تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

قیمت گلس LCD | گلس LCD چیست | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

قیمت گلس LCD | گلس LCD چیست | تکنیک تیم
24
22 ژوئن 2021
marino

قیمت گلس LCD: یکی از سوالاتی می باشد که برای بسیار از کار بران پیش می آید. در اینجا مراحل تعویض گلاس گوشی را برای شما عزیزان شرح می دهیم امید است بتواند برای شما مفید باشد. قیمت گلس LCD و تعویض گلس LCD را از تعمیرات موبایل تکنیک تیم بخواهید این مرکز با داشتن بروز ترین ابزارها و بهترین متخصصین در این زمینه شما را یاری می دهند. تعمیرات موبایل تکنیک تیم آماده همکاری و تعمیر و تأمین قطعات موبایل در تمامی نقاط کرج می باشد.

قیمت گلس LCD | گلس LCD چیست | تکنیک تیم

 مدت زمان که برای تعویض گلس آیفون نیاز دارد چقدر می باشد؟برای تتعویض گلاس به این دلیل که بسیار حساس و ظریف می باشد نیازمند زمان زیادی می باشد تا بتوان این کار را انجام بدهید. تعویض نیز باید به دست فردی متخصص انجام شود و خود شما قادر به این کار نمی باشید و باید شخصی که این کار را انجام می دهد نیازمند تجربه و تخصص می باشد.

برای تعویض گلس LCD نیازمند دستگاه های پیشرفته ای می باشید و باید تعمیر کار موبایل این وسایل را داشته باشد تا بتواند گوشی شما را به نحوه احسنت انجام بدهد.

این دستگاه با صرف وقت زیادی آزادسازی گلاس را انجام می دهد و زمیننه را برای نصب گلاس جدید به وجود می آورد و بعد از این کار وارد مرحله حباب گیری می شود. پس طبیعتاً باید در تعویض گلاس گوشی مقداری صبور باشیم و اجازه بدهیم تا تمام این مراحل به خوبی توسط دستگاه های پیشرفته ای که هست به خوبی انجام بشود.

گلس ال سی دی آیفون چیست | تعمیرات | تکنیک تیم

این نکته را در نظر داشتته باشیم که هر کدام از این مراحل اگر به خوبی انجامم نشود و یا اشتباهی در کار رخ بدهد می تواند به تاچ و ال سی دی گوشی ما آسیب وارد کند وو حتی در برخی موارد آسیب های شدید تری را به گوشی وارد کند.

آیا تعویض گلاس گوشی روش مناسبی می باشد؟

بعض از تعمیر کاران این ادعا را دارند گلاس اشتباه می باشد و مخالف عوض کردن گلاس گوشی هستند آنها این اعتقاد را دارند که تعویض گلاس نتیجه دلخواهی را در پی ندارد و باید که گلاس و ال سی دی و کل مجموعه با هم تعویض شود.

ولی درر واقعیت ین نظریه غلط می باشد و به هیچ عنوان چنین چیزی درست نمی باشد و تعویض گلاس ال سی دی یک کار بسیار عالی و کم هزینه تر می باشد برای گوشی های که گلاس ال سی دی آنها آسیب دیده است.

معمولاً این صحبت تعمیر کاران از جایی می آید که این تعمیر کاران وسایل نیازمند برای  تعویض گلاس ال سی دی را ندارند و به این خاطر بهانه های را از خود در می آورند که بتوانند برای این کار ال سی دی و تاچ را همزمان عوض کنید و بتوانند سود بیشتری به جیب بزنند.

باید این نکته را بدانید که هیچ وقت گول این افراد سود جو را نخورید و در برخی موارد دیده شده است که تعویض گلاس نتیجه مطلوب تری را  داشته است.

هزینه عوض کردن گلاس چه مقداری می باشد

یک از سوال هایی که بسیار از کاربران از م می پرسند این می باشد که هزینه عوض کردن گلاس چقدر می باشد و باید چقدر هزینه برای تعویض گلاس گوشی باید صرف کنیم. بد نیست این نکته را بدانید برای تعویض گلاس ال سی دی لازم نیست زیاد هزینه کنید و با کمترین هزینه ممکن می توانید این کار را انجان بدهید.

این بدان معنی می باشد که تعویض گلاس هزینه ای بسیار کمتر نسبت به تعویض کل مجموعه گلاس تاچ و و ال سی دارد. یک نکته که اگر با عوض کردن گلاس گوشی می توان با هزینه بسیار پایینی مشکل صفحه نمایش را حل کرد چرا باید هزینه گزافی را برای تعویض کل تاج و ال سی دی صرف کرد و خیلی به نفع شما می شود.

ولی خوب در برخی از موارد دیگر نمی توان کاری کرد یعنی فشاری که به گوشی وارد شده بسیار شدید بوده و تاچ و ال سی دی را با هم از برده و دیگر نمی توان مشکل گوشی را با تعویض گلاس حل کردو در این صورت باید تاچ و ال سی دی و رانیز تعویض کرد. این مورد اگر برای گوشی شما پیش بیایید هزینه زیادی را برای شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *