تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیرات نرم افزاری آیفون | تعویض گوشی آیفون | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیرات نرم افزاری آیفون | تعویض گوشی آیفون | تکنیک تیم
29
5 آگوست 2021
marino

تعمیرات نرم افزاری آیفون: مرکز تعمیرات گوشی آیفون از جدید ترین روش های تعمیر و ترمیم گوشی های اپل بهره می گیرد و بر ساختار خاص نرم افزاری و سخت افزاری این گوشی ها تمرکز می کند. فروش گوشی های اپل افزایش پیدا کرده است به همین دلیل بازار تعمیرات گوشی اپل نیز بیشتر شده است. مشکلاتی مثل شکستگی صفحه نمایش یا همان شکستگی تاچ، ضعف آنتن وایرلس و مواجه شدن با قطعی صدا و مشکلات دیگری ممکن است برای گوشی های آیفون به وجود بیاید.

تعمیرات نرم افزاری آیفون | تعویض گوشی آیفون | تکنیک تیم

کارشناسانی که در مرکز تعمیرات موبایل آیفون حضور دارد از پیشرفته ترین ابزار آلات تعمیر برای تعمیر گوشی آیفون استفاده می کنند و تعمیرات گوشی آیفون (تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی آیفون) در مراکز تعمیر موبایل توسط کارشناسانی انجام می‌ شود که دوره‌ های تخصصی و بین‌المللی آن را دیده اند و مهارت کسب کرده اند.

تعمیر موبایل آیفون

تعمیر موبایل اپل با گارانتی

وقتی که مشکلی در گوشی به وجود می آید مراجعه به مرکز تعمیر موبایل معتبر بسیار اهمیت دارد. مراکز معتبری هستند که تعمیر موبایل آیفون را انجام می‌ دهند، اما بهترین راه این است که به نمایندگی تعمیر آیفون برای حل مشکل گوشی خود مراجعه کنید. این نمایندگی تعمیر موبایل را با گارانتی انجام می دهد.

عوامل تأثیر گذار در تعمیرات آیفون

تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای تامین آیفون نباید قدیمی باشد. باید از تجهیزات جدید طبق استاندارد های اپل بهره گرفت. بنابراین تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاری که از تجهیزات و لوازم قدیمی استفاده می‌ کند نسپارید.

قیمت تعویض LCD آیفون | تعویض LCD گوشی | تکنیک تیم

امروز برخی از افراد به دلیل سوء استفاده و‌ سودجویی، قطعات غیر اصلی را برای گوشی آیفون استفاده می کنند. اگر می‌ خواهید تعمیر آیفون را انجام دهید مطمئن باشید که از قطعات اصلی استفاده می کنند و برای این اطمینان بهتر است تعمیر گوشی آیفون خود را به مرکز معتبر واگذار کنید.

امروز بازار آزاد به گونه ای شده است که هرکس با گرفتن مدرک پایین می تواند مجوز تعمیرات را بگیرد و این موجب شده است که تعمیرکارانی که تجربه کمی دارد و مهارت کافی را ندارند، وارد بازار تعمیر موبایل شوند. بنابراین مطمئن باشید که به تعمیر کاری مراجعه می کنید که دارای دانش و تجربه کافی باشد زیرا اگر به تعمیر کارانی با سطح پایین مراجعه کنید نتیجه خوبی به همراه ندارد.

هزینه تعمیرات موبایل آیفون

اگر تعمیرکار برای تعمیر موبایل هزینه کمی را دریافت کند می تواند هشداری باشد برای این که از قطعات غیر اصلی استفاده کرده است و همیشه پرداختن قیمت بیشتر هم، به معنی دریافت خدمات تعمیری بهتر نیست. بنابراین به جای اینکه قیمت برای شما اهمیت داشته باشد اعتبار نمایندگی تعمیر موبایل آیفون را بسنجید.

تعمیرات نرم افزاری آیفون

بعضی از مشکلات گوشی آیفون به قسمت نرم افزاری این دستگاه مرتبط می شود. رفع مشکلات وای فای، رفع مشکل کند شدن سیستم، آپدیت نرم افزار، بازیابی اطلاعات، نصب برنامه های کاربردی، ویروس کشی، فلش کردن آیفون، قفل شبکه، بوت کردن سیستم و ری استور کردن آیفون بخش تعمیرات نرم افزاری آیفون هستند. بعضی از تعمیرات نرم افزاری برای حل کردن مشکل گوشی آیفون تخصصی است و خود شخص نمی تواند این کار را انجام دهد؛ به همین دلیل تعمیرات نرم افزاری آیفون باید به وسیله کارشناسان مجرب انجام شود.

اگر تعمیرات نرم افزاری آیفون به درستی و با کیفیت خوب انجام نشود عاقبت بد و غیر قابل جبرانی می‌ تواند داشته باشد.

مشکلات نرم افزاری و همچنین سخت افزاری آیفون باید تخصصی رفع شود. در حقیقت برای برطرف کردن هر کدام از ایراد های گوشی های آیفون باید اقدامات ویژه ای انجام شود. در بعضی از مواقع با یک ویروس کشی ساده مشکل حل می شود؛ اما گاهی به ترمیم یا تعویض قطعاتی مثل ال سی دی، باتری، تاچ  و غیره احتیاج است.

برخی از خدمات ارائه شده در مراکز تعمیرات گوشی آیفون

  • تعمیر مشکلات مربوط به افت عملکرد یا خرابی کابل دکمه Home
  • آنلاک نرم افزاری و سخت افزاری
  • تمام خدمات سخت افزاری قابل ارائه برای گوشی های آیفون
  • تعمیر آسیب های وارده ناشی از آب خوردگی
  • تعمیر وای فای
  • تعمیرات تخصصی برد گوشی های آیفون
  • تعمیر سوکت هدفون گوشی های آیفون
  • مشکلات مربوط به عدم آنتن دهی گوشی های آیفون
  • و …

اگر برای تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های آیفون به مرکز های نامعتبر مراجعه کنید خسارت بسیار سنگین و زیادی را متحمل می شوید و شاید در مواردی مجبور به خرید گوشی جدید شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *