تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیرات تلفن همراه | رفع مشکلات گوشی | خدمات تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیرات تلفن همراه | رفع مشکلات گوشی | خدمات تکنیک تیم
24
24 می 2021
marino

تعمیرات تلفن همراه : باید گفت در زمینه تعمیرات و سرویس موبایل و تبلت خیلی دیده شده که دستگاه موبایل را تیم و یا توسط تعمیرکار غیرمتخصص مورد تعمیر قرارگرفته که نه تنها مشکل موبایل یا تبلت برطرف نشده  بلکه موبایل با مشکلات بی شمار دیگری هم روبرو می شود حتی بعضاً دیده شده که به طور کلی موبایل خراب شده و غیر قابل تعمیر شده است.

تعمیرات تلفن همراه | رفع مشکلات گوشی | خدمات تکنیک تیم

و یکی دیکر از این مشکلات این است که پس از تعمیر و تحویل موبایل به مشتری هیچ گونه تضمینی از سوی تعمیرکار داده نمی شود، به همین خاطر تعمیرات موبایل تکنیک تیم با استفاده از قطعات اصلی و دارای ضمانت تعمی، اقدام به تعمیرات انواع گوشی موبایل و تبلت می نماید که منجر به افزایش طول عمر موبایل می گردد.

 تعمیرات موبایل تکنیک تیم سعی سعی دارد تا تعمیر موبایل را در زمانی بسیار کم  ممکن و یا حتی در یک روز به پایان رساند و آن را تحویل مشتری بدهد.

در مواردی که مشخص نباشد که ایراد اصلی موبایل از کدام قسمت آن می باشد باید گفت که مستلزم بررسی دقیق تمام قطعات است و این نکته را باید در نظر گرفت این کار کمی زمان بر می باشد. خدماتی  مانند تعویض ال سی دی موبایل و یا تعویض گلس گوشی و مواردی از این دست قبیل در همان روز قابل انجام می باشد تا شما دوست گرامی کمترین زمان در روند تعمیر موبایلتان را شاهد باشید.

تعمیرات تخصصی موبایل:

باید گفت که تعمیرات تخصصی موبایل به جمعی از  فعالیت ها و روش های گفته می شود که تعمیرکار تلفن همراه به صورت مستقیم بر روی برد و قطعات داخلی گوشی کار می کند و یا با سرویس موبایل مشکلات آن را رفع می کند.

قسمت هایی که مورد تعمیر قرار قرار میگیرد شامل: تعمیر آی سی، هارد،‌ تعمیر یا سرویس سوکت شارژ، سرویس اسپیکر گوشی است.

تعمیربر روی  آی سی ها و برد گوشی  می شود، به این خاطر تعمیرات آن بسیار پر هزینه است که مدت زمان تعویض و تعمیر آن بالاترمی باشد.  تعمیرات موبایل تکنیک تیم متخصص در تعمیر انواع گوشی های سامسونگ، تعمیرات گوشی اپل ، تعمیرات گوشی هواوی و تعمیرات گوشی شیائومی می باشد.

تعمیرات تلفن همراه | رفع مشکلات گوشی | خدمات تکنیک تیم

چرا تعمیر موبایل را نباید افراد غیرحرفه ای اعتماد کرد؟

تعمیر موبایل یک کار بسیار تخصصی می باشد و نباید آن را به هر شخصی اعتماد داشت. ما در اینجا هستیم با تیم متخصص وحرفه ای تعمیرات موبایل تکنیک تیم تا به شما تضمین بدهیم که دیگر نیاز نیست موبایل خود را به فردی کم تجربه و غیرحرفه ای بدهید تا مشکلات بیشتری برای شما پیش بیاورد.

اگر حتی در کوتاه مدت مشکل شما رفع شود، در طولانی مدت متحمل ضرر های زیادی می شوید، از آن جمله می توان موارد که معمولاً برای تیم پیش آمده که موبایل آنها توسط شخص غیر متخصص انجام شده به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشتری متحمل هزینه های گزاف تری شده است
  • در تعمیر موبایل از قطعات بی کیفیت استفاده شده است
  • گوشی همراه در کوتاه مدت مجدد نیاز به تعمیر پیدا کرده است
  • قطعات اصلی گوشی با قطعات دست دوم تعویض شده است
  • به سایر قطعات گوشی آسیب وارد شده است
  • از قطعات بی کیفیت در تعویض قطعات گوشی استفاده شده است
  • از اطلاعات شخصی در گوشی موبایلسو استفاده شده است

پیدا کردن مرکز تخصصی برای تعمیر موبایل در اینترنت:

تعداد بسیار کمی از مراکز تخصصی تعمیرات تلفن همراه وجود دارد که در آن کارشناسان متخصص به فعالیت می پردازند. متأسفانه کارشناسان کمی وجود دارد که به همه مدل گوشی تسلط داشته باشند بیشتر آنها اکثراً برندهای اصلی و تعمیرات آن تسلط دارند و دوره های یادگیری تعمیرات موبایل تخصصی و فوق تخصصی را گذرانده اند. این کارشناسان مجرب به تعمیر تمامی قسمت های گوشی های همراه مسلط هستند از آن جمله می توان به صفحه ی lcd، میکروفون های معیوب، اسپیکرها، امکانات ویدئویی و دوربین، کابل های آسیب دیده، صفحه کلید معیوب و مشکلاتی از این قبیل اشاره کرد. لازم به ذکر است، تعمیرات موبایل تکنیک تیم  یکی از مراکز تخصصی تعمیر موبایل است که افتخار میزبانی حرفه ای ترین و مجرب ترین تعمیرکاران گوشی های همراه را دارد.

تکنیک تیم

مجموعه تکنیک تیم با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ و تمام محصولات اپل (گوشی همراه ، اپل واچ ، مک بوک ، آی مک و …) و تعویض گلس ال سی دی تمام گوشی ها با ارائه گارانتی ۱ ماهه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *