تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر حرفه ای موبایل | تعویض قطعات گوشی | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر حرفه ای موبایل | تعویض قطعات گوشی | تکنیک تیم
24
16 آگوست 2021
marino

تعمیر حرفه ای موبایل: با توجه به اینکه کرج، شهر پر جمعیتی است و بیشتر مردم دارای گوشی می باشند خدمات تعمیر موبایل در این شهر افزایش پیدا کرده است. نمایندگی موبایل در کرج امکانات فراوانی در عرصه فروش، پس از فروش و تعمیر موبایل دارد و کاربران می توانند نیازهای صفر تا صد خود را در نمایندگی موبایل کرج برطرف کنند.

تعمیر حرفه ای موبایل | تعویض قطعات گوشی | تکنیک تیم

ابزار های تعمیر موبایل شامل موارد زیر می باشد:

لوپ: که از آن برای بزرگ‌ نمایی قطعات ریز گوشی موبایل استفاده می کنند. باعث می شود قطعات بهتر دیده شوند، چون اگر تشخیص نوع قطعه انجام نشود در تعمیر موبایل دچار مشکل می شوند.

هیتر هویه: از این وسیله برای اتصال و جداسازی قطعات لحیم شده موبایل و ریبال کردن آیسی استفاده می‌ کنند.

پری هیتر: مناسب پاکسازی ناشی از چسب و تعمیر، جدا سازی قطعات لحیم شده و برد گوشی موبایل است. پری هیتر ها برای اینکه تعویض یا تعمیر ایجاد شود گرمای بالا و یکنواختی را ایجاد می‌ کنند تا قطعات چسبی مثل آی سی ها و فریم گوشی ها جدا شوند.

گیره برد و فیکسچر:  از این ابزار برای فیکس نگه داشتن قطعات و برد گوشی موبایل در زمان تعمیرات استفاده می شود.

مولتی متر: از مولتی متر برای اندازه گیری ولتاژ جریان مقاومت الکتریکی و ظرفیت خازنی بهره برده می شود.

مولتی شارژر: این وسیله انرژی را به درون باتری‌ های قابل شارژ تزریق می‌ کند.

ابزار های تراش: ابزار تراش مناسب تراش و برش های ریز و درشت قطعات گوشی است.

پنس و پیچ گوشتی: ابزار مناسب برای باز و بست گوشی و ابزار های کمکی در حین تعمیرات موبایل است.

شورت کیلر: از این وسیله برای شناسایی اتصال کوتاه در تعمیرات موبایل استفاده می شود.

تعویض قطعات گوشی در کرج

خدمات تعمیر موبایل در کرج

زمانی که می خواهید برای خرید موبایل اقدام کنید به امکانات و کیفیت آن حتماً توجه کنید و نیز به خدماتی که پس از فروش دارند دقت کنید. برای تعمیر موبایل در کرج بهترین و مطمئن ترین راه این است که به نمایندگی معتبر ویژه هر برند مراجعه کنید تا بتوانید مشکلات موبایل های هوشمند خود را رفع کنید.‌

مراکزی که در کرج وجود دارند با تعویض باتری، رفع مشکل هنگ کردن، تعویض خازن آسیب دیده می‌ توانند مشکلات موبایل را برطرف کنند. شما می‌توانید برای تعمیر موبایل در کرج اگر مراجعه حضوری برای شما سخت است با نمایندگی موبایل مربوطه که در شهر کرج است تماس بگیرید آن ها کارشناسی را به در منزل شما می فرستند و گوشی در همانجا در حضور خودتان تعمیر می شود یا اگر مایل بودید گوشی را به مرکز می برند و در آنجا تعمیر می کنند.

تعمیر حرفه ای موبایل | تعویض قطعات گوشی | تکنیک تیم

هزینه تعمیر موبایل در کرج

تعمیر موبایل هزینه بالایی ندارد اما اگر اجزای خاصی دچار مشکل شده باشند هزینه بالایی برای آن ها باید پرداخت شود. مثلا اگر گلس گوشی دچار شکستگی باشد برای تعویض آن هزینه کمی پرداخت می‌‌شود؛ اما اگر تاچ‌ گوشی خراب شده باشد قیمت عوض کردن و تعمیر آن بالا است. ۷۰ درصد از کار های تعمیر موبایل که در کرج انجام می‌ شود هزینه کمی دارند و حدود ۳۰ درصد ممکن است دارای هزینه بالایی باشد.

آموزش تعمیر موبایل در کرج

اگر شما به تعمیر موبایل علاقه داشته باشید می توانید به آموزشگاه هایی که در کرج تعمیر موبایل را آموزش می‌ دهند مراجعه کنید. شما باید در حدود سه ماه برای یادگیری تعمیر موبایل وقت بگذارید. در آموزشگاه به شما قطعات الکترونیکی روی انواع برد گوشی را یاد می دهند و شما یاد می گیرید که ارتباط این قطعات روی مدار موبایل چیست. به تدریج مهارت کافی در زمینه عیب یابی موبایل را به دست می‌آورید و با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل آشنا می شوید. می توانید تشخیص دهید که وقتی موبایل روشن نمی شود یا هنگ می کند کدام قسمت آن دچار مشکل شده است.

هزینه آموزش تعمیر موبایل در کرج

هزینه ای که شما برای آموزش تعمیر موبایل باید پرداخت کنید اگر در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای باشد زیاد نیست و بیشتر افراد از عهده پرداخت این هزینه ها می توانند بر بیایند. امکاناتی که در این آموزشگاه ها به شما داده می‌شود از هزینه‌ ای که باید به آموزشگاه پرداخت کنید بسیار بیشتر است. یعنی شما با یک هزینه کمی می توانید فرآیند رسیدن به یک شغل پر درآمد را برای خودتان ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *