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد به صورتی که تعمیرکار مخصوص اپل باید باشد به این دلیل که موبایل های آیفون از لحاظ نرم افزاری با گوشی های اندروید متفاوت می باشند.

مزیت های تعمیر موبایل آیفون

هزینه موبایل های برند آیفون به خاطراینکه ویژگی های خاصی دارند بالا می باشد. کسانی که برند آیفون را برای خود انتخاب می کنند هزینه های بعدی آن را نیز قبول کرده اند.

برای برطرف کردن ایرادات گوشی های آیفون بهتر است که آن مشکل با تعمیر برطرف شود زیرا اگر با تعمیر برطرف نشود نیاز به تعویض قطعه وجود دارد که برای خرید قطعه جدید باید حتما آن قطعه اصل باشد ، قطعات کپی را نمی توان در گوشی های آیفون قرار داد.

تعمیر تلفن همراه برند سامسونگ

کسانی که در زمینه  تعمیر گوشی های برند سامسونگ تخصص دارند به راحتی و در سریع ترین زمان به عیب یابی گوشی و بر طرف کردن آن می پردازند. قطعاتی که نیاز به تعویض دارند بهتر است از قطعات اصل و اورجینال استفاده شود و جایگزین قطعات قبلی شود تا گوشی مانند روز اول با کیفیت باشد و به درستی کار کند زیرا قطعات کپی کیفیت پایینی دارند.

رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی سامسونگ خود را به تکنیک تیم واگذار کنید تا گوشی خود را مانند روز اول تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *