تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر باتری موبایل کرج | تعمیرات تخصصی گوشی | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر باتری موبایل کرج | تعمیرات تخصصی گوشی | تکنیک تیم
26
11 آگوست 2021
marino

تعمیر باتری موبایل کرج: خدمات موبایل در کرج مجوز رسمی از اتحادیه خدمات تعمیر انواع برندهای تلفن همراه را دارد. تعمیر موبایل سامسونگ، تعمیر موبایل اپل، تعمیر گوشی شیائومی، تعمیر گوشی ال جی، ایسوس و سونی در نمایندگی تعمیر موبایل کرج انجام می شود. این واحد تمام ابزار و تجهیزاتی که برای عیب یابی و تعمیر و ترمیم و در آخر تعویض قطعه را لازم است را دارا می باشد. تعمیرکاران آن دانش و تخصص بالایی دارند و می توانند بهترین و با کیفیت خدمات را به افراد بدهند. نمایندگی موبایل در کرج امکاناتی در عرصه فروش، پس از فروش و تعمیر موبایل دارد و می تواند نیاز های صفر تا صد را در بخش فروش و تعمیر برطرف کند.

تعمیر باتری موبایل کرج | تعمیرات تخصصی گوشی | تکنیک تیم

در کرج دوره های آموزشی تعمیرات موبایل برای مبتدیان و تعمیر کاران برگزار می‌ شود. در این دوره ها افرادی که ماهر هستند آموزشات لازم در خصوص تعمیر موبایل را آموزش می دهند. افرادی که در این حوزه علاقه‌ مند هستند، می توانند در این دوره ها شرکت کنند و در پایان وارد بازار کار شوند. آموزش ترمیم و تعویض قطعات موبایل در این دوره‌ها به وسیله دستگاه ها و تجهیزات مدرن انجام می شود و افراد شرکت کننده با تعمیر گوشی هوشمند آشنا می شوند.

تعمیر موبایل در کرج

تعمیر باتری موبایل در کرج

از بخش های مهم دستگاه باتری موبایل است که وظیفه دارد انرژی الکتریکی دستگاه را تامین کند. در بین قطعات گوناگون موبایل باتری اهمیت بالایی دارد. در نتیجه‌ باید کیفیت و استاندارد مناسب را داشته باشد تا موبایل بتواند به خوبی کار کند.

اگر باتری به هر دلیلی مانند شارژ کردن طولانی باتری، استفاده از شارژر های نامناسب، گرم شدن باتری و خیلی از عوامل دیگر خراب شود و در آن اختلالی به وجود بیاید، امکان روشن کردن دستگاه و استفاده از آن دیگر وجود ندارد و در واقع می‌ توان گفت که باتری حیات و تنفس موبایل است و موبایل به این قطعه سخت افزاری نیاز دارد شما می توانید برای این که بهترین خدمات تعمیر باتری موبایل در کرج را دریافت کنید از واحد تعمیر موبایل در کرج استفاده کنید تا بتوانید خدمات خوبی را دریافت کنید و مشکلی که برای باتری به وجود آمده است را برطرف نمایید.

تعمیرات تخصصی موبایل | تعمیر گوشی آیفون | تکنیک تیم

روش های تعمیر باتری موبایل

در روش اول محل اتصال موبایل و باتری موبایل را پاک کنید؛ زیرا اگر محل اتثال موبایل و باتری کثیف شده باشد می‌ تواند باعث شارژ نشدن موبایل شود که در نتیجه باتری خراب می شود. بنابراین قبل از اینکه باتری را تعویض کنید محلی که گفته شد را پاک کنید. در روش بعد درز های باتری گوشی را کاملا بپوشانید؛ زیرا باز شدن درز ها امکان دارد از علت خراب شدن و زود خالی شدن شارژ باتری باشد. قبل از تعویض درز های پوشش بدنه باتری و فریم آن را مورد بررسی قرار دهید و به کمک چسب آن ها را کاملاً سفت نمایید.

در روش سوم باتری گوشی را در فریزر قرار دهید. این کار موجب جلوگیری از نشت شارژ گوشی می‌ شود و طول عمر باتری را افزایش می دهد. برای فریز کردن ابتدا باتری را از گوشی خارج کنید و با توجه به آنچه که در روش دوم توضیح داده شد درز های آن را با چسب بپوشانید. سپس باتری را در داخل پلاستیک فلزی قرار دهید. توجه داشته باشید که باتری با یخ داخل یخچال نباید ارتباط داشته باشد.

باتری را به مدت سه ساعت داخل فریزر قرار دهید. بعد از این زمان باتری را از فریزر خارج کنید و مدتی در محیط بگذارید تا به دمای محیط برسد و بعد باتری را داخل گوشی بگذارید و تا زمانی که شارژ آن ۷۰ درصد نشده است از آن استفاده نکنید.

روش چهارم

پدر روش چهارم از یک باتری دیگر به باتری گوشی پالس القا کنید برای انجام این کار نیاز به دو سیم ضخیم و یک باتری با ولتاژ ۹ ولت دارید. برای باتری به باتری کردن موبایل یک سر سیم های برق را به قطب مثبت و منفی باتری و سر دیگر را به قطب مثبت و منفی محل اتصال باتری به موبایل متصل نمایید. به مدت ۴۵ ثانیه این کار را انجام دهید و بعد اتصال را قطع کنید. سپس باتری را داخل گوشی قرار دهید. در روش پنجم از یک لامپ یک و نیم ولتی استفاده کنید برای انجام این کار احتیاج به دو سیم ضخیم و یک لامپ یک و نیم ولتی دارید.

شارژ باتری را خالی کنید و بعد دوباره آن را به شارژ بزنید. دو سر سیم های برق را به محل اتصال باتری به گوشی متصل نمایید و دو سر دیگر را به باتری وصل کنید. اگر این کار را درست انجام دهید لامپ روشن می شود. تا زمانی که کلیه انرژی باتری تخلیه می شود و چراغ خاموش می شود این کار را ادامه دهید و بعد باتری را داخل گوشی قرار دهید و آن را دوباره شارژ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *