تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

عوض کردن ال سی دی موبایل | تعمیر گوشی | کرج

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

عوض کردن ال سی دی موبایل | تعمیر گوشی | کرج
44
23 ژوئن 2021
marino

عوض کردن ال سی دی موبایل: تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ و قیمت تاچ و ال سی دی را در برای شما عزیزان شرح می دهیم. تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ بسیار کار حساسی می باشد و باید توسط یک متخصص انجام بشود. تعمیرات موبایل تکنیک تیم  با داشتن متخصصین در زمینه تعمیرات و تعویض قطعات گوشی در خدمت شما عزیزان می باشد.

عوض کردن ال سی دی موبایل | تعمیر گوشی | کرج

ال سی دی خاموش شده و سیاه می باشد:باید برای شما بگوییم که وقتی ال سی دی خاموش و یا صفحه آن سیاه می شود به این معنی می باشد که ال سی دی شما سوخته است. این سوختگی می تواند در اثر فشار و یا ضربه باشد. در برخی وارد هم گوشی دچار نفوذ آب می شود باعث می شود ال سی دی خاموش و بسوزد. باید گفت که اال سی دی در گوشی تعمیر نمی شود بخاطر این از ساختمان پیچیده ای تشکیل شده است در چنن مواردی که ال سی دی آسیب می بیند تنها راهی که می ماند این است که تاچ وال سی دی کلاً باهم تعویض شود این کار هزینه زیادی دارد و لی راه دیگری وجود ندارد.

تعمیر موبایل در کرج

تاچ کار نمی کند ولی ال سی دی مشکلی ندارد

در بعضی از گوشی ها که ضربه دیده است مشکلاتی برای گوشی ها پیش می آورد از جمله این مشکلات ای است که تاچ کار نمی کند ولی ال سی دی مشکلی ندارد ، در این موارد ال سی دی سالم می باشد ولی تاچ دستگاه سوخته است در برخی موارد نیز دیجیتایزر گوشی همراه می شود. در برخی موارد مجبور می شویم  که تاچ و ال سی دی را با هم تعوویض کنیم چون در برخی موارد  دیگر نمی توان تاچ را به تنهایی تعویض نمود.

عوض کردن ال سی دی موبایل | تعمیر گوشی | کرج

عوض کردن ال سی دی موبایل

قسمت های از گوشی سیاه شده است

در خیلی از موارد دیده شده است که ضربه وارده شده به گوشی آنقدر نبوده و یا شدید نبوده که کل ال سی دی را دچار خرابی و سوختگی بکند. یکی از علائم نیم سوز شدن ال سی دی این می باشد که قسمت های از آن سیاه می شوددر چنین شرایطی باید ال سی دی را باید آن را تعویض کرد.

نور ال سی دی قطع و وصل می شود

در مواردی دیگر نیز وقتی ضربه به گوشی و یا تلفن همراه وارد می شود گوشی نور آن قطع و وصل می شود یا به عبارتی سوسو می کند .

تنها راه کاری که برای این مشکل نیز وجود دارد این می باشد که تاچ و ال سی دی را باهم تعویض کنیم . این نکته را باید بدانید این سوسو زدن ها به شرایط دیگری نیز بستگی دارد که برای شما در مقالان بعدی توضیح خواهیم داد مثلاً در برخی موارد نیزچنین مشکلی پیش می آید یکی هوای سرد می باشد و یا در برخی موارد که نور گوشی کم می باشد چنین مشکلی رخ می دهدد در این شرایط نیز باید ال سی دی گوشی نیز تعویض شود.

 بروی صفحه نمایش ترک وجود دارد ولی گوشی مشکلی ندارد

در بیشتر مواقع تاچ وال سی دی آسیب نمی رسد و این گلاس گوشی می باشد که آسیب دیده است. دراین مورد باید گفت که تاچ وال سی دی گوشی آسیب ندیده است و این لایه اول یعنی گلاس است که آسیب دیده است.

شما می توانید با کمترین هزینه و به رحتی گلاس را تعویض کنید فقط کافی است ان را به یک مرکز مجاز تعیرات موبایل برده تا مشکل گوشی شما حل شود.

این کار باید توسط یه شخص متخصص انجام شود و هیچ وقت خود شما اقدام به این کار نکنید چون ممکن ااست ضرر های جبران ناپذیری را به گوشی بزنید. این کار لازم به تکنولوژی و ابزار جدیدی نیازمند است و باید فرد متخصص و با تجربه باشد.

این مواردی که به ان اشاره کردیم جزو اصلی تترین مشکلاتی بود که برای گوشی های همراه به وجود می آید.

هزینه تعویض ال سی دی و تاچ

باید در مورد هزینه تعویض تعمیر و تاچ و ال سی دی گوشی ها همراه باید گفت تمام این موارد بستگی به بزرگی و کوچکی ال ی دی شما دارد و اینکه چه مدل گوشی می باشد. و اینکه کیفیت تاچ و ال سی دی گوشی شما به چه شکل می باشد.

نباید این را فراموش کنید که از انداختن قطعات کپی و غیر اورجینال بر بروی گوشی باید پرهیز کنید چون ممکن است که صدمات و خسارات جبران ناپذیری را به گوشی شما بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *