تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیرات محصولات آیفون | تعمیر اپل در کرج | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیرات محصولات آیفون | تعمیر اپل در کرج | تکنیک تیم
27
22 آگوست 2021
marino

تعمیرات محصولات آیفون: تلفن همراه وسیله ای است به منظور ارتباط با دیگر افراد در سراسر دنیا توسط امواج رادیویی. تلفن همراه در سال 1998 اختراع شد. تلفن همراه در ابتدا به وزن دو کیلوگرم بود. کم کم و به تدریج رشد و گسترش یافت به طوری که شامل نسل های گوناگونی می شود و توسط شرکت های متعدد و گوناگونی تولید می شود. برخی از شرکت های بزرگ تولید کننده تلفن همراه عبارتند از سامسونگ، نوکیا، اچ تی سی، اپل و جی ال ایکس نام دارند. هر تلفن همراهی نرم افزار طراحی شده ای دارد که شامل سیستم عامل است.

تعمیرات محصولات آیفون | تعمیر اپل در کرج | تکنیک تیم

سیستم عامل های تلفن همراه عبارتند از: اندروید، آی او اس و ویندوز فون. تلفن های همراه موج های رادیویی را دریافت و منتقل می کنند به موجی که اطلاعات روی آن سوار می شود موج حامل می گویند.

تاریخچه پیدایش اپل

استیو وزنیاک و استیو جابز دو دوست 20 و 16 ساله بعد از 6 سال دوستی توانستند کامپیوتر اپل را طراحی و آن را با برند اپل معرفی کنند و شرکت خود را با این نام تاسیس نمودند.

اولین تولید استیوها در گاراژ جابز به صورت دستی شکل گرفت. اولین نمونه های کامپیوتر اپل توانست برای شرکت تازه تاسیس اپل اعتبار دریافت کند. و کامپیوترهایی با فلاپی و داس را تولید کردند که باعث شد شرکت اپل در میان سایر شرکت ها و برند ها، شرکتی رسمی محسوب شود. استیو وزنیاک مبتکر و خلاق بود که اولین کامپیوتر را با یک صفحه کلید شبیه ماشین تحریر که به یک مانیتور معمولی وصل می شد را طراحی کرد. برای اینکهکار در شرکت خود را به طور رسمی شروع کنند نیاز به سرمایه داشتند. در نتیجه وزنیاک ماشین حساب اچ پی خود را فروخت و جابز نیز فولکس واگن خود را فروخت تا توانستند شرکت خود را تاسیس و افتتاح کنند.

نماد سیب به عنوان لوگوی شرکت اپل

به گفته وزنیاک نام گذاری اپل بر می گردد به سابقه فعالیت جابز در یک باغ میوه، از همین رو نام آن را اپل نهادند و بعد ها دنبال نام دیگری بودند ولی نام اپل بهترین انتخاب بود.

بعضی آن را نماد سیبی می دانند که آدم و حوا گاز زدند و از آنجایی که آن درخت نماد علم و دانش است پس اپل نیز نماد علم و دانش است

از سوی دیگر لوگوی اولیه ای که برای اپل طراحی شد تصویر نیوتن بود که در زیر درخت سیب نشسته و تداعی آن داستان که باز هم نماد علم و دانش است.

بعضی دیگر آن را نماد الن ترنینگ می دانند که یکی از دانشمندان مطرح در علوم کامپیوتر بود و با خوردن یک سیب آغشته به سیانور جان باخت. که باز هم می توان آن را نماد علم و دانش دانست.

پس به هر حال می توان این نام و این لوگو را نماد دانش، خلاقیت، حرکت به سوی علوم جدید و تکنولوژی محور محسوب کرد.

تعمیرات محصولات آیفون | تعمیر اپل در کرج | تکنیک تیم

تعمیرات محصولات آیفون

از آنجایی که هر برندی و هر شرکت معتبر و رسمی دارای نمایندگی های متعددی است در مناطقی که محل فروش آن محصول است. اپل نیز مراکزی و نمایندگی هایی دارد برای تعمیرات محصولات آیفون. تعمیرات محصولات آیفون به صورت تخصصی از سوی متخصصین امر انجام می شود که البته هزینه تعمیرات محصولات آیفون مسئله ای است که نمی توان به آن توجه ننمود.

نوع محصولات و قطعات

از آنجایی که تنوع محصولات و قطعات باعث می شود که تعمیرات محصولات اپل با قیمت های متفاوتی انجام شود مسلما متقاضیان تعمیرات محصولات اپل خواهان هزینه پایین هستند که البته نباید این مسئله را نادیده گرفت که هنگام تعمیرات محصولات آیفون کیفیت قطعات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است پس با توجه اینکه محصولات مونتاژ شده چینی برای تعمیرات محصولات آیفون به وفور در بازار موجود است باید دقت لازم را مبذول داشت تا برای تعمیرات محصولات آیفون از قطعات اصلی، با کیفیت و قیمت مناسب استفاده نمود.

و همچنین باید تحقیق و بررسی کنیم که کجا و چه کسی در امر تعمیرات محصولات آیفون تخصص دارد و کارش را به خوبی بلد است تا وسیله مورد نظر ما به خوبی تعمیر شود چون تعمیرات محصولات آیفون را ممکن است بعضی افراد سود جو برعهده بگیرند و به اشتباه امر بر ما مشتبه شود که آن مرکز یا آن فرد در تعمیرات محصولات اپل خبره است و حال آنکه اینگونه نیست و مادر تعمیرات محصولات آیفون به یک فرد نابلد اعتماد نموده ایم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *