تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

هزینه تعویض باتری گوشی آیفون | تعویض باطری گوشی | تعمیرات

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

هزینه تعویض باتری گوشی آیفون | تعویض باطری گوشی | تعمیرات
42
25 ژوئن 2021
marino

هزینه تعویض باتری گوشی آیفون: هزینه تعویض باتری گوشی آیفون چقدر می باشد؟ آیا هزینه تعویض باتری گوشی آیفون به صرف است یا تعویض خود گوشی؟ پاسخ  این سوالات را در این مقاله برای شما شرح خواهیم داد. تعمیرات موبایل تکنیک تیم  با داشتن متخصصین و فنی در زمینه تعمیر گوشی های آیفون و یا اپل در خدمت شما می باشد.

هزینه تعویض باتری گوشی آیفون | تعویض باطری گوشی | تعمیرات

به دلیل گران شدن گوشی ها در چند سال اخیر تعویض باتری در گوشی های اپل  یک روش بسیار مناسب و اقتصادی می باشد برای آنکه گوشی را تعویض نکنیم. با این روش می توان بسیاری از مشکلات گوشی های اپل را برطرف کرد. اگر گوشی شما دیر شارژ می شود و یا زود تخلیه می شود با یک تعویض باتری می توانید تمام این مشکلات را برطرف کنید. هزینه تعویض باتری گوشی آیفون به نسبت تعویض خود گوشی بسیار به صرف تر می باشد تا بخواهیم کل گوشی را عوض کنیم.

طول عمر آیفون

این نکته را باید بدانید که باتری یک قطعه مصرفی در موبایل می باشد و بعد از مرور زمان این قطعه فرسوده می شود و یا عمر آن به پایان می رسد. این به کیفیت انها بستگی ندارد زیرا به مرور زمان تخریب شده و از بین می رود.

نسل جدید باتری های لیتیوم یون

در این سری از باتری ها تفاوتی که با باتری های نسل گذشته داشتند این می باشد که این مدل سریع تر شارژ می شود. و شارژ را بیشتر نگه می دارد و داوم و طول عمر بیشتری را نسبت به نسل گذشته باتری ها دارد.

عمر مفید باتری گوشی | خرید باتری اورجینال | تکنیک تیم

طول عمر باتری و عمر باتری چیست؟

باید برای شما شرح دهیم که طول عمر باتری چیست و عمر باتری چیست؟ عمر باتری همان مدت زمانی می باشد که موبایل شما قبل از اینکه شارژ شود اجرا می کند.

اما طول عمر باتری همان زمانی است که باتری موبایل تا زمان عوض کردن آن می باشد. رو ش هایی وجود دارد برای اینکه طول عمر و عمر باتری با روش چشمگیری افزایش دهیم.

یکی از عواملی که باتری موبایل را تخریب می کند گرما می باشد گرما طول عمر باتری را به شدت کم می کندپس به نکاتی که برای شما می گوییم حتماً دقت کنید. اول گوشی را در معرض نور شدید افتاب قرار ندهید دوم در زمان شارژ سعی کنید که گارد محافظ گوشی را از آن جدا کنید.

هزینه تعویض باتری گوشی آیفون

باید این نکته را بدانید که باتری های که قابل شارژ هستند مصرفی می باشند و با گذشت زمان عمر آنها کم می شود. این گذشت زمان باعث می شود میزان  شارژ برای نگه داشتن کاهش  یابد در نتیجه با زمان کوتاهی که می گذرد مجدداً باید گوشی را به شارژ وصل کرد.

 تعویض باتری چه فوایدی برای گوشی دارد؟

باتری با گذر زمان عمرش کاسته و باید آن را تعویض نمود اگر ان را تعویض نکنیم عملکرد گوشی دچار اختلال می شود و ضررهای زیادی را برای گوشی به وجود می آورد باید گوشی را به مراکز مجاز برده و باتری تتعویض نمود. این نکته را به خاطر داشته باشید که حتما تعمیر کار گوشی فردی با تجربه باید باشد. یک نکته دیگ ختماً باتری اصلی و اورجینال را جایگزین باتری گوشی خود بکنید زیرا اگر اصلی نباشد عملکد گوشی را مختل و خسارات بیشتری را برای گوشی شما به وجود می آورد. باتعویض باتری این مزایا را برای گوشی ما به ارمغان می آورد.

  1. گوشی اپل شما بازده صد درصد باتری را بازیابی می کند.
  2. عمر باتری گوشی موبایل به روز اول خود باز می گردد.
  3. گوشی از عملکرد قابل قبولی برخوردار می شود.

تعویض باتری گوشی روشی اقتصادی تری می باشد برای اینکه بخواهیم گوشی را تعویض کنیم آن هم با شررایط کنونی که گوشی با افزایش قیمت زیادی روبرو شده است. هر باتری اپل تقریباً چیزی در حدود یک سال تا هیجده ماه دوام می آورد. اگر از مدل های قدیمی گوشی نیز استفاده می کنید با تعویض باتری آن می توانید عملکرد گوشی خود را افزایش دهید. و با این کار صرفه جویی زیادی را در هزینه برای خود انجام داده اید.

عمر هر باتری آیفون چقدر طول می کشد؟

عمر هر باتری اپل چیزی در حدود 12 تا 18 ماه طول می کشد. در این مد باید به شکلی خیلی عادی شارژ را حفظ کند با در نظر داشتن اینکه شما روش مراقبتی خوبی از باتری گوشی انجام بدهید. بعد از گذشت این مدت باتری گوشی شروع به تخریب شدن می کند. مثلاً باتری های هیجده ساعته بعد از گذشت نوزده ماه فقط پانزده ساعت عمر می کنند و بعد از سه چهار سال تا ده یا دوازده ساعت هم کم می شود.

باتری آیفون قابل تعمیر می باشد؟

بله باتری گوشی ایفون قابل تعمیر می باشد ولی در فرایند کارخانه ای این کار باید صورت بگیرد. بهترین روش همان تعویض باتری می باشد زیرا هم هزینه کمتری را دارد و هم اینکه زمان کمتری را برای این کار می توان صرف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *