تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیرات‌ موبایل تخصصی کرج | تعمیرات‌ گوشی تخصصی | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیرات‌ موبایل تخصصی کرج | تعمیرات‌ گوشی تخصصی | تکنیک تیم
23
3 آگوست 2021
marino

تعمیرات‌ موبایل تخصصی کرج: موبایل از پرکاربرد ترین وسایلی است که در دنیای امروز از آن استفاده می شود. چون که استفاده از این وسیله زیاد است پس به مراتب امکان خرابی آن نیز بیشتر می‌ شود. می توان گفت امروزه گوشی جزء جدایی ناپذیر در زندگی ما است و بدون گوشی نمی توان خیلی از کارها را انجام داد.‌ گوشی ها به دلیل مختلفی مانند افتادن در آب شکستن، ال سی دی، خراب شدن باتری، کند شدن سرعت موبایل، متصل نشدن به وای فای بلوتوث، شناسایی نشدن کارت حافظه، داغ شدن بیش از اندازه موبایل یا هر دلیل دیگری به تعمیر احتیاج پیدا می کنند. مشکلات موبایل به دلیل اختلافات نرم افزاری است اما گاهی مشکل جدی تر می شود و به صورت مشکلات سخت افزاری خود را نشان می‌ دهد. از امکانات گوشی می توان استفاده کرد. مانند دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ماشین‌ حساب، کامپیوتر شخصی و غیره.

تعمیرات‌ موبایل تخصصی کرج | تعمیرات‌ گوشی تخصصی | تکنیک تیم

گوشی چون که کوچک است حمل و نقل آن نیز راحت است.

عیب یابی و تعمیرات موبایل کرج

در ابتدا قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری گوناگون دستگاه به وسیله کارشناسان با تجربه مورد بررسی قرار می گیرد و هدف این است که تکنسین بداند کدام بخش دقیقاً آسیب دیده است و برای برطرف کردن مشکل چه کارهایی را باید انجام دهد. بعد از اینکه مشخص شد که عیب گوشی چیست اقدامات ترمیمی مورد نیاز را انجام می دهند. اقدامات ترمیمی گاهی نرم‌ افزاری هستند. مانند آپدیت سیستم عامل، ریست فکتوری، ویروس گوشی، اطلاح تنظیمات و غیره.

اما گاهی برد، باتری، ال سی دی، گلس، اسپیکر‌ و غیره آسیب دیده است و‌ احتیاج به تعویض یا تعمیر دارد. تعمیرکاران موبایل قطعاتی که دچار مشکل شده اند را با توجه به شدت آسیب دیدگی ترمیم و یا تعویض می‌ کند.

هزینه تعمیرات موبایل کرج

نمی‌توان برای تعمیرات موبایل در کرج هزینه واحد و دقیقی را عنوان کرد؛ چون هزینه تعمیر موبایل بستگی به شدت خرابی قطعات و بخش های نرم افزاری و … دارد. هرچه میزان خرابی بیشتر باشد، هزینه تعمیرات‌ موبایل گران‌ تر می‌شود. به عنوان مثال اگر برد یا ال سی دی نیاز به تعویض داشته باشد باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. بعد از اینکه عیب گوشی شناسایی شد می‌ توان به صورت حدودی تعیین کرد که هزینه تعمیرات موبایل چقدر می شود.

تعمیرات‌ موبایل تخصصی کرج | تعمیرات‌ گوشی تخصصی | تکنیک تیم

تعمیر سخت افزاری گوشی در  کرج

موبایل برای اینکه تعمیر سخت افزاری موبایل را انجام دهید حتما به مرکز معتبر و پیشرفته بروید. همانطور که استفاده از گوشی تلفن همراه امروزه بسیار زیاد است، مراکزی که خدمات تعمیر موبایل را انجام می دهند نیز بسیار زیاد شده است؛ اما نمی توان به هر مرکزی اعتماد کرد. تعمیرات سخت افزاری مواردی مانند تعمیر یا تعویض باتری، تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی، تعمیر یا تعویض قاب گوشی، تعمیر یا تعویض دکمه های گوشی، تعمیر یا تعویض برد گوشی، تعمیر یا تعویض سوکت های گوشی، تعمیر یا تعویض اسلات حافظه سیم کارت، تعمیر الکترونیک برد موبایل را شامل می‌ شود. برای اینکه تعمیر سخت افزاری موبایل به خوبی انجام شود باید قطعات و تجهیزات با کیفیت استفاده شود.

تعمیر نرم افزاری موبایل کرج

برای تعمیر افزاری موبایل حتماً از کسانی که در این حوزه تخصص دارند کمک بگیرید. در سیستم عامل اندروید و ios تعمیر نرم افزار موبایل مسیرهای جداگانه ای دارد. تعمیر نرم افزاری موبایل مواردی مانند تعمیر خاموش شدن خودکار، کند شدن، کار نکردن GPS، کار نکردن بلوتوث، هنگ کردن صفحه نمایش موبایل اپل، مشکلات آپدیت سیستم عامل، کار نکردن بلوتوث، داغ شدن موبایل، از کار افتادن ویبره، قطع و وصل شدن وای فای، کار نکردن تاچ، نصب کامل انواع رام ها، فلش کردن، آنلاک کردن بوت لودر، روت کردن تمامی گوشی ها، تغییر یا ترمیم سریال انواع گوشی، ساخت اپل ای دی، بکاپ و ریستور کردن اپل و اندروید و … را شامل می شود.

آموزش تعمیر موبایل کرج

اگر می خواهید که خودتان تعمیرات موبایل را انجام دهید در کلاس های آموزشی تعمیر موبایل می توانید شرکت کنید و تعمیرات موبایل را به عنوان شغل اول یا دوم خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که آموزش تعمیر موبایل باید زیر نظر اساتید با تجربه و کاربلد باشد و دوره های سخت افزاری و نرم افزاری را ببینید.

هزینه آموزش تعمیر موبایل کرج

هزینه ای شرکت در دوره های آموزش تعمیر موبایل در آموزشگاه های فنی و حرفه ای زیاد نیست و بیشتر افراد می‌ توانند از پس این هزینه‌ ها بر بیایند. به این نکته باید توجه داشت امکاناتی که در آموزش تعمیر موبایل به افراد داده می‌شود از هزینه‌ای که آموزشگاه دریافت می‌ کند خیلی بیشتر است یعنی با هزینه کم جهت یادگیری، شما می توانید به یک شغل پردرآمد برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *