تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

قیمت تعویض LCD آیفون | تعویض LCD گوشی | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

قیمت تعویض LCD آیفون | تعویض LCD گوشی | تکنیک تیم
28
1 جولای 2021
marino

قیمت تعویض LCD آیفون: قیمت تعویض ال سی دی آیفون چقدر می باشد؟ قیمت تعویض ال سی دی آیفون از کجا میشه پرسید؟ جواب تمای این پرسش ها در این مقاله می باشد. تعمیرات موبایل تکنیک تیم آماده است تا تعمیرات تمامی گوشی های آیفون در تمامی نقاط کرج را بر عهده بگیرد.

قیمت تعویض LCD آیفون | تعویض LCD گوشی | تکنیک تیم

یکی از اتفاقات متداولی که برای گوشی های آیفون پیش می آید شکستن LCD آن‌هاست که علت آن هم سهل انگاری کاربر و افتادن گوشی از دست او است. گوشی های آیفون بسیار حساس هستند و معمولاً با ضربه و افتادن موبایل روی زمین می‌شکنند.

تعمیر ال‌ سی دی آیفون

تعمیر LCD آیفون با توجه به ضربه ای که به آن وارد شده است به دو روش انجام می‌شود. در حالت اول اگر گوشی آیفون به نحوی ضربه بخورد یا بشکند که به هیچ وجه روشن نشود یا اگر هم روشن می‌شود تاچ  آن به درستی عمل نکند لازم است که کل مجموعه تاچ ال سی دی گوشی تعویض شود که متأسفانه هزینه آن بسیار بالا است.

در حالت دوم ضربه به نحوی است که به تاچ گوشی آسیبی وارد نشده است و فقط گلس یا شیشه روی آن شکسته است با اینکه صفحه نمایش آن دچار ترک خوردگی یا شکستگی شده است اما ال سی دی و تاچ آن بدون مشکل عمل میکند.

قیمت تعویض LCD آیفون | تعویض LCD گوشی | تکنیک تیم

قیمت تعویض گلس آیفون

قیمت تعویض گلس آیفون بسیار کمتر از تعویض ال سی دی آن است. تعویض گلس تاچ LCD آیفون نیاز به مهارت و تجربه و همچنین در اختیار داشتن تجهیزات و ابزارهای خاصی است پس بهتر است به هر تعمیرات‌ موبایلی مراجعه نکنید و جایی که مطمئن است آن را تعویض کنید.

طبعا هرچی چه مدل آیفون بالاتر باشد کیفیت آن بهتر و تاچ ال سی دی آن بزرگتر است و هزینه تعمیر آن هم بیشتر می شود تاچ و LCD آیفون گران ترین قطعه ای است که در این گوشی ها به کار رفته است.

ال سی دی شکسته جز خدمات گارانتی متاسفانه قرار ندارد. اگر شما گوشی آیفون را به تازگی خریده باشید و گارانتی آن هنوز تمام نشده باشد و ال سی دی آن به دلیل افتادن یا ضربه بشکند با گارانتی نمی توانید آن را تعویض و یا تعمیر کنید. گارانتی موبایل ال سی دی هایی که بر اثر آب خوردگی خراب می‌شوند هم تحت پوشش قرار نمی دهد.

اما از بیمه موبایل می‌توان برای شکستن ال سی دی گوشی استفاده کرد. بنابراین اگر قبلاً  گوشی خود را بیمه کرده باشید و گوشی در هر صورتی که خراب شود، بشکند یا آب بخورد بر اساس قوانینی که در قرارداد بیمه بیان شده است به شما غرامت پرداخت می‌شود.

انواع ال سی دی آیفون

ال سی دی آیفون انواعی دارد از جمله ال سی دی اورجینال، ال سی دی OEM، ال سی دی چینی، ال سی دی درجه یک، ال سی دی گرید A، ال سی دی کپی و غیره.

ال سی دی اورجینال همان LCD اصلی گوشی است که توسط خود شرکت اپل تولید می شود. این ال سی دی نسبت به نوع های دیگر گران‌تر هستند و کیفیت بهتری هم دارند. اما ال سی دی کپی که به آن‌ها ال سی دی گرید A، اس سی دی گرید A+، ال سی دی چینی و غیره هم می گویند سی دی هایی هستند که تسط شرکت هایی که معمولاً چینی هستند تولید می‌شود و کیفیت آن با ال سی دی اورجینال آیفون متفاوت است. قطعاً کیفیت کمتری دارد اما نسبت به اورجینال قیمت پایین تری دارد. پس اگر کیفیت برای شما حائز اهمیت است از ال سی دی اورجینال یا همان اصلی گوشی آیفون استفاده کنید.

تعمیرکار موبایل

متاسفانه امروزه سوء استفاده زیاد شده است شما به تعمیرکار موبایل مراجعه می کنید و درخواست ال سی دی اورجینال را دارید اما تعمیرکار LCD کپی را برای شما نصب می کند و هزینه ال سی دی اورجینال را از شما می گیرد که متاسفانه معمولاً ۸۰ درصد از کاربران ال سی دی اورجینال را از کپی تشخیص نمی دهند و همچنین گاهی تعمیرکاران موبایل از ال سی دی های دست دوم برای مشتری استفاده می کنند.

بنابراین باید به تعمیرکار موبایلی مراجعه کرد که مطمئن باشد و قصد دروغ و نیرنگ را به مشتری نداشته باشد. اگر گلس آیفون شما شکسته باشد چون نیاز به تجهیزات دارد توصیه می شود که این کار را شخصاً انجام ندهید و از مراکز قابل اعتماد تعمیر موبایل کمک بگیرید. اما اگر ال سی دی آیفون به گونه‌ای شکسته است که باید کامل تعویض شود خود شخص هم می توان این کار را انجام دهد و فقط نیاز به یک عدد تاچ ال سی دی اورجینال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *