تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

درخواست تعمیر موبایل | تعمیرات موبایل در کرج | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

درخواست تعمیر موبایل | تعمیرات موبایل در کرج | تکنیک تیم
27
20 جولای 2021
marino

درخواست تعمیر موبایل:امروزه گوشی جزء جدایی ناپذیر زندگی ما شده است و در بیشتر موارد بدون موبایل شاید نتوان خیلی از کارها را انجام داد. این گوشی ها به دلایل مختلفی مانند افتادن در آب، خراب شدن باتری، شکستن ال سی دی و یا هر دلیل دیگری به تعمیر احتیاج پیدا می کنند.شما می توانید با درخواست تعمیر موبایل از طریق و‌ب سایت ها کارهای خود را راحت تر و سریع تر انجام دهید.

درخواست تعمیر موبایل | تعمیرات موبایل در کرج | تکنیک تیم

 مزیت درخواست تعمیر موبایل به صورت غیر حضوری: در زمان صرفه جویی می شود. در هزینه صرفه جویی می شود. از اصل بودن قطعات تعمیر شده گوشی اطمینان پیدا می کنید. از گارانتی تعمیر بهره‌ مند می شوید. گوشی شما در کمتر از ۲۴ تا ۴۸ ساعت تعمیر می شود.

این مراکز برای تعمیر هر دستگاهی مراقبت و توجه لازم را دارند.

در مراکز درخواست تعمیر موبایل تعمیر انواع گوشی های سامسونگ، هواوی، شیائومی و اپل انجام می شود.

تعمیرات موبایل در کرج

معایب تعمیر موبایل حضوری

همان طور که اشاره شد، زمان و هزینه بسیار مهم هستند که در انجام تعمیرات حضوری هم زمان زیادی صرف می شود و هم هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. به علاوه باید شما به دنبال یک تعمیرکار ماهر بگردید تا اطلاعات گوشی شما از بین نرود و از اطلاعات گوشی شما سوء استفاده نشود و از قطعات بی‌ کیفیت چینی استفاده نکنند و این دغدغه هایی است که شما برای تصمیم به تعمیر موبایل با آن برخورد می کنید.

درخواست تعمیر موبایل | تعمیرات موبایل در کرج | تکنیک تیم

اما شما می توانید از طریق وب سایت های معتبر درخواست تعمیر موبایل بدهید بدون این که لازم باشد زمان زیادی را صرف کنید و این سایت های معتبر این اطمینان را به شما می دهند که از اطلاعات گوشی شما سوء استفاده نمی شود.

اگر تعمیرکار حرفه ای و ماهر باشد اگر واقعاً تعویض قطعه لازم باشد به شما پیشنهاد تعویض قطعه را می دهد. قطعه تعویضی کیفیت قطعه اصلی را نمی تواند داشته باشد و هزینه تعویض در بعضی از مواقع بیشتر می‌ شود. اعتبار تعمیرکار ضامن کیفیت است. اگر قطعه واقعاً به تعویض نیاز داشت تاکید کنید که در حضور خودتان قطعه تعویض شود.

فرآیند ثبت درخواست تعمیر موبایل

پس از این که اطلاعات خواسته شده را در فیلد مخصوص وارد کردید و فرآیند ثبت درخواست تعمیر موبایل تکمیل شد روی دکمه ثبت نهایی کلیک کنید. بعد از این که درخواست تعمیر موبایل نهایی شد برای شما پیامک ارسال می شود. کارشناسان بخش تعمیر موبایل برای اعلام قیمت و بررسی دقیق مشکل، ۳ الی ۴ ساعت بعد ( در روز اداری) با شما تماس می گیرند.

پس از اینکه با کارشناس هماهنگی انجام شد گوشی برای تعمیر به انتخاب شما که حضوری باشد یا توسط پیک به نمایندگی مورد نظر برای تعمیر ارسال می شود. در مرحله بعد کد رهگیری به شماره تماس شما فرستاده می شود که این کد به معنی این است که ارسال گوشی توسط شما به نمایندگی مورد نظر تایید شده است و با این کد می توانید فرآیند تعمیر موبایل خود را مورد بررسی قرار دهید.

هنگام ثبت درخواست تعمیر موبایل توجه داشته باشید که تمام اطلاعاتی که از شما خواسته است را به طور صحیح وارد کنید و توضیحات را کامل و دقیق بنویسید و پس از اینکه دستگاه ارسال شد دریافت کد پیگیری لازم است. وقتی موبایل خود را از نمایندگی دریافت کردید حتما فاکتور آن را بگیرید. در صورتی که شماره تلفن فعالی ندارید یک شماره تلفن ثابت برای ارتباط کارشناس با شما در فیلد توضیحات ثبت کنید.

کرونا و درخواست تعمیر موبایل

در دوران کارونا باید خیلی بیشتر از قبل مراقب سلامتی خود و اطرافیانمان باشیم و یکی از کارهایی که در سلامتی موثر است و در واقع ضامن سلامتی ماست این است که باید در اماکن شلوغ و سر بسته کمتر حضور پیدا کنیم و کارهای خود را به صورت مجازی انجام دهیم. اگر گوشی شما نیاز به تعمیر پیدا کرد شما می توانید  بدون اینکه از خانه خارج شوید توسط وب سایتی که معتبر است گوشی خود را تعمیر کنید. متخصصان تعمیرات موبایل با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در محل شما حضور پیدا می کنند و یا شما می توانید گوشی خود را برای این مراکز بفرستید. گوشی ها پس از اینکه دریافت می شوند و قبل از اینکه برای شما ارسال شوند به طور کامل ضدعفونی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *