تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

نحوه تعویض  LCD گوشی | ابزار تعمیر LCD گوشی | تعمیر

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

نحوه تعویض  LCD گوشی | ابزار تعمیر LCD گوشی | تعمیر
71
18 جولای 2021
marino

نحوه تعویض  LCD گوشی:رایجترین مشکل تلفن های هوشمند ، خراب بودن صفحه نمایش است – آسیب می تواند از ترک یا “عنکبوت” گرفته تا قطعات شکسته یا صفحه هایی که ارتباط شما را از بین برده است.همیشه محل کار را مرتب و تمیز نگه دارید،با توجه به این که صفحه نمایشگر موبایل بسیار به ضربه و ذرات ریز حساس است و به سرعت دچار آسیب و خش می شود لازم است که محیط کار همواره تمیز و از اشیا ریز و تیز آسیب زننده صفحه نمایشگر موبایل خالی باشد. به همین خاطر ضروری است محیط کار برای باز کردن و تعمیر صفحه نمایشگر موبایل یا تبلت تمیز و مرتب باشد.وسایل خود را کامل کنید.داشتن ابزارهای لازم و تجهیزات کافی برای تعمیر صفحه نمایشگر موبایل می تواند سرعت و کیفیت کار ما را بالا ببرد.

نحوه تعویض  LCD گوشی | ابزار تعمیر LCD گوشی | تعمیر

انواع پیچ گوشتی های تخت چهارسو، ستاره‌ ای، دستمال های نانو و نرم برای پاک کردن صفحه نمایشگر و. . . از جمله لوازم مورد نیاز برای تعمیر ال سی دی هستند. این ابزارها باید همیشه موجود باشند و برای سهولت در استفاده در محلی مناسب تعبیه شوند تا در دسترس باشند تعمیرکار برای استفاده از هر ابزار مجبور نباشد میز کار خود را ترک کند.

نمایشگر تلفن همراه خراب است – چه باید کرد؟

3 کار وجود دارد که می توانید با خراب شدن صفحه تلفن انجام دهید:

  • تلفن همراه را توسط سازنده تعمیر کنید
  • تعمیر مستقل نمایشگر تلفن همراه
  • تعمیر در یک تعمیرگاه مستقل

تعمیر توسط سازنده تلفن همراه

رایج ترین انتخاب تعمیر صفحه نمایش گوشی های هوشمند توسط سازنده اصلی است. تعمیر معمولاً بسیار مطمئن است ، اما اغلب 2 معایب قاطع وجود دارد: اول از همه ، تعمیر صفحه نمایش تلفن همراه در تولید کننده به دلیل تعداد درخواست تعمیر ، به طور قابل توجهی بیشتر از دو اقدام دیگر طول می کشد . علاوه بر این ، تعمیرات در سازنده گوشی های هوشمند به طور قابل توجهی گران تر است. این می تواند به دلیل استفاده منحصر به فرد از قطعات یدکی اصلی باشد ، اما همچنین به دلیل نرخ ساعتی بالاتر از حد متوسط. بسیاری از کسانی که قبلاً توسط تولیدکنندگان تعمیراتی انجام داده اند ، نسبت به تعمیرکاران مستقل تلفن همراه از قیمت بالا شگفت زده شدند.

تعویض ال سی دی در کرج

تعمیر تلفن های هوشمند مستقل

پس از تعمیرات توسط سازنده تلفن همراه ، خود تعمیر دومین اقدامی است که در صورت معیوب بودن نمایشگر تلفن همراه انجام می شود. معمولاً افراد با کمک فیلم های تعمیراتی سعی می کنند قطعه خراب تلفن همراه را به طور مستقل از بین ببرند و یک قطعه یدکی را که به صورت آنلاین سفارش داده شده ، جایگزین معیوب کنند. این تعمیر تلفن همراه در واقع برای بسیاری موفقیت آمیز است و البته ارزان ترین است. با این حال ، در اینجا خطراتی نیز وجود دارد که باید در هنگام انتخاب روش مناسب ترمیم باید مورد توجه قرار گیرد. اولاً ، خودتان در انجام تعمیرات با کمبود تجربه مواجه هستید. اگر دستورالعمل های  برای تعمیرات منزل ناقص باشد یا به طوری نادرست باشد ، خطر آسیب بیشتر به تلفن هوشمند شما وجود دارد.

تاچ ال سي دي هوآوي مدل P30pro
تاچ ال سي دي هوآوي مدل P30pro

برخی از رایج ترین اشتباهات در تعمیر خودکار نمایشگر تلفن همراه:

  1. پارگی ناخواسته کابلهای مهم
  2. در هنگام باز کردن پیچ ها به مادربرد آسیب می رساند
  3. الکتریسیته ساکن می تواند به قطعات گوشی های هوشمند آسیب برساند
  4. پردازش قطعات یدکی تحتانی

تعمیر تلفن همراه خودتان غیرممکن نیست. در اکثر موارد با رعایت دقیق دستورالعمل های ویدئویی انجام می شود. اگرچه زمان بر است و خطر آسیب زیادی را به همراه دارد ، اما یک معیار احتمالی برای ترمیم است.

چه زمانی باید صفحه تلفن خود را تعویض کنم؟

یک تلفن با صفحه آسیب دیده که باید تعویض شود ، معمولاً یکی از جدی ترین و جبران ناپذیرترین خطاها است ، اگر هنوز هم قابل تعمیر است ، باید برای صرفه جویی در هزینه آن را برطرف کنید. برخی از دلایل نیاز به تعویض صفحه نمایش شامل موارد زیر است:

  • صفحه گوشی خراب است و جوهر در حال جاری شدن است.
  • صفحه تلفن لکه دار است ، تار است ، نوارهای رنگی به طور معمول نمایش داده نمی شوند.
  • صفحه تلفن دارای نوارهای افقی تاری ، شبح است.
  • صفحه گوشی دارای نوارهای سیاه ، انشعابات ، سوسو زدن است.

با این وجود ، درصورتی که صفحه نمایش گوشی خراب باشد اما تصویر و لمس هنوز در حالت عادی استفاده می شود ، فقط باید آن را با قیمت بسیار ارزان تری تعمیر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *