تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعویض گلس LCD سامسونگ | ال سی دی سامسونگ | گلس

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعویض گلس LCD سامسونگ | ال سی دی سامسونگ | گلس
31
11 ژوئن 2021
marino

تعویض گلس LCD سامسونگ: تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ را باید متخصص و نیروی فنی با تجربه ای انجام شود. تعمیرات موبایل تکنیک تیم در این امر پذیرای شما عزیزان می باشد. با استفاده از به روزترین تجهیزات و کمترین زمان ممکن تعویض گلاس ال سی دی گوشی سامسونگ خود را به تعمیرات موبایل تکنیک تیم  بسپارید و با خیالی آسوده این کار را انجام بدهید.

تعویض گلس LCD سامسونگ | ال سی دی سامسونگ | گلس

گلس ال سی دی چیست؟اگر به زبان ساده برای شما شرح دهیم که گلاس ال سی دی چیست باید گفت که گلس ال سی دی همان محافظ شیشه ای پرس شده بر روی صفحه نمایش می باشد. این محافظ را رکت های سازنده گوشی برروی گوشی نصب می کنند. این جز لایه های پلاتیکی نیست که کاربران بر روی گوشی نصب می کنند.

تعویض گلس محافظ ال سی دی سامسونگ

گلس محافظ ال سی دی در قدیم تعویض شدنش کمی سخت بود  اما الان دیگر سختی های زیادی ندارد و می شود به راحتی آن را شخصاً تعویض کنید. اگر احساس می کنید که تعویض گلس محافظ برای شما سخت می باشد یا قادر به انجام آن نمی باشید. شما می توانید با مراجعه به مراکز تعمیر موبایل رفته تا آنها این کار را به شکل رایگان برای شما انجام بدهند و آن را تعویض می کنند.

تعویض گلس LCD | گلس ال سی دی | تکنیک تیم

تعویض گلس سامسونگ به چه شکلی می باشد؟

تعویض گلس سامسونگ به چه شکلی می باشد؟ اگر شما دنبال جواب این سوال می گردید باید بدانید که تعویض گلس ال سی دی سامسونگ احتیاح به یک متخصص در امور تعمیرات موبایل دارد و شما قطعاً قادر به انجام این کار نمی باشد.

شاید برای شما جالب باشد که این کار حتی به دست برخی از تعمیرکاران موبایل نیز بر نمی آید. برای اینکه بدانید چرا بعضی تعمیر کاران نمی توانند این کار را انجام بدهند باید گفت  اول اینکه این کار نیاز به تجهیزات مخصوص این کار دارد و دوم اینکه تعمیر کار باید از قبل آموزش و تجربه لازم را داشته باشد.

برای تعویض گلاس سامسونگ نیاز به ابزار و تجهیزات بسیار گران قیمت هست و اینکه این ابزار بسیار حساس می باشند و نیازمند تجربه تا بتوانیم گلاس گوشی را تعویض کنیم.

در تعویض گلاس سامسونگ بهتر است بدانید که اول گلاس اول ر به شکل و شیوه های خاصی جدا می کنند و سپس گلاس جدید را بر روی آن نصب می کنند.و سپس با دستگاه آن را پرس می کنند.

چه زمانی باید گلس ال سی دی سامسونگ را تعویض نمود:

دلایل مختلفی وجود دارد که بخواهیم به خاطر آنها گلاس گوشی سامسونگ را تعویض کنیم.

از جمله این دلایل میشود گفت فشار و ضربات شدید از دلایلی می باشد که باید گلاس گوشی را تعویض نمود. اگر ال سی دی از ضربه و یا فشار وارده درامان مانده باشد یعنی آسیبی ندیده باشد با هزینه ناچیزی گلاس گوشی قابل تعویض می شد.

اگر شکل ال سی دی تغییر کرده و رنگها قاطی شده و یا خاموش شده است متأسفانه ال سی دی گوشی نیز باید تعویض شود.

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ چقد هزینه بردار می باشد؟

یکی از سوال های که در هنگام تعویض گلاس گوشی برای شما پیش می آید شاید این باشد که هزینه تعویض گلاس چقدر می باشد.

هزینه تعویش گلس گوشی های امروزی زیاد نیست. این به شرطی است که تاچ و ال سی دی آن سالم مانده باشد. ولی برای برخی از کاربران متاسفانه دیده شده که اینقدر ضربه شدید بوده که ال سی دی آسیب جدی را دیده است و باید جدای از گلاس گوشی ال سی دی نیز تعویض شود که این امر باعث زیاد شدن هزینه می باشد.

تعویض کردن گلس گوشی های سامسونگ

تعویض کردن گلس گوشی های سامسونگ از ظرافت و حساسیت بالای برخوردار می باشد و این باعث این امر می شود که مدت زمان زیادی طول بکشد. تحهیزاتی که برای تعویض گلاس ال سی دی به کار گرفته می شود دستگاه های پیشرفته ای می باشد که با دقت بالا و صرف زمان مشخص گلس را جدا می کند و سپس گلس جدید را نصب می کند.

پس باید در هنگام انجام این کار عجله نکنید و صبور باشید تا متخصص بتواند به راحتی آن را تعویض کند. عجله کردن در هنگام تعمیرات می تواند ذهن تمیر کار بهم بریزد و صدمات به گوشی شما را افزایش بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *