تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر گلس گوشی سامسونگ | تعویض گلس موبایل | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر گلس گوشی سامسونگ | تعویض گلس موبایل | تکنیک تیم
29
25 آگوست 2021
marino

تعمیر گلس گوشی سامسونگ: اگر گوشی سامسونگ از دست شما بیفتد و یا ضربه ای به آن وارد شود موجب ایجاد خط و خش روی صفحه نمایش آن می شود یا باعث شکستگی و ایجاد ترک روی نمایشگر گوشی می شود. در این موارد باید برای رفع مشکل به تعمیر گلس گوشی سامسونگ پردازید تا دستگاه مانند قبل، عملکرد خود را انجام دهد.

تعمیر گلس گوشی سامسونگ | تعویض گلس موبایل | تکنیک تیم

گلس صفحه نمایش یا ال سی دی چیست؟ منظور از گلس ال سی دی، یک لایه شیشه ای می باشد که شرکت سازنده آن را روی ال سی دی گوشی پرس می کند؛ اما بسیاری از مردم تصور می کنند که منظور از گلس لایه محافظ و نازکی است که آن ها، آن را از لوازم جانبی گوشی خریداری می‌ کنند و روی صفحه قرار می دهند. در اصطلاح عامیانه به این لایه محافظ و نازک گلس ال سی دی می گویند.

صفحه نمایش گوشی از یک تاچ و ال سی دی تشکیل شده است و دارای قطعات جانبی دیگری نیز می باشد. مثلاً یک فریم دارد که وظیفه دارد قطعات را در کنار هم به صورت فشرده نگه دارد. گلس یا شیشه محافظ هم روی گوشی نصب می کنند که موجب محافظت از ان سی دی موبایل می شود. به دلایل مختلفی ممکن است که گلس گوشی آسیب شود یا بشکند یا اینکه روی آن خط و خش های ایجاد شود. در این صورت با تعویض و تعمیر گلس مشکل رفع می شود.

شرایط لازم برای تعمیر گلس گوشی سامسونگ

در شرایطی می‌توان اقدام به تعویض و تعمیر گلس گوشی سامسونگ کرد که تاچ و ال سی دی گوشی بدون هیچگونه مشکلی عملکرد خود را انجام دهند. اگر صفحه نمایش گوشی شکسته باشد اما تاچ و ال سی دی آن بدون مشکل کار کند، اگر روی صفحه نمایش گوشی و لبه های آن ترک های ریزی ایجاد شده باشد اما تاچ و ال سی دی بدون مشکل کار کند، اگر در صفحه نمایش گوشی خط و خش ایجاد شده باشد اما در عملکرد تاچ و ال سی دی اختلالی به وجود نیامده باشد می‌ توان با مراجعه به تعمیرات‌ موبایل  اقدام به تعویض یا تعمیر گلس موبایل سامسونگ کرد.

تعمیر گلس گوشی سامسونگ | تعویض گلس موبایل | تکنیک تیم

مراحل تعویض و تعمیر گلس گوشی سامسونگ

تعمیر گلس موبایل سامسونگ کار راحتی است و احتیاج به تجهیزات خاصی ندارد. بسیاری از شکستگی ها و ترک های روی صفحه نمایش گوشی با تعویض گلس ال سی دی برطرف می شود و نیاز نیست که تاچ و ال سی دی تعویض شود. تعویض تاچ و ال سی دی بسیار هزینه ی بالایی دارد.

برای تعویض گلس گوشی سامسونگ در ابتدا گلسی که روی آن ترک ایجاد شده است یا شکسته است را جدا کنید. برای این کار دستگاه خاصی وجود دارد که باید از آن کمک گرفت تا بتوان گلس شکسته را جدا کرد. این کار باید با دقت بالایی انجام شود زیرا هر گونه خطا و اشتباهی منجر به آسیب رساندن به تاچ و ال سی دی گوشی می شود.

سپس گلس جدید را روی صفحه نمایش گوشی پرس می کنند که با دستگاه خاصی انجام می‌ شود و به زمان احتیاج دارد. دستگاهی که کار پرس گلس را انجام می دهد دستگاه لمینت نام دارد. در مرحله آخر تعمیر گلس موبایل سامسونگ، از گلس جدید که روی گوشی پرس شده حباب زدایی می‌ شود تا حباب های هوایی که بین فضای گلس و ال سی دی ایجاد شده است از بین برود.

این مرحله نیز با دستگاه و در زمان معینی انجام می شود. سه مرحله ای که گفته شد مراحل اصلی تعویض و تعمیر گلس گوشی موبایل می باشد. قبل از اینکه گلس شکسته جدا شوند باید تا تاچ سی دی گوشی به وسیله یک تعمیرکار جدا شود، زیرا مراحلی که گفته شد تنها روی فریم گوشی انجام می شود و در انجام این مراحل نیاز نیست کل بدنه گوشی در دستگاه لمینت قرار داده شود.

هزینه تعمیر گلس گوشی سامسونگ

در تعمیر گلس گوشی سامسونگ باید از یک گلس با کیفیت استفاده کرد. گلس بیشتر گوشی سامسونگ از جنس شیشه گوریلاگلس می باشد. مسلم است که قیمت این شیشه ارزان نیست اما قطعاً نسبت به تعمیر تاچ و ال سی دی گوشی هزینه کمتری را دارد. پس در شرایطی که تعویض و تعمیر گوشی سامسونگ وجود دارد حتما این کار انجام شود و تاچ و ال سی دی تعویض نشود چون هزینه بسیار بالایی را در بر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *