تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر اسپیکر گوشی | تعویض اسپیکر گوشی | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر اسپیکر گوشی | تعویض اسپیکر گوشی | تکنیک تیم
26
26 می 2021
marino

تعمیر اسپیکر گوشی:یکی از مشکلات شایع در گوشی های موبایل اختلال در صدای گوشی می باشد که معمولاً این مشکل به سخت افزار گوشی مربوط مسی شود و خیلی دیگر از این مشکلات مربوط به سهل انگاری کاربر یا با گ نرم افزاری گوشی می باشد. با یک برسی کلی خیلی راحت و ساده می توان تشخیص داد که این مشکل از کجا می باشد. تعمیر اسپپیکر گوی کاری بسیار ساده و راحت می باشد واین کار خیلی راحت قابل انجام است و در خیلی مواد به قطعات دیگر دستگاه مربوط می شود که کمی نادر می باشد. در برخی موارد نصب یک نرم افزار باعث این مشکل در موبایل می شود.

تعمیر اسپیکر گوشی | تعویض اسپیکر گوشی | تکنیک تیم

برای خیلی از کاربران اتفاق می افتد که وقتی دارند به یک قطعه موسیقی یا وقتی در حال مکالمه با شخصی هستند یک هو صدای اسپیکر دچار اختلال می شود و دیگر صدای از آن نمی آید. یک روش ساده و کم هزینه برای اینکه گوشی را به نزد تعمیر کار نبرید اول صدای کم و زیاد کردن گوشی یا اصطلاح ولوم (Volume) را چدین بار کم و زیاد کنید.

این روش معمولاً به وجود می آید و بااین روش درست می شود. یکی دیگر از قطع شدن های اسپیکر این است که موبایل شما به یکی از وسایل جانبی گوشی  از طریق بلوتوث وصل شده است مانند بلوتوث هندزفری یا هدست بلوتوث و این باعث بروز این مشکل شده است. و باید قبل از تعمیر و نزد متخصص بردن گوشی این باید به دخل تنظیمات بروید و ببینید که گوشی موبایل با لوازم جانبی هم گام سازی شده است یا نه و سعی کنید همه آنها را قطع کنید و مجدداً وضعیت اسپیکر گوشی خود را چک کنید.

تعمیر موبایل در کرج

تعمیر گوشی موبایل | تعمیرات انواع موبایل | تکنیک تیم

در خیلی از مواقع این مشکل حل می شود. اگر مشکل به وجود آمدهبه لوازم جانبی گوشی مربوط نیست باید این نکته را بدانید که روشهای دیکری نیز وجود دارد و ما آن را برای شما می گویم برای اینکه مشکل حل شود Force Restart نیز راه  دیگری می باشد. برا استفاده از این روش باید دکمه  Power و دکمه Volume Down را به طوری که همزمان باشد گرفته و برای مدت تقریباً 5 ثانیه نگه دارید با این روش موبایل شما Force Restart می شود.

تعمیر باطری  موبایل :

هرچه قدر که تکنولوژی و فناوری پیشرفت می کند باطری های مختلفی با مشخصات و ویژگی های متفاوتی نیز تولید می شوند. از این رو تعمیرات و یا تعویض باطری های موبایل نیز روش های مختلفی دارد که این روش ها تعینن کننده هزینه آنها می باشد. فعلا در حال حاضر در صنعت باطری چهار نوع باتری وجود دارد که از نظر سرعت و نگه داشتن شارژ باهم تفاوت دارند و این تفاوت ها بسیار زیاد می باشد.

تمام این باطری های مورد استفاده در موبایل ها ی هوشمند و غیر هوشمند به قرار زیر می باشد:

  • باطری  های لیتیوم پلیمری (Polymer lithium)
  • باطری  های لیتیوم یونی (Lithium ion)
  • باطری  های نیکل هیدرید فلز (Nickel metal hydride)
  • باطری  های نیکل کادمیومی ( Nickel cadmium)

نخستین راه برای اینکه بفهمیم باطری گوشی شارژ می شود یا نه شارژ کردن و دشارژ کردن این روش کارکرد اولیه باطری گوشی را بر می گرداند.  معمولاً وقتی باطری موبایل هی هوشمند از نوع لیتیوم یون بوده با شارژ و دشارژ کردن کارکرد اولیه ی باتری را باز می گرداند.

ما به شما توصیه می کنیم که گوشی موبایل خود را در هر ماه یک بار دشارژ کنید یعنی کاملاً تخلیه و برای حدود چندین ساعت آن را به شارژر وصل کنید اینکار باعث می شود عمر باطری شما افزایش یابد. یکی دیگر از مشکل دیگر باطری، شارژ نشدن آن می باشد.

برای رفع این مشکل باید بدانید که اول سر کوچک یک سیم یواس پی که علامت B روی آن است را یک سیم به لب تاب یا کامپیوتر متصل کرده سیم قرمز را به قطب مثبت و سیم سیاه را به قطب منفی باطری  جدا شده از گوشی موبایل وصل کنید. در این حالت باطری گوشی شروع به شارژ کردن می کند. باطری موبایل اگر به دلیل خاصی دیگر کار نکند و یا دچار آسیب شده باشد باید ان را تعویض کرد و این نکته را بدانید که باید باطری اورجینال جایگزین آن کنید و حتماً از نمایندگی های معتبر کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *