تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر حرفه‌ای موبایل | تعمیرات فوق حرفه‌ای | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر حرفه‌ای موبایل | تعمیرات فوق حرفه‌ای | تکنیک تیم
23
5 جولای 2021
marino

تعمیر حرفه‌ای موبایل: تعمیر موبایل یک کار بسیار حرفه ای و دقیق می باشد  که این کار باید توسط یک متخصص صورت بگیرد. تعمیرات موبایل تکنیک تیم با داشتن بهترین تعمیر کاران در زمینه تعمیرات در خدمت شما عزیزان می باشد.استفاده از گوشی های هوشمند روز به روز با پیشرفت قابل توجهی مواجه است. اما گاهی به دلایل مختلفی دچار مشکل می شوند و به تعمیر احتیاج پیدا می کنند.

تعمیر حرفه‌ای موبایل | تعمیرات فوق حرفه‌ای | تکنیک تیم

قطعاتی که در موبایل جزء تعمیرات موبایل هستند مانند:

تعویض باتری، تعویض تاچ ال سی دی، تعویض برد و بسیاری موارد دیگر …

به همین دلیل است که امروزه مراجعه به مراکز تعمیر موبایل افزایش پیدا کرده است ضروری است که گاهی از روی ناچاری تعمیر موبایل انجام شود.

یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که در بعضی از موارد خرابی موبایل قابل پیش بینی نیست. کاربر موبایل هیچ گاه نمی تواند پیش بینی کند که کدام قطعه ممکن است خراب شود در چه لحظه ای نیاز به تعمیر پیدا می‌ کند. بنابراین کاربران باید همیشه آمادگی لازم را داشته باشند که در صورت خراب شدن موبایل آن را به تعمیرات موبایل مورد اطمینان بدهند.

هزینه تعمیر موبایل

هزینه تامین موبایل بالا نیست و هزینه بالا مختص به اجزای خاصی از گوشی های هوشمند هستند. مثلاً اگر صفحه نمایش یا برد گوشی دچار صدمه شود هزینه آن بالا است چون صفحه نمایش بخش بزرگی از قیمت پایه گوشی را تشکیل می‌ دهد. بنابراین کاملاً قابل درک است که جایگزین کردن آن هزینه بالایی داشت باشد. اما هزینه قطعاتی مانند تعویض باتری، تعویض جک هدفون، تعویض دوربین سلفی، تعویض دکمه ولوم، تعویض قاب و غیره زیاد نیست. اگر بین قطعاتی که هزینه زیادی دارند با قطعاتی که هزینه کمتری دارند مقایسه ای صورت بگیرد ۷۰ درصد از فرایندهای تعمیر موبایل کم هزینه هستند و شاید ۳۰ درصد هزینه بالایی داشته باشند.

کیفیت موبایل بعد از تعمیر

تعمیرات موبایل اگر به درستی و با قطعات با کیفیت و درجه یک انجام شود به هیچ عنوان کیفیت موبایل را پایین نمی آورد و باعث افت کیفیت راندمان گوشی نمی شود. افت کیفیت زمانی اتفاق می‌افتد که تعمیرکار با تجربه نباشد و دانش کافی در این زمینه را نداشته باشد و یا قطعاتی که برای موبایل استفاده می‌کند بی‌کیفیت و از نوع اورجینال آن نباشد.بنابراین افت کیفیت بعد از تعمیر موبایل باور غلطی است.

تعمیر حرفه ای موبایل

عمر مفید باتری گوشی | خرید باتری اورجینال | تکنیک تیم

تعمیر گوشی آب خورده

ممکن است تصور شود زمانی که گوشی داخل آب می افتد دیگر قابل تعمیر نیست اما این چنین نیست. بسیاری از گوشی ها بعد از اینکه در آب افتاده اند همچنان قابل استفاده بودند بدون اینکه افت کیفیت داشته باشند. یکی از روش ها برای زمانی که گوشی در آب می افتد قرار دادن آن در کیسه برنج است زیرا برنج رطوبت و مایعات را جذب خودش می‌کند و باعث می‌شود که رطوبت و مایعات از داخل گوشی خارج شود.

البته ممکن است گاهی این روش نتیجه ندارد و بنابراین باید گوشی را به دست تعمیرکار با تجربه ای بسپارید تا با ابزارهای پیشرفته ای که دارد آب گوشی را از آن خارج کند.

عمر گوشی تعمیر شده

به هیچ وجه گوشی تعمیر شده اگر توسط تعمیر کار مجرب، با تجربه و با دقت انجام شود عمر آن کاهش پیدا نمی کند.

تعمیر حرفه ای موبایل

آموزش تعمیر موبایل

برای یاد گرفتن تعمیرات موبایل اگر اطلاعات اولیه نداشته باشید حداقل باید سه ماه وقت بگذارید. در ابتدا باید با قطعات الکترونیکی روی انواع برد گوشی آشنا شوید و در مرحله بعد ارتباط این قطعات را روی مدار موبایل بدانید.

زمانی که بخش های تغذیه موبایل، مدار شارژ، سیم کارت، مدار آنتن، نمایشگر، مدار تصویر، بلوتوث، وایرلس و پردازنده های موبایل را یاد بگیرید مهارت کافی در زمینه‌ی عیب یابی موبایل را پیدا می کنید. در ماه اول با بخش‌های مختلف عیب یابی برد آشنا می شوید.

بعد از یک ماه با کارایی سخت افزاری و اشکالات نرم افزاری آشنایی پیدا می کنید. به راحتی می توانید متوجه شوید زمانی که موبایل روشن نمی شود یا هنگ می کند به کدام قسمت مدار مربوط می شود. با یاد گرفتن مرحله حرفه‌ای مانند تعویض هارد، سوآپ گوشی و غیره می توانید درآمد خوبی داشته باشید البته باید ابزار حرفه ای آن را هم داشته باشید. شما به یک میز کار نیاز دارید و دستگاه هایی مانند پنس، قلع کش گوت، پمپ باد و … از لوازم ضروری تعمیر موبایل هستند.

تعمیر حرفه ای موبایل

قیمت راه اندازی تعمیرگاه موبایل

با توجه به ابزارهایی که برای شروع کار لازم است در بخش سخت افزاری حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون ابزار اولیه احتیاج است کار کردن روی گوشی های سامسونگ یا اپل ابزار گران ترین نیاز دارد و اگر بخواهید حرفه ای تر باشید به ابزارات بیشتری نیاز دارید در نتیجه هزینه زیادی باید صرف راه اندازی تعمیرگاه موبایل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *