تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر LCD گوشی | تعویض LCD گوشی | LCD گوشی

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر LCD گوشی | تعویض LCD گوشی | LCD گوشی
34
9 ژوئن 2021
marino

تعمیر LCD: یکی از مشکلات که برای بیشتر گوشی های سامسونگ به وجود می آید، تعمیر یا تعویض ال سی دی انواع گوشی های سامسونگ می باشد. اگر به هر  دلیلی مشکلی برای ال سی دی گوشی های سامسونگ شما به وجود آمد مانند: روشن نشدن، کار نکردن تاچ، شکستگی گلس ال سی دی و … نگران نباشید تکنسین های ما در تعمیرات موبایل تکنیک تیم  آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.

تعمیر LCD گوشی | تعویض LCD گوشی | LCD گوشی

ما در اینجا با تعمیرات تکنیک تیم  متخصص در زمینه تعمیرات موبایل آماده هستیم تا تعمیر یا تعویض ال سی دی گوشی های سامسونگ شما  را برعهده گرفته و با بهترین تکنسین ها و استفاده از بهترین ابزارهای روز این خدمات را به شما ارائه بدهیم. حتماً برای تعویض تا LCD گوشی های سامسونگ باید در هنگام تعویض از قطعات اصلی استفاده شود و گرنه مشکلات دیگری را نیز برای گوشی شما به وجود می آورد.

تعمیر یا تعویض ال سی دی گوشی های سامسونگ :

یک از مشکلاتی که برای گوشی های هوشمند سامسونک پیش می آید تعمیر و یا تعویض تاچ و LCD می باشد. این مشکل یکی از رایج ترین مشکلاتی می باشد که برای گوشی های همراه هوشمند به وجود می آید .

یکی از مشکلاتی که برای  LCD و تاچ گوشی های هوشمند پیش می آید شکستگی LCD یا گلس روی گوشی می باشد که این شکستن ممکن است ناشی از ضربه های شدید و یا فشار های باشد که به گوشی می آید بوجود آمده باشد.

تعمیر ال سی دی گوشی

در برخی از موارد مشکلات متفاوت تری  که در برخی موارد گوشی های موبایل دچار آب خوردگی می شوند و آب و رطوبت به ال سی دی آسیب می رساند.

تعویض گلس LCD | گلس ال سی دی | تکنیک تیم

در خیلی از موارد هم پیش آمده است که کاربر هیچ نقشی در خراب شدن قطعات مذکور نداشته است و این قطعات معمولاً به مرور زمان دچار مشکل می شوند.

یک نکته جالب انن می باشد که تعویض LCD یکی از رایج ترین موارد در تعمیر گوشی های هوشمند سامسونگ می باشد.

ساختار ال سی دی گوشی های همراه:

شاید شما هم به مانند من این تصور را داشته اید که تاچ و ال سی دی گوشی های هوشمند از یک صفحه نازک تشکیل شده است و روی آن متشکل شده از یک سری چراغ است و این فکر را داشتید که  کل سیستم تاچ LCD همین می باشد.

اما وقتی ساختار آن را دنبال می کنیم می بینیم که این تصویر بسیار غلط می باشد. ما در اینجا برای شما شرح خواهیم داد تاچ ال سی دی از چه قطعاتی تشکیل شده است.

اگر بخواهیم برای شما توضیحاتی بدهیم که تاچ و ال سی دی از پنج بخش تشکیل شده است شاید باورش کمی به نظرکمی سخت باشد.

ولی واقعاً ال سی دی ها از پنج لایه تشکیل شده اند که بر روی هم پرس شده اند و به وسیله کابل های رابط به مادربرد گوشی وصل می شود.

این قطعات شامل پنج قطعه اصلی می باشد که تاچ وال سی دی گوشی همراه را تشکیل می دهد که عبارتند از:

  • گلس ال سی دی
  • تاچ یا دیجیتایزر
  • پنل ال سی دی
  • چراغ های ال سی دی
  •  فریم یا قاب ال سی دی

سازندگان و شرکت های ساخت ال سی دی های گوشی های همراه این قطعات را بر روی هم پرس می کنند و یک محصول یک پارچه را بدست می آورند و آن را به بازار عرضه می کنند که ما به آن تاچ و ال سی دی می گویم .

اگر نگاهی تخصصی به این جزئیات داشته باشیم متوجه می شویم که این قطعات به صورت متراکم و فشرده روی هم قرار گرفته اند.

تفاوت های دو واژه تعمیر ال سی دی با تعویض ال سی دی:

دو واژه تعمیر و تعویض تفاوت ها خیل زیادی را با هم دارند که ما در اینجا به این موضوع می پردازیم. وقتی حرف از تعمیر ال سی دی به میان می آید یعنی لازم به تعویض این قطعه نیست و فقط باید بررسی شود.

پس پیدا کردن نواقص به وجود آمده اقدام به ازبین بردن نواقص مشکل آن برطرف می شود.

مثلاً ممکن است ضربه به به وجود آمده به گوشی سوکت کانکتور تاچ ال سی دی را از روی مادربرد جدا کرده یا یکی از اتصال های خود را از دست داده که باعث شده تا عملکرد ال سی دی دچار اختلال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *