تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر موبایل آنلاین | تعمیرات تخصصی موبایل | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر موبایل آنلاین | تعمیرات تخصصی موبایل | تکنیک تیم
29
15 آگوست 2021
marino

تعمیر موبایل آنلاین: دنیای امروز بسیار دارای پیشرفت چشمگیری بوده است. با این پیشرفت استفاده از موبایل و تبلت زیاد شده است. گوشی ها و تبلت ها امکاناتی مانند دوربین‌ عکاسی، تماس، کامپیوتر شخصی، ماشین حساب، بلوتوث و غیره دارند. چون حمل و نقل آن راحت است اندک کسانی هستند که از آن استفاده نکنند و شاید بتوان گفت بدون گوشی زندگی در دنیای امروز با اختلال مواجه می شود زیرا بسیاری از کسب و کار هایی که امروزه انجام می شود به وسیله گوشی است. هرچه استفاده از گوشی بیشتر باشد به مراتب نیاز به تعمیر کاران موبایل نیز بیشتر می شود.

تعمیر موبایل آنلاین | تعمیرات تخصصی موبایل | تکنیک تیم

 کدام قطعات در موبایل نیاز به تعمیر دارند؟

تعویض تاچ، ال سی دی تعویض برد، تعویض باتری و … .

به ناچار به دلایلی امروزه باید به تعمیر کار موبایل مراجعه کرد. بنابراین باید برای تعمیر موبایل باید به تعمیر کار حرفه ای و مورد اعتماد مراجعه کرد. با تعمیر موبایل آنلاین امروزه کار راحت تر شده است.

تعمیرات موبایل شامل تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری است.

تعمیر سخت افزاری موبایل بسیار حساس است و باید با دقت انجام شود. تعمیر و تعویض باتری، تعمیر و تعویض قاب گوشی، تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی، تعمیر و تعویض برد گوشی، تعمیر و تعویض دکمه های گوشی، تعمیر و تعویض اسلات حافظه سیم کارت، ترمیم و تعویض سوکت های گوشی، تعمیر الکترونیکی برد موبایل می باشد از تعمیرات نرم افزاری هستند.

برای اینکه تعمیر سخت افزاری بدون دردسر انجام شود و باعث نشود که دوباره به تعمیرکار موبایل مراجعه کرد حتماً از قطعات و تجهیزات با کیفیت بهره گرفته شود. تعمیرات نرم افزاری موبایل نیز حساسیت خود را دارند و باید به کسانی که در این حوزه تخصص دارند مراجعه کرد. تعمیرات نرم افزاری شامل تعمیر خاموش شدن خودکار، کار نکردن GPS، کند شدن، کار نکردن بلوتوث، هنگ کردن صفحه نمایش موبایل، مشکلات آپدیت، داغ شدن موبایل، از کار افتادن ویبره، نصب انواع کامل رام ها، قطع و وصل شدن وای فای و غیره است.

تعمیر موبایل حرفه ای در کرج |تعمیر تخصصی موبایل| تکنیک تیم

خدمات تعمیر موبایل

زمانی که می خواهید گوشی بخرید به امکانات و کیفیت آن توجه کنید و همچنین توجه کردن به خدمات پس از فروش فروش گوشی ها اهمیت است؛ زیرا کار شما را برای مراجعه به تعمیر کار راحت می کند. مطمئن ترین راه برای تعمیرات موبایل نمایندگی های معتبر ویژه هر برند است. می توانید به این مراکز مراجعه کنید و مشکلات موبایل هوشمند خود را رفع کنیم اگر نمی خواهید که به مراکز تعمیر موبایل مراجعه کنید می تواند از خدمات تعمیر موبایل آنلاین بهره بگیرید.

تعمیر موبایل آنلاین

پیدا کردن یک تعمیرکار خوب کار راحتی نیست؛ زیرا نمی توان به همه تعمیر کاران اعتماد کرد. یکی از راه های پیدا کردن تعمیر کار خوب این است که تعمیر  کار به وسیله دیگران معرفی شده باشد، اما این کار هم با خطا مواجه است.

تا بتوانید یک تعمیر کاری را پیدا کنید که علاوه بر داشتن تجربه و مهارت اطلاعات و دانش به روزی نیز داشته باشد و بتواند مشکلات انواع گوشی ها را حل کند نیاز به زمان دادید. بعد از اینکه تعمیر کار خوب پیدا کردید باید وقت بگذارید و پیش او بروید و بعد گوشی را به او تحویل دهید تا‌ ظرف مدت چند ساعت یا چند روز بعد، برای تحویل گوشی دوباره به مرکز تعمیر موبایل بروید.

شما در این مواقع ناچارید در مکان های شلوغ تردد کنید. ارزشمند ترین دارایی‌ یک انسان وقت اوست که می خواهد صرف این کار شود.  راه ساده ای وجود دارد که مشکلات ذکر شده در آن نیست و آن تعمیر موبایل آنلاین است. برای تعمیر موبایل آنلاین در ابتدا با شما تماس تماس می‌ گیرند و اطلاعات گوشی یا تبلت شما را می پرسند بعد اگر قطعه مورد نظر وجود داشت تعویض می شود یا مشکلات گوشی را بررسی می‌ کند بعد تعمیر کار را به محل شما اعزام می کنند تا موبایل شما را در حضور خودتان تعمیر کند.

هزینه تعمیر موبایل

در تعمیر موبایل اگر نیاز باشد که قطعه ای عوض شود پس قیمت بیشتری نیز باید پرداخت شود تا این که موبایل فقط تعمیر شود. معمولاً اتحادیه‌ ها قیمت ها را بر اساس نوع موبایل تعیین می کنند. اگر گوشی گران تر باشد تعمیر آن نیز قیمت بیشتری دارد؛ اما تعمیر موبایل آنلاین قیمت کمتری نسبت به تعمیر حضوری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *