تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

قیمت گلس ال سی دی | هزینه تعویض LCD | تعمیرات

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

قیمت گلس ال سی دی | هزینه تعویض LCD | تعمیرات
24
13 جولای 2021
marino

قیمت تعویض گلس ال سی دی: قیمت تعویض گلس ال سی دی از کجا میشه فهمید؟ برای جواب تمام این سوالات با ما باشید تا پاسخ این سوال را به شما بدهیم. تعمیرات موبایل تکنیک تیم آماده تمامی خدمات در تمام نقاط کرج می باشد.

قیمت گلس ال سی دی | هزینه تعویض LCD | تعمیرات

گلس ال سی دی یکی از لوازم جانبی گوشی های تلفن همراه است که به آن لایه پلاستیکی هم گفته می‌شود و باعث می‌شود که خط و خش روی نمایشگر گوشی نیفتد اما از نظر تخصصی معنای دیگری دارد که با این معنای عامیانه بسیار متفاوت است. گلس آیفون یا سامسونگ شیشه محافظ و ضد خشی است که آن را روی نمایشگر گوشی پرس می کنند  تا به تاچ و ال سی دی گوشی آسیبی وارد نشود. گلس ال سی دی توسط شرکت سازنده موبایل روی نمایشگر آنها نصب می شود. اما گلس محافظ ال سی دی آن لایه پلاستیکی است که از لوازم جانبی موبایل است و توست کاربر روی صفحه نمایش گوشی موبایل نصب می شود.

تعویض ال سی دی در کرج

تاچ ال سی دی شامل چند بخش می باشد؟

تاچ ال سی دی در گوشی های موبایل امروزی چهار بخش اصلی دارد اولین بخش گلس، روی ال سی دی است که وظیفه دارد هنگام برخور اشیا و عوامل خارجی به گوشی از آن محافظت کند. پشت گلس تاچ قرار دارد که وظیفه آن تشخیص محل لمس کاربر است. در پشت تاچ ال سی دی و چراغ های نور دهنده قرار دارد که محتوای نمایشگر را نشان می‌دهند. بخش چهارم هم فریم ال سی دی است که آخرین قطعه تشکیل‌دهنده این مجموعه است.

تمام اجزای تشکیل دهنده تاچ ال سی دی را در کنار هم به صورت متراکم نشان می دهد. تعویض گلس محافظ ال سی دی کار دشواری نیست و با چند بار تمرین و تکرار می توان بدون مشکل آن را انجام داد اما اگر میدانید که از پس تعویض آن برنمیاید فروشندگان لوازم جانبی موبایل به صورت رایگان تعویض گلس را انجام می‌دهند.

عوض کردن ال سی دی موبایل | تعمیر گوشی | کرج

اما تعویض گلس ال‌ سی دی موبایل ها کار سختی است و خود فرد نمی تواند این کار را انجام دهد. تعمیرکاران موبایل هم گاهی این را نمی توانند انجام بدهند چون نیاز به دقت بالا و دستگاه‌های خاص و همچنین تجربه دارد. برای تعویض گلس باید از دستگاه هایی استفاده شود که بسیار گران قیمت و همچنین حساس هستند. در تعویض گلس، محافظ ال سی دی که روی آن پرس شده بود از روی ال سی دی جدا می‌شود و یک گلس جدیدی را روی آن قرار می دهند.

زمان تعویض گلاس تاچ ال سی دی

زمانی که گلس ال سی دی به دلیل ضربه دچار ترک و شکستگی می‌شود متوجه می شوید که همچنان قابل استفاده از چون تاچ و ال سی دی دستگاه سالم است در این صورت می توانید  گلس ال سی دی را به جای کل صفحه نمایش تعویض کنید که هزینه‌ی بالایی هم ندارد. پس اگر به دلیل ضربه صفحه نمایش گوشی ترک یا شکست باید گلس آن عوض شود و لازم نیست که تاچ آنها عوض شود و تاچ ال سی دی بدون مشکل کار می کند.

اگر صفحه نمایش گوشی سیاه شده و یا نوارهای سیاه و سفید در آن مشخص شد باید ال سی دی تعویض شود. یکی دیگر از مشخصات ال سی دی شکسته ایجاد نقطه های سیاه روی صفحه گوشی است.

هزینه تعویض گلس ال سی دی

هزینه تعویض گلس ال سی دی در مقایسه با تعویض تاچ و ال سی دی موبایل بسیار کمتر است. متأسفانه همیشه شکستن گلس ال سی دی باعث  نمی‌شود که تاچ گوشی آسیب نبیند در بعضی از موارد چون آسیب‌دیدگی شدید است تاچ گوشی هم دچار شکستگی می‌شود که دیگر با تعویض گلس مشکل برطرف نمی‌شود و باید کل تاچ و ال سی دی را عوض کرد که قیمت بالایی هم دارد.

زمانی که برای تعویض گلس موبایل نیاز است

زمان مورد نیاز برای تعویض گلس موبایل خیلی کم نیست زیرا باید با دستگاه های پیشرفته انجام شود که با دقت عمل می‌کنند بنابراین باید برای تعویض گلس موبایل صبور باشید و اجازه دهید که این کار به درستی انجام شود. توجه داشته باشید که گاهی تعویض گلس منجر به آسیب دیدن تاچ ال سی دی گوشی می‌شود و ضرر بیشتری را متحمل می شود.

گاهی بعضی از تعمیرکاران ادعا می‌کنند که تعویض گلس ال سی دی روش مناسبی نیست این افراد به دلیل اینکه وسایل مورد نیاز تعویض گلس را ندارند افراد را ترغیب می‌کنند که به جای تعویض گلس، کل تاچ و ال سی دی را تعویض کنند.

به اظهارات این گونه افراد سودجو به هیچ وجه توجه نکنید در خیلی از موارد تعویض گلس گوشی نتیجه بهتری دارد تا تعویض تاچ و ال سی دی.اگر قصد دارید که گلس گوشی موبایل را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهید از کارشناسان با تجربه و مجرب کمک بگیریم و به فروشگاه هایی مراجعه کنید که مطمئن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *