تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر گوشی اپل | تعمیر آیفون در کرج | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر گوشی اپل | تعمیر آیفون در کرج | تکنیک تیم
27
7 ژوئن 2021
marino

تعمیر گوشی اپل: تعمیرات موبایل تکنیک تیم  با استفاده از نیروهای متخصص در زمینه مشکلات گوشی های همراه در خدمت شما عزیزان می باشد. تعمیرات موبایل تکنیک تیم آماده ارائه خدماتی مانند تعمیر و عیب یابی و رفع مشکل پبس آمده، ازبین بردن مشکلات نرم افزاری ، تعمیرات سخت افزار و تعویض قطعات گوشی و جایگزیین کردن قطعات اصلی و اورجینال می باشد.   تعمیر گوشی های اپل کاری بسیار حساس و لازم است که فرد دوره های تخصصی را در این زمینه دیده باشد.

تعمیر گوشی اپل | تعمیر آیفون در کرج | تکنیک تیم

تعمیرات گوشی های اپل:اگر شما هم جزو کسانی هستید که گوشی اپل دارید و گوشی شما دچار مشکل شده است نگران نباشید این مقاله را مطالعه کنید.

در اینجا موارد زیادی هست که با خواندن آنها نکات جالب و کاربردی در مورد تعمیر گوشی اپل آشنا می شوید. گوشی اپل را می شود گفت که یکی از پر طرفدارترین گوشی های هوشمند حال حاضر در جهان می باشد و طرفداران خاص خود را دارد.

موبایل اپل در انواع مختلفی وجود دارد در این گوشی سعی شده از ساختاری با کیفیت بالا استفاده شود.

اما خوب گوشی آیفون هم مانند همه گوشی های دیگر ممکن است دچار مشکلاتی شود که در اینجا باهم در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

تعمیرات آیفون

ایراداتی که ممکن است برای همه گوشی های دیگر نیز پیش بیاید مانند شکستن ال سی دی، کار نکردن دوربین، برنامه ها به درستی اجرا نشود و هزاران مشکل دیگر. این را باید بدانید که گوشی اپل ساختار متفاوتی را نسبت به سایر گوشی ها دارد باید تعمیر کار گوشی اپل مهارت لازم و تجربه بالایی را در این زمینه داشته باشد.

نباید گوشی خود را به دست نیروی غیر متخصص داد چون این گوشی ها به مانند گوشی های نسل اندریودی نمی باشد و نرم افزار های خاص و مخصوص خود را دارد. در ادامه مطالبی بعدی که خواهیم داشت به شکلی کاربردی این مطالب را برای تعمیر گوشی های اپل در اختیار شما شرح خواهیم داد و نحوه ترمیم کردن بعضی قطعات آن را برای شما خواهیم گفت. ولی اگر گوشی شما به دست یک نیروی متخصص تعمیر شود بسیار پسندیده تر می باشد.

تعمیر گوشی آیفون | تعمیر اپل | تعمیرات تکنیک تیم

مزایای تعمیر گوشی های اپل:

گوش های اپل به این دلیل که بسیار گران قیمت می باشد و این گرانی قیمت به واسطه خوصیات منحصر به فرد این گوشی ها می باشد.

گوشی های اپل هم در برخی موارد که حادثه ای برای گوشی رخ می دهد یا نرم افزار آن دچار اختلال می شود مانند تمام گوشی های اندریود دیگر ولی این کار باید بدست نیروی متخصص و کار بلد باید انجام شود.

ما در اینجا بامتخصصین و نیرو های با تجربه در خمت شما عزیزان هستیم. اگر بشود مشکلات گوشی را بدون نیاز به تعمیر درست کرد یعنی کاربر از شانس بالای برخوردار می باشد به این خاطر که تعمیر گوشی هزینه های زیادی دارد.

حتماً این نکته را مد نظر داشته باشید که از قطعات اصلی برای جایگزینی قطعات معیوب گوشی خود استفاده کنید.

خدمات تعمیر گوشی اپل:

خدماتی که معمولاً تعمیر گاه های معتبر به کار بران گوشی های اپل ارائه می دهند شامل موارد زیر می باشد:

  1. عیب یابی و رفع مشکل پبس آمده
  2. ازبین بردن مشکلات نرم افزاری 
  3. تعمیرات سخت افزار و در آخر سر تست کردن نهایی گوشی

تعمیرات موبایل تکنیک تیم آماده ارائه کلیه خدمات به شما عزیزان می باشد.

چه چیزی مراکز تعمیر موبایل اپل را متمایز می‌کند:

چیزی که مراکز تعمیر موبایل آیفون را متمایز می‌کند این می باشد که این مراکز از کارشناس و نیروهای متخصص و با تجربه استفاده کرده باشند.

این تکنسین ها باید به راحتی عیب یابی اصولی و تعمیرات تخصصی موبایل را به بهترین نحوه ممکن انجام بدهند. از دیگر ویژگی های این مراکز ضامنتی است که بابت خدمات ارائه می دهند.

این مراکز از دستگاه ها و ابزارآلات حرفه ای و به روز در خدمات خود استفاده می کنند.

تمام این گزینه ها که گفتیم باعث تمایز یک مرکزعیب یابی با دیگر مراکز می شود.

سپس هزینه تعمیرات آن را برآورد کرده و شما را در جریان قرار می‌دهند تا درصورتی که تمایل داشتید، پروسه تعمیر موبایل اپل را آغاز کنند.

پس از تعمیرات این دستگاه نیز با تست و بررسی آن طی مراحل متعدد از رفع مشکلات آن اطمینان حاصل می‌کنند و درنهایت موبایل شما را مانند روز اول، بدون هیچ مشکلی در اختیارتان قرار می‌دهند.

وقتی شما گوشی اپل را به نمایندگی می سپارید برای تعمیر کردن، این مرکز با استفاده از تکنسین های ماهر خود با دقت به بررسی وعیب یابی پرداخته و با اصولی ترین روش های ممکن به تعمیر و رفع عیب می پردازند.

و بعد از این کار به برآورد هزینه پرداخته و آن را به شما اعلام می کنندتا در صورت پاسخ مثبت از جانب شما پروسه تتعمیر نیز در دستور کار قرار گیرد. بعد از این کار تست فنی و نهایی انجام شده و سپس آن را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تعمیرات تکنیک تیم

با پیشرفت تکنولوژی و علم همه چیز رو به جلو می رود این پیشرفت باعث شده است که هر روز گوشی های هوشمند پیشرفته‌تر و قابلیت های جدیدی را پیدا کند. هر گوشی می تواند دچار مشکل شده و احتیاج به تعمیر و یا تعویض بعضی از قطعات آن را داشته باشد. تعویض کلی گوشی خیلی به صرفه نیست و تعمیر گوشی بسیار بصرف تر می باشد.

در گوشی موبایل خیلی از قطعات آن مصرف می باشند این بدان معنی است که روزی عمر بعضی از قطعات به پایان می رسد مثل باتری گوشی همراه باید آن را تعمیر کرد و یا آن را تعویض کرد.

تعمیرات حرفه ای موبایل | برطرف کردن ایراد گوشی | تعمیرات

مثلاً در مواردی گوشی شما ضربه می خورد ال سی دی تاج و یا گلس ال سی دی آسیب می بیند و یا شکسته می شود در این موارد نیز باید گوشی را تعمیر کرد و یا قطعاتی که آسیب دیده است را تعویض کرد بعضی از مشکلاتی که برای گوشی ها یمان به وجود می آید غیر قابل پیش بینی می باشد و نمی توان آن را پیش بینی کرد. مثلاً گوشی شما از دست شما رها شده و افتاده و بعضی از قسمت های آن مانند برد گوشی می سوزد ال سی دی گلس و یا تاچ آن آسیب می بیند این ها غیر قابل پیش بینی می باشد و باید گوشی را به یک تعمیرگاه مجاز موبایل برد و گوشی را تعمیر کرد.

تعمیر گوشی

مواردی که باید گوشی را تعمیر کرد کند شدن سرعت موبایل می باشد مثلاً متصل نشدن به وای فای یا بلوتوث مشکلی برای کارت حافظه پیش می‌آید و کارت حافظه را دیگر گوشی شناسایی نمی کند داغ شدن بیش از اندازه موبایل از کار افتادگی تاچ و ال سی دی به دلیل وارد شدن ضربه و فشار به آن همه این موارد مشکلاتی هستند که برای گوشی های همراه امروزی به وجود می آید. در خیلی از موارد  گوشی های دچار مشکلات سخت افزاری نمی‌شوند و دچار مشکلات نرم افزاری نیز می شود که باید آنها را به تعمیرگاه مجاز موبایل برد و گوشی را تعمیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *