تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

کالیبره کردن باتری گوشی | تعویض باطری موبایل | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

کالیبره کردن باتری گوشی | تعویض باطری موبایل | تکنیک تیم
32
3 ژوئن 2021
marino

کالیبره کردن باتری گوشی: کالیبره باتری چیست و چرا باید باتری گوشی را کالیبره کنیم؟ چطور بفهمیم گوشی نیاز به کالیبره دارد؟ نرم افرار ریکاوری موبایل ، برای کالیبره کردن، باید گوشی روت شود؟ به تمام سوالات شما در این اینجا پاسخ خواهیم داد. تعمیرات موبایل تکنیک تیم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. تعمیرات موبایل تکنیک تیم با نیروی با دانش و فنی در زمینه تعمیرات و مشکلات نرم افزاری گوشی های هوشمند و ارائه قطعات اورجینال گوشی های همراه اماده خدمت رسانی به شما عزیزان  می باشد.

کالیبره کردن باتری گوشی | تعویض باطری موبایل | تکنیک تیم

کالیبره کردن باتری گوشی به چه معنی می باشد: یکی از روش های که می توان با آن می توان طول عمر باطری را افزایش داد کالیبره کردن باتری موبایل می باشد با این روش می توان طول عمر باتری موبایل را بیشتر کرد. یکی دیگر از مزایایی این روش این است که شارژ موبایل را بیشتر نگه می دارد. کالیبره کردن باتری موبایل برای گوشی هایی که مطمئن هستیم که باتری گوشی سالم می باشد ولی با شارژ شدن مشکل دارند و یا دیر شارژ می شوند یک روش بسیار مناسب می باشد این مشکل را حل کنند.

تعویض باطری موبایل

کالیبره کردن باتری موبایل

یکی از مشکلاتی که برای گوشی به وجود می آید این می باشد که مقدار واقعی باتری وچیزی که گوشی همراه  نشان می‌دهد تفاوت دارد البته هر چقدر از عمر باتری که می گذرد این مشکلات هم پیش می آید. در گوشی های که سیستم عامل آنها اندروید می باشد در بخش battery stats می شود از وضعیت شارژ گوشی مطلع شد ولی خوب در بعضی موارد این گزینه دچار مشکل می شود  و مقدار درستی از شارژ گوشی را نمایش نمی دهد و قبل از اینکه باتری گوشی کامل خالی شود صفر می شود. دو روش برای کالیبرهکردن گوشی وجود دارد یکی این  است  که به صورت عمومی بر روی تمام گوشی ها قابل انجام شدن است ولی یک روش آن باید حتماً گوشی روت شده باشد.

روش کالیبره کردن گوشی بدون روت کردن آن

در این روش اول باتری گوشی را کامل خالی کرده تا خاموش شود و بعد از این کار دو باره روشن کرده و مجدداً آن را روشن کرده تا دوباره خاموش شود این نکته را در نظر داشته باشید که به شارژ نباشد و بعد از این دو مورد که گفتیم گوشی را به شارژ زده تا صد درصد شارژ شود و بعد از این کار وقتی آن را روشن کنید می بینید که عدد صد درصد شارژ نشده است دوباره ان را به شارژ زده تا صد درصد شارژ شود.

این کار باید تا زمانی که گوشی صد درصد شارژ را نشان بدهد انجام میدهیم و در آخر گوشی را خالی می کنیم و دوباره به شارژ زده  تا صددرصد شارژ شود با این روش یعنی گوشی کالیبره شده است.

چند نکته حائز اهمیت این است که ای روش برای باتری کمی مضر است و عمر آن را کم می کند. هر سه ماه یک  بار ولی توصیه می شود. این شیوه کمی سخت است و لی روشی مناسب برای کالیبره  کردن گوشی است و این نکته را در نظر داشته باشید که وقتی از این روش استفاده کنید که مشکل باتری خیلی جدی باشد.

کالیبره کردن باتری گوشی | تعویض باطری موبایل | تکنیک تیم

روش کالیبره کردن گوشی روت شده

در مرحله اول مانند روش قبل می ماند باید و مانند شیووه قبل عمل کنید. نرم افزار Battery Calibration را دانلود کرده و قبل از آن از صددرصد بودن شارژ گوشی اطمینان داشته باشیم. نرم افزار را اجرا کرده روی گزینه Battery Calibration بزنید. بعد از کالیبره شدن گوشی اجازه بدهید گوشی خالی شود و خاموش گردد. حالا گوشی را به شارژ وصل کنید البته به صورت خاموش تا صد درصد شارژ شود در این روش هم گوشی کالیبره می شود.

نرم افزار های کالیبره کردن باتری گوی های اندروید

اگر قصد دارید که شارژ واقعی گوشی خود را ببینید با استفاده از برنامه Advanced Battery Calibrator استفاده کرده ان نرم افزار با نرم افزار دگیری به نام Battery Life Repair خواهد کرد. این دو برنامه برای کالیبره کردن باتری گوشی بسیار مناسب و با استقبال چشم گیری نیز مواجه شده اند.

قوی کردن باتری گوشی

برای قوی کردن باتری گوشی اول باید بدانید که باید از شارژر های اصلی استفاده کنید و نباید از نوع تغلبی آن استفاده کنید. کابل شارژ را چک کرده و نباید کابل شارژ آن آسیب دیده باشد. سعی کنید وقتی گوشی در حال شرژ شدن می باشد از آن استفاده نکنید. از قرار دادن گوشی در جاهای گرم که در حال شارژ شدن می باشد دوری کنید. اگر باتری گوشی شما خراب شد آن را کالیبره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *