تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعویض باتری موبایل در کرج | تعویض باطری گوشی | تعمیرات

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعویض باتری موبایل در کرج | تعویض باطری گوشی | تعمیرات
110
8 ژوئن 2021
marino

تعویض باتری موبایل در کرج: تعویض باتری یکی از نکاتی هست که در طول زمان ممکن است برای هر گوشی به وجو بیایید. این مشکل اصلاً نگران کننده نیست چون با تعویض ساده به راحتی قابل انجام است . اما استفاده از قطعات اورجینال یکی از چیزهای مهم در تعویض باتری می باشد ما به شما پیشنهاد تعمیرات موبایل تکنیک تیم را می دهیم. تعمیرات موبایل تکنیک تیم با استفاده از باتری های اورجینال و اصلی برای تمامی گوشی های همراهآماده خدمت رسانی به شما عزیران می باشد. در اینجا اقدامات لازم برای بعد از تعویض باتری موبایل را برای شما شرح خواهیم داد.

تعویض باتری موبایل در کرج | تعویض باطری گوشی | تعمیرات

اقدامات لازم برای بعد از تعویض باتری موبایل:باتری های موبایل از جنس مواد مصرفی هستند که بعد از گذشت زمان کارایی خود را از دست می دهند. حتی بهترین برندهای گوشی دنیا مانند اپل از این قانون به دور نیستند و آنها هم عمر مفیدی را دارند. در مقالاتی برای شما شرح خواهیم داد که عمر یک باتری کی به پایان می رسد وباید ان را تعویض نمود. بعد از اینکه باتری گوشی عوض می سود باید اقداملاتی را انجام داد تا باز هم این مشگل رو برو نشویم و بتوانیم عمر مفید باتری گوشی را بیشتر کنیم. نمایش دادن میزان واقعی شارژ موبایل یک مشکل می باشد که برای شرح خواهیم داد چگونه خمی توان با این مشکلات روبرو شد و توانست آن را حل و فصل کرد.

درست کردن باتری های که زود خالی می شوند

یکی از مشکلاتی که برای بیشتر گوشی ها به وجود می آید این است که یک گوشی شارژ را درست نگه نمی دارد در اینجا راه حل آن را شرح می دهیم. یک دلیل این ماجرا می تواند این باشد که در زمان اسمبل کردن گوشی متخصص تعمیر به خوبی کابل را به باتری متصل نکرده است است که باعث شده پین های آن مشکل پیدا کند. راه حل این مشکل این می باشد که کابل را دوباره اتصال دهیم و پین های آن را مجدداً چک کنیم.

تعویض باتری گوشی در کرج

 جریان نشتی بورد منطقی

از دیگر مشکلا به وجود آمده  جریان نشتی بورد منطقی می باشد. برا درست کردن این مشکل باید ابتدا بورد منطقی را تعمیر کرد و بررسی کرد که از کجا نشت می کند. باید نشت را پس از پیدا کرد آن را رفع و رجوع کرد تا مشکل حل شود.

بیش از اندازه باز بودن برنامه ها

یکی دیگر از مشکلاتی که برای گوشی به وجود می آید این است که برنامه های داخل گوشی بیش از اندازه باز می باشد این برنامه ها اگر بیش از اندازه با هم باز باشند انرژی زیادی از گوشی کشیده که باعث می شود باتری توان زیادی را از گوشی همراه شما بگیرد. برا برطرف کردن این مشکل بهتر است تا برنامه ها را ببندیم.

تعویض باتری گوشی آیفون در کرج | تعویض باتری اپل| تعمیرات گوشی

نکته:

پس الان یاد گرفتیم که مشکلات باتری می تواند نرم افزاری نیز باشد و فقط مربوط به سخت افزار نمی باشد.

روشن نشدن گوشی همراه

از دیگر مشکل های به وجود آمده بعد از تعویض باتری این می باشد که گوشی رو شن نمی شود و حتی با کابل USB نیز باز وصل نمی شود. این مشکل زمانی رخ می دهد که اول باتری تعویض شده خراب باشد و یا عدم اتصال باتری جدید به گوشی همراه می باشد. برای این که مشکل را برسی منید باتری از گوشی جدا کرده و سپس تست کنید ببینید مشکل از باتری می باشد یا از اتصال گوشی .

ریست شدن مدا گوشی همراه

یکی دیگر از مشکلاتی که باید برای شما توضیح دهیم این می باشد که گوشی دائماً به حالت Restart رفته و به عبارتی بالا نمی آید برای رفع این مشکل بهتر است بدانید که شما از باتری اشتباهی برای گوشی استفاده کرده اید و یک باتری جدید و سالم که هم خوانی با نوع گوشی را دارد باید جایگزین آن کنید.

درست نشان ندادن شارژ گوشی

یکی دیگر از مشکلات به وجود آمد تغییر درصد شارژ و درست نشان ندادن آن می باشد. چند دلیل دلارد یکی اینکه شما شارژ اولیه گوشی را انجام نداده اید و توان باتری پایین آمده است. دو م اینکه به طور کامل کابل و رابط های باتری را به درستی اتصال نداده اید و یا به خوبی این کار را انجام نداده اید. باید ابتدا کابل ها را به درستی متصل کرده و بگذارید به مدت طولانی در شارژ باشد تا باتری توان خود را به دست بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *