تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعویض گلس موبایل | گلس ال سی دی | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعویض گلس موبایل | گلس ال سی دی | تکنیک تیم
34
30 می 2021
marino

تعویض گلس موبایل:برای همه ما اتفاق افتاده است یا شاید بهتر بگوییم برای خیلی از ماها رخ داده که گلس گوشی یا محافظ روی گوشی مان شکسته و ناچار به تعویض گلس گوشی بشویم. تعویض کردن گلس گوشی بسیار ارزان و ناچیز است ما در اینجا با تعمیرات موبایل تکنیک تیم در خدمت شما عزیزان هستیم. تعویض ارزان گلس آیفون ، گلس سامسونگ و تمام مدل های را به تعمیرات موبایل تکنیک تیم بسپارید. تیمی متخصص و با استفاده از قطعات اورجینال و اصلی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. در این مقاله برای شما شرح می دهیم که گلس چند نوع می باشد و از چه لایه هایی تشکیل شده است.

تعویض گلس موبایل | گلس ال سی دی | تکنیک تیم

اگر بخواهیم معنی واژه ای گلس (Glass) را بگوییم گلس یعنی در زبان پارسی یعنی شیشه و در واقع گلس وظیفه محافظت از تاچ وال سی دی محافظت می کند.

گلس به مانند یک قاب شیشه ای می ماند و اگر بخواهیم گلس را به زبان ساده تر و عامیانه تر برای شما شرح دهیم و اینکه چه کاربردی روی موبایل دارد، بایدد بدانید که گلس یک قالب نازک پلاستیکی و یا حرارتی می باشد که به شیشه بیرونی موبایل چسبیده می شود.

گلس این وظیفه را دارد که گوشی همراه شما را از آسیب و خط و خش های احتمالی محافظت بکند. باید تا الان متوجه شده باشید که منظور ما دقیقاً ککدام قسمت موبایل می باشد. برای تعویض گلس گوشی شما همکاران ما در تعمیرات موبایل تکنیک تیم در تمام ساعت آماده خدمات می باشد.

تعویض گلس محافظ

اگر بخواهیم وظیفه گلاس را بگوییم این محافظت از سطح گوشی را به عهده دارد و کاربرد دیگری برای آن وجود ندارد. پس اگر بخواهیم نامی بر روی این وسیله بگذاریم محافظ صفحه نمایش بهترین اسم برای این وسیله می باشد.

همه ما می دانیم که گوشی های هوشمند بسیار گران قیمت و برای محافظت از این وسیاه ارزشمند و گران قیمت باید تمهیداتی را در نظر گرفت که در زمان وقع حادثه کمترین ضربه یا خط و خشی به ان وارد شود.

تعویض گلس موبایل | گلس ال سی دی | تکنیک تیم

انواع محافظ صفحه نمایش

اگر بخواهیم انواع گلس یا محافظ صفحه نمایش را نام ببریم همه این ها به سه دسته تقسیم می شوند:

  • محافظ PET
  • محافظ TPU
  • محافظ TG

محافظ صفحه نمایش PET

اگر بخواهیمم برای شما شرح دهیم که محافظ صفحه نمایش PET چه ساختاری دارد این محافظ ساختاری پلی استر دارد و دارای یک پوششی مقاوم در برابر خط و خش  دارد و یک  لایه از چسب سیلیکونی نیز در دیگر طرف آن می باشد.

این مدل محافظ در برابر ضربه و خراشیدگی ها زیاد مقاوم نمی باشد و فقط موبایل را خخط و خش های ناشی از کلید، ناخن، سکه و … محافظت می کند که این یک نقطه ضعف بسیار بزرگ می باشد.

محافظ صفحه نمایش  TPU

می شود گفت که محافظ صفحه نمایش TPU مقاوم تر  و با دوام تر از محافظ صفحه نمایش نوع PET می باشد. محافظ صفحه نمایش TPU مقاومت بیشتری را از خود در مقابل خط و خش ها، آسیب ها، و ضربه ها، چربی ها، و باکتری و آشغال ها از خود نشان می دهد.

این محافظ مقاومت بیشتری را در مقابل افتادن و ضربه خوردن گوشی موبایل از خود نشان می دهد و محافظت تقریباً نصبی از صفحه نمایش انجام می دهد. باید این نکته را در نظر گرفت که باز با این وجود محافظ های بهتری نسبت به این نوع هم وجود دارد.

محافظ صفحه نمایش TG

محافظ صفحه نمایش TG از لایه های بیشتری نسبت به دو نوع قبل که توضیح دادیم تشکیل شده است. اگر برای شما شرح دهیم که این لایه ها به از چه موادی تشکیل شده است: لایه جذب کننده شوک سیلکون وکه در انتهای لایه  ها وجو دارد و روی آن یک لایه PET و لایه بسیار ظریف و نازکی که خیلی شفاف می باشد برای چسبیدن این دو لایه و دو لایه شیشه که برای مقاومت بیشتر حرارت دیده است و لایه دیگری که چربی گریز می باشد با نام Oleo phobic تشکیل می دهد.  این محافظ بسیار مقاوم و عالی می باشد در مقابل خط و و خش و در مقابل ضربه بسیار مقاوم و چربی گریز می باشد.

مواد تشکیل دهنده محافظ صفحه نمایش TG
  • پلی اتیلن ترفتالات  Polyethylene Terephthalate
  • ترموپلاستیک پلی اورتان  Thermoplstic Polyurethane
  • شیشه حرارت دیده  Tempered Glass

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *