تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعویض LCD گوشی هواوی | تعمیر هواوی در کرج | تعمیرات

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعویض LCD گوشی هواوی | تعمیر هواوی در کرج | تعمیرات
28
20 آگوست 2021
marino

تعویض LCD گوشی هواوی:گوشی هواوی مثل گوشی های شرکت های دیگر پر فروش است و کاربران زیادی نیز دارد. مشکلاتی مانند شکستن ال سی دی بسیار زیاد در این گوشی ها پیش می آید.گوشی هواوی یکی از برند های چینی است که توانسته است  پیشرفت بسیار چشمگیری داشته باشند و به عنوان یکی از برترین شرکت ها خود را به همه نشان دهد. کاربران زیادی از اسمارتفون های این برند بهره می گیرند. طبیعی است که وقتی تعداد کاربران گوشی زیاد می شود، درخواست های تعمیر آن نیز بیشتر می‌ شود.

تعویض LCD گوشی هواوی | تعمیر هواوی در کرج | تعمیرات

یکی از اتفاقاتی که بسیار رایج است و ممکن است در این گوشی ها پیش بیاید شکستن ال سی دی موبایل هواوی است. شکستن صفحه نمایش می تواند به تعویض ال سی دی گوشی منتج شود. شکستن ال سی دی گوشی هواوی به علت سهل انگاری کاربران در هنگام استفاده از آن اتفاق می‌افتد؛ مثلا ممکن است گوشی از دست کاربر بیفتد یا فشار و نیروی روی صفحه زیاد باشد که باعث شکستن ال سی دی شود.

هر نوع شکستگی که روی صفحه موبایل وجود دارد به این معنی نیست که حتما خود ال سی دی شکسته است در بعضی از مواقع شکستگی سرسری است و با تعویض گلس ال سی دی گوشی هواوی برطرف می شود.

تعویض LCD گوشی هواوی | تعمیر هواوی در کرج | تعمیرات

سوختن ال سی دی گوشی هواوی

افرادی که به تعمیرکار موبایل مراجعه می کنند فقط به خاطر شکستن ال سی دی نیست. گاهی ممکن است صفحه نمایش گوشی بسوزد و روشن نشود. اگر تعمیر کار متوجه شود که مشکل از پنل تاچ و ال سی دی است تعویض ال سی دی گوشی هواوی انجام می شود.

یکی از دلایلی که ممکن است باعث سوختن گوشی هواوی شود وارد شدن ضربه و فشار است. گاهی اوقات هم اگر گوشی داخل آب بیفتد یا با مایعات تماس پیدا کند باعث سوختن ال سی دی می شود.

تعمیرات موبایل در کرج

اگر گوشی شما در آب افتاد سریع تر آن را خارج کنید و بعد از اینکه بدنه اصلی دستگاه را تمیز کردید ۲۴ ساعت آن را در کیسه برنج قرار دهید.

تعویض ال سی دی گوشی هواوی

زمانی که ال سی دی گوشی سوخته باشد و گوشی اصلا روشن نشود، تنها راه آن تعویض ال سی دی گوشی هواوی است. اگر به هر دلیلی تاچ صفحه نمایش، همان ال سی دی عملکرد مناسبی نداشته باشد، ای سی دی گوشی تعویض می شود. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی به صورت قطعه یکپارچه ای تولید می شوند، یعنی این امکان وجود ندارد که فقط ال سی دی را تعویض کرد. بنابراین اگر مشکلی برای گوشی هواوی به وجود ییاد هم تاچ و هم ال سی دی باید تعویض شوند.

تعویض گلس صفحه نمایش گوشی هواوی

گاهی مشکل صفحه نمایش گوشی را می‌توان با تعویض گلس شکسته برطرف کرد. گلس ال سی دی در حقیقت یک لایه شیشه محافظ است که شرکت سازنده آن را روی صفحه نمایش موبایل نصب و پرس می کند و موجب می شود که ال سی دی، تماس مستقیمی با محیط بیرون نداشته باشد. گاهی می توان این لایه شیشه  ای را تعویض کرد تا دیگر نیاز به تعویض ال سی دی گوشی هواوی نباشد.

پزمانی که تاچ ال سی دی به وسیله ضربه یا فشاری که به صفحه موبایل وارد شده است شکستگی های سرسری و اندکی روی آن به وجود می آید و خود تاچ و ال سی دی موبایل بدون مشکل کار کند می توان گلس شکسته صفحه موبایل را تعویض کرد تا مشکل برطرف شود.

وقتی هواوی از دست شما می‌افتد و روی صفحه نمایش آن شکستگی هایی ایجاد می‌ شود ولی تاچ و ال سی دی بدون هیچ مشکلی کار خود را انجام می دهند، نشان می‌ دهد که پنل تاچ و ال سی دی گوشی سالم است و فقط گلس آن شکسته است. بنابراین بدون اینکه نیاز باشد هزینه زیادی را برای تعویض ال سی دی گوشی بدهید، تنها با صرف هزینه ای پایین گلی گوشی را می توانید تعویض کنید.

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی هواوی

قیمت های ثابتی ندارد و اگر شما به چند تعمیرکار مراجعه کنید هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی را به شما می گویند. قیمت تعویض ال سی دی گوشی هواوی نسبت به برند های دیگر مانند سامسونگ و اپل کمتر است؛ اما هزینه دقیق تعمیر بستگی به این دارد که کاربر پنل اورجینال را بخواهد یا نه.‌ در هر صورت هزینه تعویض ال سی دی گوشی موبایل هواوی نسبت به تعویض ال سی دی آیفون و گوشی های سامسونگ بسیار کمتر است.

اگر تعمیر صفحه گوشی موبایل هواوی را بتوان با تعویض گلس انجام داد دیگر نیاز نیست که یک ال سی دی جدید خریداری شود. در این صورت شما با هزینه بسیار پایینی می توانید مشکل گوشی خود را برطرف کنید در هر صورت بر اساس تعمیری که روی صفحه نمایش گوشی انجام می شود قیمت آن تعیین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *