تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

قیمت تعمیر باتری گوشی سامسونگ | تعمیر باتری سامسونگ | تعمیرات

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

قیمت تعمیر باتری گوشی سامسونگ | تعمیر باتری سامسونگ | تعمیرات
24
31 جولای 2021
marino

قیمت تعمیر باتری گوشی سامسونگ: آیا باتری گوشی سامسونگ قابل تعمیر می باشد؟ اگر تعمیر می شود قیمت آن به چه شکلی می باشد؟ پاسخ همه این سوالات را از متخصصین تعمیرات موبایل تکنیک تی بپرسید.

قیمت تعمیر باتری گوشی سامسونگ | تعمیر باتری سامسونگ | تعمیرات

مشکل متداول گوشی ها ی تلفن همراه تعمیر باتری آن‌هاست.

 باتری گوشی ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود از جمله:

  • شارژ کردن طولانی باتری
  • استفاده از شارژر های نامناسب
  • گرم شدن باتری و عوامل دیگر …

در میان قطعات مختلف تلفن های همراه، باتری اهمیت بیشتری دارد زیرا اگر این قطعه نباشد هیچ کدام از قسمت های باتری کار نمی‌کنند بنابراین باید از باتری با کیفیت مناسب و استاندارد استفاده کرد. برای تعمیر باتری تلفن همراه سامسونگ مانند هر موبایل دیگری روش هایی وجود دارد.

تعمیر باتری سامسونگ

روش های تعمیر باتری گوشی

1)محل اتصال موبایل و باتری را پاک کنید. ممکن است به علت کثیف شدن این محل باتری خراب شده باشد بنابراین قبل از اینکه به تعمیرکار موبایل مراجعه کنید و باتری را عوض کنید کانتکت های باتری را تمیز نمایید.

2)درزهای پوشش بدنه باتری را بپوشانید. قبل از تعویض باتری این کار را انجام دهید ممکن است درس های باتری باز شده باشند و باعث روند کند شارژ شدن باتری شوند.

3)باتری گوشی را در فریزر قرار دهید این کار باعث می شود طول عمر باتری بیشتر شود. برای این کار باتری را از گوشی خارج کنید درز‌های آن را با چسب بپوشانید. باتری را در داخل پلاستیک فریزری قرار دهید. باتری نباید با یخ داخل یخچال ارتباط داشته باشد.

باتری گوشی را سه ساعت در فریزر قرار دهید بعد از این زمان باتری را خارج کنید و آن را مدتی در محیط بگذارید تا به دمای محیط برسد و بعد باتری را داخل گوشی قرار داده و تا زمانی که شارژ آن ۷۰ درصد نشده است از آن استفاده نکنید.

عمر مفید باتری گوشی | خرید باتری اورجینال | تکنیک تیم

سایر روش های تعمیر باتری گوشی

1)روش باتری به باتری کردن گوشی را انجام دهید. برای این کار یک سر سیم برق را به قطب مثبت و منفی باتری و سر دیگر را به قطب مثبت و منفی محل اتصال باتری به گوشی وصل کنید. ۴۵ ثانیه این کار را انجام دهید و بعد اتصال را قطع کنید و باتری را داخل گوشی قرار دهید.

2)در روش بعد از لامپ ۱.۵ ولتی استفاده کنید. شارژ باتری را خالی کنید و دوباره آن را به شارژر وصل کنید. دو سر سیم های برق را به محل اتصال باتری به گوشی وصل کنید و دو سر دیگر آن را به باتری وصل کنید. اگر این کار صحیح انجام شود لامپ روشن می‌شود. تا زمانی که کلیه انرژی باتری تخلیه شده و چراغ خاموش شود این کار را ادامه دهید و بعد باتری را داخل گوشی قرار داده و آن را دوباره شارژ کنید.

3)اگر باتری گوشی سامسونگ را تعمیر کنید تا حدودی مشکل باتری آسیب دیده تلفن همراه حل می شود.

4)شرکت سامسونگ از بزرگترین کنسرسیوم های گوشی تلفن همراه است. این شرکت برای گوشی های تلفن همراه خود از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کند. این باتری ها مثل باتری های دیگر عمر محدودی دارند و باید در طول عمر مفید آنها مواردی را رعایت کرد تا بتوان بهترین راندمان را داشت.

از جمله علائمی که نشان داده می شود باتری گوشی سامسونگ نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خاموش شدن زود هنگام گوشی تلفن همراه
  • داغ شدن باتری گوشی
  • گوشی فقط زمانی که به شارژر متصل است روشن می ماند
  • باتری باد می کند.

اگر برای گوشی سامسونگ یکی از مشکلاتی که ذکر شد پیش آمد باتری تلفن همراه را یک بار شارژ و بعد دی شارژ کنید. اما در ابتدا باید صبر کنید تا باتری تلفن همراه کاملاً خالی شود و بعد آن را ۴۸ ساعت به شارژر وصل کنید تا قسمتی از باتری که آسیب دیده است تعمیر شود. در صورتی که این کار را انجام دادید و مشکل حل نشد اگر باتری قابلیت جدا شدن داشت می‌توانید برای تعمیر باتری از باتری قورباغه ای استفاده کنید و یک بار آن را با این شارژر مخصوص شارژ کنید. اگر این روش هم نتیجه نداد برای تعمیر باتری باید به مراکز تخصصی مراجعه کنید.

اگر به توصیه های کارشناسان نمایندگی سامسونگ دقت کنید می‌توانید به عمر باتری گوشی خود کمک کنید.

برای تعمیر باتری گوشی سامسونگ بهتر است به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید. این نمایندگی امکانات پیشرفته‌ ای برای تعمیر باتری موبایل و دیگر اجزای گوشی دارد. نمایندگی سامسونگ به دلیل این که از واحدهای مجزا بهره می‌گیرد می تواند تعمیرات تخصصی‌ترین خدمات شما را به خوبی انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *