تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر LCD هواوی | تعویض LCD گوشی در کرج | تعمیرات

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر LCD هواوی | تعویض LCD گوشی در کرج | تعمیرات
33
23 آگوست 2021
marino

تعمیر LCD هواوی: هوآوی یکی از برندهای موبایل در بازار می باشد که بسیار پر فروش است و امروزه افراد بسیاری به دلایل مختلفی تمایل به خرید گوشی هواوی را دارند. در این گوشی مانند هر نوع گوشی دیگری ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. از رایج ترین تعمیرات موبایل در این برند، تعمیر ال سی دی هواوی است. البته این فرایند پیچیده و دشواری ندارد. تعمیر ال سی دی هواوی شاید نیم تا یک ساعت طول بکشد شما حتماً باید تعمیر ال سی دی هواوی را به تعمیر کار ماهر و با تجربه ای واگذار کنید.

تعمیر LCD هواوی | تعویض LCD گوشی در کرج | تعمیرات

نکات مهم بعد از تعمیر ال سی دی هواوی:  هنگامی که برای تحویل موبایل به تعمیرکار مراجعه می کنید قبل از اینکه گوشی را تحویل بگیرید عملکرد لمسی تاچ همه قسمت های صفحه نمایش گوشی خود را چک کنید. یک تصویر تمام مشکی را در گوشی خود به تصویر بکشید و دقت کنید که تمام صفحه نمایش یک دست سیاه باشد تا اگر پیکسلی سوخته بود شما متوجه شوید و از تعمیرکار بخواهید که مجدد تعمیر ال سی دی را انجام دهد. گوشی خود را در حالی که روشن است در دست بگیرید و به جهت افقی (چپ و راست) بچرخانید. به این وسیله می توانید زاویه دید آن را بسنجید.

تعمیرات تخصصی موبایل | تعمیر گوشی آیفون | تکنیک تیم

چگونه متوجه شویم تاچ هواوی شکسته یا ال سی دی آن؟!

برای اینکه متوجه شوید تاچ شکسته یا ال سی دی هواوی دلایل متعددی وجود دارد. زمانی که ال سی دی شکسته باشد اما تاچ سالم باشد شما بسیار خوش شانس هستید و در واقع این خوشبینانه ترین حالت ممکن است که می توان در نظر گرفت؛ زیرا اگر فقط لایه روی ال سی دی هواوی شما دچار شکستگی شده باشد و تاچ دستورات کاربر را به صورت لمسی و به طور صحیح اجرا کند برای شما هزینه کمتری را دارد. اما زمانی که ال سی دی و تاچ هر دو شکسته باشند شما باید کامل تاچ و ال سی دی گوشی هواوی را تعویض کنید.

تعویض ال سی دی گوشی در کرج

ابزار مورد نیاز برای تعویض و تعمیر ال سی دی هواوی

برای تعویض و تعمیر ال سی دی هواوی به ابزار هایی مثل قاب بازکن، پیک، پیچ گوشتی فیلیپس، ساکشن کاپ، پنس، اسپاتول (نوک تیز و نوک پهن)، پنس (سر کج و سر صاف) و آی اوپنر یا سشوار نیاز است.

 

علائم سوختن ال سی دی هواوی

ال سی دی از اجزایی است که به نمایشگر گوشی متصل است و می تواند محتوا را بر روی صفحه نمایش گوشی به کاربر نشان دهد. مهمترین عاملی که می تواند به این قسمت آسیب برساند ضربه گوشی است که در بعضی مواقع باعث سوختن ال سی دی می شود و در نهایت شما مجبور به تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی هواوی می شوید.

اولین علائم سوختن ال سی دی هواوی کار نکردن تاچ یا صفحه لمسی است و بعد روشن نشدن نمایشگر گوشی، ترک خوردن صفحه نمایش، روشن نشدن صفحه نمایش، سیاه شدن بخشی از صفحه، علامت بعدی سوسو زدن صفحه نمایش و علامت آخر به وجود آمدن هاله یا خطوط رنگی روی صفحه نمایش می باشد.

هزینه تعمیر ال سی دی هواوی

با توجه به مدل های این برند قیمت تعویض تاچ و ال سی دی هواوی و همچنین تعمیر آن متفاوت است. بنابراین نمی‌ توان هزینه ثابتی را در نظر گرفت. هنگامی که شما به چند تعمیرکار مراجعه کنید می بینید که هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی را به شما می گویند؛ اما در کل هزینه تعمیر و قیمت ال سی دی هواوی در مقابل برند های دیگر مثل سامسونگ و اپل کمتر می باشد. هزینه دقیق تعمیر آن به توجه به اینکه کاربر پنل اورجینال بخواهد یا نه بستگی دارد. اگر تعمیر صفحه گوشی هواوی با تعویض گلس انجام شود شما نیاز ندارید یک ال سی دی جدید را خریداری کنید پس هزینه بسیار پایینی را می توانید پرداخت کنید تا مشکل گوشی شما رفع شود. بنابراین در هر صورت بر طبق تعمیری که روی صفحه نمایش گوشی انجام می شود قیمت آن مشخص می شود.

مهم ترین موارد مراقبت از گوشی، به خصوص تاچ و ال سی دی هواوی

تلاش کنید برای اینکه مجبور به تعمیر ال سی دی هواوی نشوید قاب گوشی مناسبی را انتخاب کنید و به ظاهر آن حساسیت زیادی نداشته باشید. از صفحه محافظ گلس بهره بگیرید و سعی کنید باکیفیت‌ ترین آن را انتخاب کنید و مراقب باشید که هیچ وقت روی گوشی خود گلس شکسته نبینید. تا جایی که می توانید از بردن گوشی به سرویس های بهداشتی و حمام خودداری کنید چون احتمال شکستگی و یا آب خوردن گوشی در این مکان ها بسیار وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *