تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر انواع موبایل در کرج | تعمیر گوشی | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر انواع موبایل در کرج | تعمیر گوشی | تکنیک تیم
34
24 جولای 2021
marino

تعمیر انواع موبایل در کرج: با توجه به اینکه در دنیای کنونی ما گوشی‌های هوشمند جزء لوازم ضروری زندگی همه افراد قرار گرفته اند، یادگیری مهارت تعمیر موبایل می تواند بسیار درآمد زا و مفید باشد. این مهارت مثل هر مهارت دیگری نیازمند صبر و تمرین زیاد است. برای وارد شدن به مسیر کسب این مهارت لازم است در ابتدا آشنایی کلی با انواع گوشی های تلفن همراه داشته باشید و فهرستی از لوازمی که برای تعمیر موبایل مورد نیاز هستند تهیه کنید. همچنین دانستن قیمت ابزار تعمیر گوشی تلفن همراه و برآورد میزان آورده مالی لازم برای شروع این کار می‌تواند در راحت تر بودن این مسیر به شما کمک کند.

تعمیر انواع موبایل در کرج | تعمیر گوشی | تکنیک تیم

معمولاً برای تسلط بر یک مهارت فنی علاوه بر مطالعه و گذراندن کلاس های تئوری یک دوره کارآموزی نزد استاد مجرب و کارآزموده می تواند شما را در رسیدن به تسلط بیشتر یاری دهد.

اولین گام برای یادگیری مهارت تعمیر موبایل کسب آگاهی در رابطه با صفحه های الکترونیکی است. چنانچه در این حوزه اطلاعات پیش زمینه ای ندارید لازم است سه ماه برای آشنایی با این زمینه تمرکز کنید. پس از آشنایی با صفحه های الکترونیکی به سراغ صفحه های خاصی که در گوشی های تلفن هوشمند همراه به کار می رود می رویم و ارتباط بین این اجزای الکترونیکی را به خوبی شناسایی کنیم. سپس لازم است که روش آزمون و تشخیص قطعات معیوب تلفن‌همراه را بیاموزیم تا در موقع بروز مشکل بتوانیم قطعاتی که احتمال خرابی دارند را تشخیص بدهیم و در تعمیر یا تعویض آنها بکوشیم.

تعمیر موبایل در کرج

تعمیر گوشی هوشمند در کرج

با آشنا شدن با قسمت های مختلف گوشی تلفن هوشمند مثل منبع ذخیره انرژی یا باتری، قسمت‌هایی که سیم کارت یا حافظه جانبی در آن سوار می شوند، صفحه نمایشگر، قطعه ارتباط از راه دور و دیگر قسمت هایی که لازمه صحیح کار کردن یک تلفن همراه هستند که می‌توانیم مهارت کافی در تشخیص عیب و برطرف نمودن آن را به دست بیاوریم.

اولین گام در کسب مهارت تعمیر موبایل که تقریباً یک ماه طول می کشد مربوط است به آشنا شدن با کاربرد قطعات سخت افزاری گوشی تلفن هوشمند و مشکلات احتمالی نرم‌افزاری آن. پس از این مرحله قادر خواهیم بود در هنگام مواجهه با بروز مشکل در گوشی تلفن همراه تشخیص بدهیم که ایجاد شده به کدام یک از قسمت‌های سخت افزاری یا نرم افزاری گوشی تلفن هوشمند همراه مربوط است.

تعمیر گوشی | تعمیر گوشی در کرج | تکنیک تیم

تعمیرکار موبایل در کرج

تعمیرکار موبایل علاوه بر رفع نیازهای خود می‌تواند در پاسخگویی به احتیاجات دیگران کوشا باشد و از این طریق کسب درآمد کند. البته که علاقه‌مندان به این مهارت نباید از تمرین و تکرار مستمر و کار عملی غافل شوند.

در هم آمیختن تئوری و تمرین عملی از کسی که علاقه مند به تعمیر موبایل است می‌تواند یک متخصص به عمل بیاورد. خوشبختانه اینترنت و هزاران صفحه آموزشی‌ای که در آن قرار دارد می‌تواند ما را در طی کردن مسیر یادگیری به خوبی کمک بکند. صفحات آموزشی گوناگونی در رابطه با تعمیر تلفن همراه وجود دارد که در آن با استقاده از فیلم‌های آموزشی حتی مهارت‌های عملی را هم می‌اموزند.

گام بعدی تهیه لوازم مورد نیاز برای تحویل موبایل وسایلی نظیر ذره بین، انواع پیچ گوشتی، سیستم رایانه، گرم کننده و مواردی از این قبیل.

تشخیص وسایل خوب برای تعمیر گوشی

برای تشخیص وسایل خوب و خرید آنها می شود از استادکارهایی که در زمینه تعمیر موبایل فعال هستند مشورت گرفت. یکی دیگر از مزایای دوره کارآموزی علاوه بر تقویت مهارت آشنایی با انواع وسیله ها و میزان کارایی آن ها است که این آشنایی می‌تواند ما را در انتخاب و خرید وسایل مناسب یاری دهد.

تجهیزات فیزیکی و ابزار کار بالا می روند و علاوه بر کسب درآمد مستمر می تواند به عنوان یک پس انداز به این لوازم نگاه کرد. گرچه داشتن محلی ثابت برای تعمیر موبایل و رجوع مشتریان میتواند به ثبات امنیت شغلی بیفزاید، اما از خوبی های این حرفه آن است که می‌شود با همراه داشتن یک کیف ابزار در هر نقطه ای از جهان کار تعمیر موبایل را انجام داد.

نتیجه اینکه با گسترش روز افزون استفاده از گوشی‌های هوشمند تلفن همراه مهارت ها و مشاغل مرتبط با این تکنولوژیِ مورد استفاده عموم مردم روز به روز پر رونق تر خواهند شد و نیاز مردم به عیب یابی و تعمیر سریع گوشی تلفن همراه هر روز بیشتر و بیشتر خواهد شد. باید بپذیریم که این تکنولوژی به جزء لا ینفک زندگی مردم تبدیل شده است و زندگی بدون این همراه کوچک برای عده بسیاری نشدنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *