تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

نمایندگی تعمیرات موبایل اپل | تعمیرات گوشی کرج | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

نمایندگی تعمیرات موبایل اپل | تعمیرات گوشی کرج | تکنیک تیم
23
21 آگوست 2021
marino

نمایندگی تعمیرات موبایل اپل: در شرکت اپل دستگاه‌ های ارتباطی و رسانه ای تلفن همراه، رایانه های شخصی و پخش کننده های موسیقی دیجیتال قابل حمل طراحی،  تولید و به بازار وارد می شوند. اپل طیف گسترده ای از نرم‌ افزارها، خدمات، لوازم جانبی، راه‌ حل‌های شبکه و محتوای دیجیتال و برنامه‌ های شخص ثالث مرتبط را می فروشد.

نمایندگی تعمیرات موبایل اپل | تعمیرات گوشی کرج | تکنیک تیم

قسمت های این شرکت شامل قاره های آمریکا و اروپا، چین، ژاپن و بقیه ی آسیای اقیانوسیه می باشد .قسمت قاره آمریکا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی را شامل می‌ شود. قسمت اروپا کشورهای اروپایی، هند، خاورمیانه و آفریقا را شامل می‌ شود. قسمت چین بزرگ شامل چین، هنگ کنگ و تایوان می باشد. قسمت بقیه آسیا و اقیانوس آرام، استرالیا به کشور های آسیایی را شامل می شود که در بقیه قسمت های عملیاتی شرکت شامل نمی شود. محصولات و خدمات شرکت اپل شامل موارد زیر می باشد:

آیفون، آیپد، مک، آی پاد، اپل واچ، اپل تی وی که مجموعه ای از برنامه‌ های نرم‌ افزاری مصرف‌ کننده و حرفه‌ ای، سیستم عامل آیفون، سیستم عامل os x، iCloud، Watchos، اپل پی و طیف گسترده ای از لوازم جانبی است.

 تعمیر موبایل اپل

قیمت موبایل های اپل بسیار بالاست. هر کسی می‌ خواهد موبایلش از تولیدات این کمپانی باشد یعنی مسئولیت های بعدی آن را پذیرفته است؛ زیرا ممکن است روزی تعمیر گوشی اپل احتیاج ضروری او باشد؛ اما متخصص تعمیرات گوشی اپل با دقت و سرعت مشکلات آن را می‌ توانند رفع کنند. خوش شانسی شما زمانی است که گوشی اپل با تعمیر مشکلش حل شود و دیگر نیازی به تعویض قطعات آن نباشد، چون که باید قطعات اورجینال در دستگاه استفاده شود که قیمت آن ها بسیار بالا است.

تعمیر گوشی آیفون در کرج

نمایندگی تعمیرات موبایل اپل

نمایندگی تعمیرات موبایل اپلی که متنعم از کارشناسان و تکنسین های متخصص، عیب یابی اصولی و تعمیرات تخصصی موبایل اپل باشد و در زمان تعمیر به مشتریان ضمانت نامه ارائه دهد و از دستگاه و ابزار آلات حرفه ای برخوردار باشند متمایز از نمایندگی های دیگر می شود. خدماتی که نمایندگی تعمیرات موبایل اپل انجام می دهد بسیار گوناگون است و با توجه به مشکل دستگاه به مشتری ارائه می شود.‌ سرویس‌ هایی مانند ویروس کشی، بازیابی اطلاعات، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب و بروز رسانی برنامه ها، بروز رسانی سیستم عامل، مشکلات نرم افزاری می باشند.

تعمیرات تخصصی موبایل | تعمیر گوشی آیفون | تکنیک تیم

در صورتی که قطعه ای از گوشی آسیب دیده باشد اقداماتی مانند تعمیر و تعویض ال سی دی، تعویض گلس ال سی دی، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر قاب و غیره انجام می شود.

در این روز هایی که با کرونا مواجه هستیم بهتر است فقط برای موارد ضروری از منزل خارج شویم. حالا اگر گوشی شما دچار مشکل شده باشد باید قطعا باید تعمیرش کنید. نمایندگی تعمیرات موبایل اپل می توانند تعمیرات موبایل شما را به صورت آنلاین انجام دهند. شما میذتوانید با نمایندگی تعمیرات موبایل اپل تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان به آدرسی که شما داده اید می آیند و گوشی را از شما تحویل می گیرند و به مرکز تعمیر می برند.

تفاوت تعمیرات اصولی آیفون با تعمیرات غیر اصولی

اختلالاتی که در موبایل های اپل رخ می‌ دهد باید توسط افراد حرفه‌ ای که به این دستگاه مسلط هستند بررسی شود و برای برطرف کردن آن ها اقدام کنند. گوشی های اپل گوشی‌ های حساسی هستند و تعمیرات آن‌ها باید با دقت زیادی انجام شود. اگر شما به مراکز غیر تخصصی و تعمیرات غیر اصولی مراجعه کنید هزینه کمتری برای تعمیر آیفون می پردازید؛ اما چون که تعمیر غیر اصولی انجام شده است قطعات آن به مروز آسیب می بینند و شما باید هزینه‌ های چند برابری را در آینده پرداخت کنید. پس از انتخاب تعمیرات موبایل اپل خوب بسیار حائز اهمیت است و نباید در این مورد کوتاهی کرد.

علت شارژ نشدن اپل

یکی از سوالاتی که در زمینه موبایل اپل پرسیده می شود شارژ نشدن آن است.

از مهمترین دلایل شارژ نشدن اپل مشکلات نرم افزاری، خرابی پورت، ایراد در پریز برق، خرابی شارژر، قدیمی بودن سیستم عامل و خرابی باتری است. زمانی که شما گوشی خود را به شارژ می زنید اما درصد آن تغییری نمی کند باید تمام موارد ذکر شده را مورد بررسی قرار دهید. اگر باتری متوجه شدید که باد کرده است بلافاصله گوشی را باید خاموش کنید و به تعمیرگاه مراجعه کنید. زیرا ممکن است خطر ساز باشد پس در اولین فرصت به تعویض باتری گوشی خود اقدام کنید.

مشکلات دیگری مانند درست کار نکردن تاچ آیفون، کرش کردن برنامه ها در گوشی اپل، کار نکردن بلوتوث و غیره در اپل ممکن است به وجود بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *