تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

شغل تعمیرات موبایل | قیمت تعمیرات موبایل | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

شغل تعمیرات موبایل | قیمت تعمیرات موبایل | تکنیک تیم
26
29 جولای 2021
marino

شغل تعمیرات موبایل: جامعه با کمی تغییر در برخی از پارامتر ها، گرفتار تغییر و افت و خیز در قیمت، تقاضا برای کالا و … است. به گونه‌ ای که تغییر کمی در قیمت باعث کاهش تقاضا می شود. موبایل از کالاهایی است که روز به روز برای دارندگان کاربردی تر می شود. بنابراین شغل تعمیرات موبایل هر روز متقاضی بیشتری دارد.امروزه کمتر کسی در جامعه وجود دارد که از گوشی همراه استفاده نکند. اگر در نظر بگیریم که تعدادی از افراد بیش از یک گوشی داشته باشند جامعه اندازه بیش از ۶۰ میلیون استفاده کننده از تلفن همراه دارد.

شغل تعمیرات موبایل | قیمت تعمیرات موبایل | تکنیک تیم

خدماتی که با موبایل در ارتباط است مثل تعمیرات گوشی می تواند کسب و کار خوب و پردرآمدی باشد اما موفقیت در شغل تعمیرات موبایل به مهارت کافی و به روز بودن بستگی دارد.

مزیت های شغل تعمیرات موبایل نسبت به دیگر مشاغل:

  • مهمترین مزیت این شغل درآمد بالای آن است.
  • شغل پویایی است شما مدام نکته جدیدی را فرا می گیرید و هیچگاه احساس تکراری بودن به شما دست نمی دهد.

ا•ین شغل موقعیت اجتماعی خیلی خوبی دارد. برخلاف بعضی از شغل های دیگر اعتبار و حیثیت دارد که وقتی وارد این شغل شوید این موضوع را متوجه می شوید.

معایب شغل تعمیرات موبایل

  • تعمیر قطعات نیاز به حساسیت خاصی دارد بنابراین شغل استرس زایی است. با وجود درآمد بالای آن اما نیاز به دقت، توان، پشتکار و صبر دارد و غرور نباید در این شغل راه داشته باشد. به گفته یکی از تعمیرکاران با سابقه هر بار که گوشی جدیدی را برای تعمیر باز می کنید باید فکر کنید که این اولین گوشی ای است که می خواهید تعمیر کنید.
  • در اثر دود ناشی از لحیم کاری و هیتر کاری ممکن است به سیستم تنفسی آسیب جدی وارد شود زیرا دود آن ها بسیار سمی است بنابراین باید نکات ایمنی رعایت شود.

آموزش تعمیر موبایل | نحوه رفع ایرادات گوشی | تکنیک تیم

سرمایه و ابزار مورد نیاز برای شغل تعمیرات موبایل

شما در ابتدا بیشتر به سرمایه ای برای اجاره کردن مکان نیاز دارید.

ابتدا به سرمایه زیادی نیاز نیست زیرا ۷۰ درصد از کارهای تعمیراتی به تعویض قطعه احتیاج دارند. اما تخصصی کار کردن نیاز به وسیله و در نتیجه هزینه کردن دارد.

خدماتی که یک تعمیرکار موبایل ارائه می دهد شامل خدمات سخت افزاری، نرم افزاری، مشاوره ای، نصب و فروش لوازم است.

وسایلی که یک تعمیرکار موبایل احتیاج دارد شامل دستگاه هیتر و هویه، دستگاه لوپ یا میکروسکوپ، ست پیچ گوشتی و آچار تعمیراتی، منبع تغذیه و مولتی متر، سیم قلع و روغن فلکس و روغن لحیم، پنس آنتی شوک، قاب بازکن، شابلون و گیره کار است.

تعمیر موبایل

در آمد شغل تعمیرات موبایل

درآمد این شغل به مهارت و تجربه کاری شما بستگی دارد، هر اندازه که مهارت و توانایی بالاتر باشد، عیب موبایل ها را بدانید و بتوانید همه مشکلات موبایل را برطرف کنید درآمد شما قطعا بیشتر می شود. موقعیت مکانی مغازه تعمیرات موبایل در درآمد این شغل تاثیر بسزایی دارد.  باید در محل‌ هایی که رفت آمد زیاد است مغازه تعمیرات موبایل راه اندازی شود ؛اما اگر سرمایه برای اجاره کردن مغازه در یک مکان شلوغ را ندارید برای مکان خلوت حتماً به این نکته توجه داشته باشید که مغازه تعمیرات موبایل دیگری در اطراف آن وجود نداشته باشد زیرا ممکن است آن مغازه مشتریان را جذب خود کرده باشد.

شغل تعمیرات موبایل را باید از کجا شروع کرد؟

در ابتدا باید در یک آموزشگاه فنی حرفه ای که مدرک معتبر می دهد ثبت نام کرد و با بخش های سخت افزاری و نرم افزاری موبایل آشنا شد و بهتر است بعد از اینکه مدرک را گرفتید در کنار کسی که تعمیرات موبایل را انجام می دهد مدتی به کار مشغول شوید و بعد از اینکه تمام مهارت ها را آموختید با اجاره کردن مغازه و‌ سرمایه اندکی کار را شروع کنید.

چگونه یک تعمیر کار موبایل خوب شویم؟

شغل تعمیرات موبایل سختی ها و حساسیت‌ های خاص خود را دارد؛ اما سختی آن به حدی نیست که نشود از پس آن بربیایید. شما باید روش ها و ترفندهای این شغل را یاد بگیرید. با حوصله کار کردن و صبر عامل مهمی است که شما یک تعمیرکار خوب شوید و بعد دانش کافی عامل بعدی است که باید در تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل داشته باشید و این دانش باید بروز باشد. باید خدمات خوب ارائه دهید و مشتری از کار شما راضی باشد. خوش قول باشید و به موقع تعمیرات را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *