تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعویض باتری گوشی سامسونگ | باتری موبایل | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعویض باتری گوشی سامسونگ | باتری موبایل | تکنیک تیم
34
2 ژوئن 2021
marino

تعویض باتری گوشی سامسونگ: تعویض باتری گوشی سامسونگ یکی از نکاتی است که ما در اینجا آن را برای بازگو می کنیم. تعویض باتری گوشی سامسونگ را به متخصصین ما بسپارید تا ظرف مدت کوتاهی آن را برای شما تعویض و یا ترمییم کنند. اگر قصد تعویض یا تعمیر گوشی خود را دارید ما به شما تعمیرات موبایل تکنیک تیم را پیشنهاد می کنیم. تعمیرات موبایل تکنیک تیم با نیروی فنی متخصص در زمینه تعمیرات و استفاده از قطعات اورجینال تمامی خدماتی را که ارئه می دهد با ضمانت انجام می دهد.

تعویض باتری گوشی سامسونگ | باتری موبایل | تکنیک تیم

در اینجا قصد داریم تا در مورد تعویض و تعمیر باتری های گوشی سامسونگ بپردازیم. باتری گوشی های امروزی اکثراً در غالب باترهای لیتیومی یونی در آنها به کار رفته است.

باتری ها هم مانند خیلی از وسایل امروزی که با پیشرفت تکنولوژی، نسل های پیشرفته و کار آمدی از باتری های لیتیومی به بازار عرضه شده است که در نوع خود بسیار جالب می باشند.

این نکته وجود داد که هنوز هم باتری ها طول عمر محدودی دارند. یک نکته جالب دیگر برای شما عزیزان بگوییم این است که هر باتری لیتیومی یونی که در موبایل های هوشمنده به کار می رود با هر شارژی که می شود کمی افت ظرفیت پیدا کرد و از طول عمر آن کم می شود.

نکات

از نکات جالبی که باید بدانید این است که سلامت باتری با طول عمر باتری دو قضیه جدا و متفاوت می باشد. Battery Life که معنی آن عمر باتری با یک شارژ می شود.

Battery Health که معنی آن عمر باتری گوشی سامسونگ می باشد با گذر زمان مشخص می شود. در مدل گوشی های امرئوزی مشکلی  که هست این است که دیگر دسترسی به باطری گوشی وجود ندارد و کاربر نمی تواند باطری گوشی را ببیند و آن را تعویض کند.

این بدان معنی نیست که دیگر نمی توان آن را تعمیر یا تعویض کرد این کر فقط توسط یک متخصص قابل انجام می باشد.

نشانه های که نشان می دهد باتری گوشی شما خراب شده است :

روش های زیاد ی وجود دارد برای این که بفهمیم که باتری گوشی ما خراب شده است یا نه. ولی در اینجا ما برای شما ساده ترین روش ها را برای این که بفهمید که باتری گوشی شما خراب شده است پیش رو شما قرار می دهیم.

برای اینکه باتری شما زودد خراب نشود باید توصیه کارشناسان را جدی بگیرید. باتری ها را می شود دوباره باز یافت نمود و هرگز آنها را پرت ندهید.

تعویض باتری گوشی آیفون در کرج | تعویض باتری اپل| تعمیرات گوشی

علائم و نشانه های باتری خراب شده :

  • گوشی همراه خیلی زود خاموش می شود
  • گوشی موبایل یا باتری آن داغ می شود. 
  • باتیر گوشی باد می کند. 
  • موبایل یهو خاموش می شود.
  • موبایل تا زمانی روشن می ماند که به شارژ وصل باشد. 

تعمیر باتری موبایل سامسونگ:

اولین اقدامی که برای نجات باتری گوشی خود می توانید انجام بدهید این است که آن را شارژ و دی شارژ بکنید. اگر گوشی شما شارژ را به خوبی نمی تواند نگه دارد و با زمان کمی تخلیه می شود بهتر است با این روش آن را درست کنید.

برای این روش اول آن را تخلیه کامل کنید و بعد برای 48 ساعت به شارژر و برق وصل کنید. توصیه می شود که این کار را برای 1 بار در ماه هم شده برای اینکه طول عمر باتری شما بالا برود انجام بدهید.

تعویض باتری موبایل سامسونگ

در بعضی از مواقع باتری گوشی های سامسونگ امکان تعویض ندارد این حرف حاکی از آن  است که باتری میزان زیادی تخریب شده و دیگر نمی توان آن را تعمیر کرد و تنها یک راه برای ما وجود دارد و آن تعویض باتری می باشد.

در مدل گوشی های قدیمی می شد با باز کردن گوشی این کار را انجام داد ولی در گوشی های امروزی این کار را نمی توان انجام دادو باید توسط متخصصین گوشی انجام شودو نکته مهم در این است اگر باتری گوشی باد کرده است باید آن را هرچه سریعتر تعویض کرد و گرنه با خطر انفجار و یا آسیب های جدید تر روبرو می شوید.

بهینه‌سازی مصرف باتری گوشی سامسونگ

یک راه ساده و آسان برای این که باتری شما خالی نشود غیر فعال کردن برنامه های غی ضروری می باشد. گوشی را ریست کرده تا به حالت معمولی مصرف باتری برگردد.

به قسمت Settings بروید و بعد روی گزینه Data Usage سپس گزینه Background Data را غیر فال نموده و سپس روشنایی گوشی را هم کم کنید با این روش کمی می توانید شارژ باتری بیشتر نگه بدارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *