تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر موبایل آنلاین | تعمیر تلفن همراه کرج | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر موبایل آنلاین | تعمیر تلفن همراه کرج | تکنیک تیم
29
26 جولای 2021
marino

تعمیر موبایل آنلاین:گوشی موبایل پر کاربردترین وسیله ای است که امروزه استفاده می شود و استفاده های زیادی نیز دارد. با توجه به حد زیاد استفاده از این وسیله امکان خراب شدن آن نیز بیشتر وجود دارد. گوشی موبایل وسیله ای است که در معرض انواع خرابی و مشکلات قرار می گیرد.

تعمیر موبایل آنلاین | تعمیر تلفن همراه کرج | تکنیک تیم

تعمیر کاران و مغازه های زیادی برای تعمیر موبایل وجود دارند، اما نمی توان به همه ی آن ها اعتماد کرد. باید تعمیر کاری که با سابقه است و توسط دیگران در بهترین حالت معرفی شده است را انتخاب کرد. این کار هم مشکل است و در بعضی از موارد خطا نیز دارد. باید خوب گشت تا تعمیر کار ماهر و خوبی پیدا کرد. به جز اینکه فردی که انتخاب می کنید باید آدم خوبی باشد اطلاعات و دانش او نیز باید زیاد باشد و بداند انواع مشکلات گوشی چیست و بتواند آن ها را رفع کند و در کنار رفع عیب گوشی به بخش دیگر نیز آسیب نرساند. گوشی را به نحو احسن به شما تحویل دهد.

 صرف کردن وقت برای رفتن به مغازه تعمیر کار

بعد از این که تعمیر کار خوبی پیدا کردید باید زمانی را بگذارید که به مغازه او را بروید. گوشی را به او تحویل دهید و با توجه به نوع خرابی گوشی بین چند ساعت تا چند روز بعد دوباره مراجعه کنید و گوشی خود را که تعمیر شده است از او تحویل بگیرید. تمام این کارها احتیاج به صرف زمان زیادی دارد و احتمالاً ناچار باشید در اماکن شلوغ و پرخطر بروید. یکی از ارزشمندترین دارایی های انسان وقت است. استفاده مناسب از فرصت ها می تواند انسان را در مسیر پیشرفت جلوتر ببرد. گذاشتن وقت زیاد برای تعمیر گوشی، هزینه بالایی حساب می شود.

هزینه تعمیر موبایل

نکته مهمی که در موضوع تعمیر موبایل وجود دارد هزینه تعمیرات است. قسمتی از هزینه به قطعه مرتبط است و قسمت دیگر به اجرت مربوط می شود. در بهترین حالت آن این است که افراد با توجه به اجرت هایی که از طرف اتحادیه اعلام می شود کار تعمیرات را انجام دهد. اکثر افراد از این قیمت‌ ها اطلاعی ندارند. در اتحادیه با توجه به نوع گوشی قیمت ها مشخص می شوند. هر چه گوشی گران تر باشد اجرت کار آن نیز بیشتر می‌ شود. در مورد قطعه نیز تفاوت زیادی وجود دارد، بین این که قطعه اصلی و فرعی با چه قیمتی خریداری‌ شود. علاوه بر این که وقت زیادی را صرف می کنید باید هزینه تعمیرات زیادی نیز بپردازید. از تعمیر کار بخواهید که قطعه درجه یک را برای شما استفاده کند زیرا همیشه ارزان تر بودن به معنی بهتر نیست.

تعمیر موبایل آنلاین

برای تعمیر موبایل راه ساده ای وجود دارد کافی است که از تعمیر موبایل آنلاین استفاده کنید.

برای تعمیر موبایل آنلاین در مرحله اول به وسیله تماس اطلاعات گوشی یا تبلت از شما گرفته می شود و بعد در صورت وجود قطعه مورد نظر و با بررسی مشکلات گوشی کارشناسان با شما تماس می گیرند و در مرحله بعد در حضور شما یا با فرستادن گوشی کار تعمیر انجام می شود و دستگاه شما در فاصله ی زمانی کمی برای شما ارسال می شود.

در تعمیر موبایل آنلاین بهترین گروه تعمیرکاران که بعد از عبور از فیلتر های زیادی انتخاب شده اند گوشی شما را به بهترین صورت ممکن تعمیر می کنند. در تعمیر موبایل آنلاین کارشناسان با شما تماس می گیرند تا با شما ارتباط برقرار کنند و نوع مشکل گوشی را به طور دقیق به آن ها بگویید. در تعمیر موبایل آنلاین شما لازم نیست جایی بروید، می توانید گوشی را به تعمیرکار آنلاین مورد نظر ارسال کنید و یا اینکه بخواهید گوشی در مقابل خودتان تعمیر شود. بعد از این که گوشی شما تعمیر شد هزینه تعمیر از شما دریافت می شود و بعد از تعمیر گوشی به شما گارانتی تعلق می گیرد. در تعمیر موبایل آنلاین شما وقت زیادی را صرف رفتن به مغازه نمی کنید و در نتیجه در وقت صرفه جویی می کنید و نیز هزینه کمتری را پرداخت می‌ کنید.

در بعضی از موارد شما می توانید با تعمیر موبایل آنلاین تماس بگیرید و بدون اینکه نیاز باشد گوشی را بفرستید یا گوشی در حضور شما تعمیر شود خودتان با استفاده از مشاوره ای که کارشناسان به شما می دهند گوشی را تعمیر کنید. مشکلات مثل کم شدن صدا، مشکل شارژ نشدن گوشی، مشکلات نرم افزاری و غیره می تواند توسط خود شما برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *