تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر ایرپاد در کرج | تعمیر تخصصی ایرپاد | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر ایرپاد در کرج | تعمیر تخصصی ایرپاد | تکنیک تیم
27
7 آگوست 2021
marino

تعمیر ایرپاد در کرج: تعمیر هندزفری بلوتوثی به عنوان یکی از هندزفری های خاص مورد توجه است. بیشتر افراد فکر می‌ کنند که ایرپادها غیر قابل تعمیر هستند اما این گونه نیست و شواهدی وجود دارد که می‌شود تعمیر ایرپاد را انجام داد.

تعمیر ایرپاد در کرج | تعمیر تخصصی ایرپاد | تکنیک تیم

اپل امکانات گوناگونی برای هر نسل از ایرپاد خود شناسایی می کند و چون هر کدام از آن ها پیچیدگی هایی دارند باعث می شود که برای تعمیر آن ها راهکاری وجود نداشته باشد. مطالبی که عنوان می‌شود به وسیله خود اپل پشتیبانی نمی شوند و روش هایی هستند که با توجه به تجربه ارائه می شوند. بنابراین می توان گفت تعمیر ایرپاد غیر ممکن نیست.

تعمیر گوشی آیفون در کرج

ایرپاد اپل

در سال 2016 هندزفری های اپلی که سیم نداشتند به دنیای تکنولوژی وارد شدند. باتری آن ها عمر طولانی دارد و اتصال وایرلس آن نیز مناسب است. امکان عوض کردن ایرپاد ها با توجه به نمونه های مشابه در بازار خوشبختانه وجود دارد. قطعات یدکی ایرپاد در بازار هستند و همین باعث شده است که امکان تعمیر و تعویض ایرپاد وجود داشته باشد. تعمیر باید به وسیله نمایندگی‌ های معتبر شرکت اپل انجام شود اما چون ممکن است اپل برای تعمیر آن راهکاری نداشته باشد از تجربیات افراد نیز استفاده می شود.

تعمیر گوشی | تعمیر گوشی در کرج | تکنیک تیم

در چه مواردی تعمیر ایرپاد لازم است؟

زمانی که مشکلی در جفت شدن هندزفری به وجود بیاید به تعمیر ایرپاد نیاز است. برای برطرف کردن آن می توانید زمانی که هدفون اپل به تبلت یا گوشی وصل نمی شود آن ها را به محفظه شارژی هندزفری برگردانید و بعد ۱۰ ثانیه صبر کنید و دوباره آن را بردارید. در خیلی از موارد با برگرداندن به محفظه شارژی مشکل حل می شود؛ اما اگر با این کار مشکل حل نشد بلوتوث تبلت و گوشی را خاموش و روشن کنید بعد عمل قبلی را دوباره انجام دهید اگر باز هم درست نشد گوشی یا تبلت را ریست کنید.

زمانی که هندزفری به کامپیوتر متصل نمی شود تعمیر ایرپاد لازم است. این مشکل در مک های جدید کمتر به وجود می آید اما در مک ها و کامپیوترهای قدیمی بیشتر است. برای تعمیر ایرپاد در این مشکل هدفون ها را به محفظه شارژ برگردانید و سپس ۱۰ ثانیه صبر کنید و دوباره آن ها را استفاده کنید. اگر با این کار مشکل حل نشد با خاموش و روشن کردن بلوتوث هندزفری را قطع کنید و دوباره مجدداً متصل کنید. بلوتوث کامپیوتر به تنظیمات احتیاج دارد. برای تنظیمات به بخش بلوتوث وارد شوید و هندزفری خود را پیدا کنید و بعد آن را قطع کنید بعد دوباره مراحل جفت شدن برای اتصال به کامپیوتر را در بر بگیرید.

تعمیر ایرپاد در کرج

در بعضی از موارد تعمیر ایرپاد برای مشکلات تماس نیز به وجود می آید. مشکلی که باعث می شود تماس و مکالمات به وسیله آن ناموفق باشد. برای حل کردن این مشکل به تنظیمات بلوتوث وارد شوید و دستگاهی که جلوی آن نماد i در پرانتز را نشان داده است انتخاب کنید و سپس میکروفون و ایرپاد های چپ و راست را در این بخش تنظیم کنید‌. کار بسیار راحتی است. اگر مشکل برطرف نشد قابلیت Automatic Ear Detection را از این قسمت غیر فعال کنید. با این کار به جز اینکه می توانید به سادگی ارتباط برقرار کنید در مصرف  باتری نیز تا حد زیادی می توانید صرفه جویی کنید.

مشکلات صدا نیز وجود دارد. اگر صدایی که به وسیله ایرپاد می گیرید دارای ضعف باشد و یا آن را به طور کامل نشنوید با رعایت چند نکته ساده می توانید این مشکل را حل کنید. اگر در کنار وای فای باشید نویزی که از وای فای می‌آید باعث می‌ شود کیفیت صدا افت کند. بنابراین در هنگام تماس با آیفون وای فای را خاموش کنید. غیرفعال کردن  Automatic Ear Detection در این بخش می‌ تواند مشکل را حل کند. آشکار شدن چنین مشکلی به خاطر اختلالات بلوتوث نیز می تواند باشد.

اگر هندزفری ایرپاد برای گوشی یا تبلت اندروید استفاده می کنید، صدای بی کیفیتی را می شنوید. این صدا نسبت به آیفون بسیار بی کیفیت است. ایرپاد از تراشه W1 برخوردار است. این تراشه با آیپد یا گوشی آیفون متناسب است. این تراشه در گوشی ها و دستگاه های اندرویدی وجود ندارد. پس امکان کنترل صدای هندزفری در اندروید وجود ندارد.

تعمیر ایرپاد نسل دوم

ایرپاد های نسل دوم در برابر مایعات مقاومت بیشتری دارند. به همین خاطر جدا کردن این پوشش کار راحتی نیست. به این پوشش گوپییر می گویند که از مادر برد دستگاه مراقبت می کند. و اجازه نمی‌ دهد مایعاتی مانند آب به داخل آن نفوذ کند. باتری این محصول یکبار مصرف است و اگر خراب شود باید ایرپاد خود را تعویض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *