تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر هواوی در کرج | تعمیر انواع گوشی | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر هواوی در کرج | تعمیر انواع گوشی | تکنیک تیم
27
2 سپتامبر 2021
marino

تعمیر هواوی در کرج: یکی از تخصصی ترین تعمیر ه،ا تعمیر هواوی است چون این برند با تنوع بسیاری در مدل ساخت تولید می شود. کسی که می خواهد تعمیر هواوی را انجام دهد باید به قطعات و متد های آن به خوبی آشنا باشد.

تعمیر هواوی در کرج | تعمیر انواع گوشی | تکنیک تیم

دوربین گوشی از حساس ترین قسمت های موبایل می باشد. مشکلات آن می‌ تواند به صورت های مختلفی پیش بیاید. مثلاً صفحه سیاه شود یا اینکه فلاش گوشی کار نکند و‌ دوربین تار و بی کیفیت باشد. در تعمیر دوربین باید توجه داشت که آیا فلش گوشی انجام شده است یا خیر. زیرا یکی از عواملی که کارکرد دوربین را با اختلال مواجه می کند فلاش شدن گوشی می باشد.  آب خوردگی، کثیف شدن لنز، شکستگی و به هم ریختگی تنظیمات، عوامل دیگری در به وجود آمدن مشکل و آسیب دیدن دوربین هستند.

باتری گوشی هواوی

وظیفه باتری تامین قدرت و انرژی مورد نیاز برای کارکرد گوشی است و خرابی آن قسمت جدایی‌ ناپذیر عمر یک گوشی است. حتی اگر شما از باتری به خوبی مراقبت کنید با گذشت زمان کارایی آن کم می شود و از ظرفیت خود مقداری را از دست می دهد. برای اینکه تشخیص دهید باتری گوشی خراب شده است یا نه به تخصص نیاز نیست و با کمی دقت می توان تشخیص داد. گاهی گوشی خاموش می شود و دیگر روشن نمی شود و از شارژ و صدا هیچ نشانه‌ای نیست. تنها راه تعمیر هواوی در این مواقع تعویض باتری است. تولید گرما، باد کردن، زود خالی شدن شارژ و روشن ماندن فقط در زمان شارژ عوامل دیگری هستند که نشان می دهند باید باتری تعویض شود.

تعمیرات موبایل در کرج

صفحه نمایش و تاچ هواوی

ال سی دی، تاچ یا دیجیتایزر، چراغ ال سی دی، پنل ال سی دی، فریم یا قاب پنج قطعه اصلی تشکیل دهنده صفحه نمایش می باشند. اگر هر کدام از این پنج قطعه دچار آسیب شوند شما برای دیدن صفحه نمایش با مشکل مواجه می شوید. فشار و ضربه اصلی ترین دلیل خرابی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی می باشد و وارد شدن آب و فرسودگی قطعات نیز دلایل دیگر خرابی تاچ و ال سی دی هستند که در این صورت شما باید تاچ و ال سی دی را تعویض کنید. هزینه تاچ و ال سی دی بسیار بالاست بنابراین برای تعویض آن هزینه بالایی را باید بپردازید.

نخواندن سیم کارت گوشی هواوی

مشکل نخواندن سیم کارت در گوشی از مواردی است که ممکن است برای کاربران پیش بیاید. این خطا عموماً هنگامی اتفاق می‌ افتد که سیم کارت به درستی وارد نشده است یا از جای خود تکان نخورده است و ریجستر‌ گوشی امکان دارد مشکل دیگری باشد. گاهی داخل سیم‌ کارت ممکن است کرد و غبار وارد شده باشد و این باعث می شود تا سیم کارت به درستی نتواند با سطح مسی تماس برقرار کند. تعویض رام دلیل دیگر این مشکل است و این زمانی پیش می آید که رام یا بیس باند متفاوت از بیس باند فعلی دستگاه فلش شده باشد.

تعمیر هواوی در کرج | تعمیر انواع گوشی | تکنیک تیم

تعمیر اسپیکر گوشی

خروجی دستگاه اسپیکر است. بنابراین اگر این قسمت خراب شود باعث قطع صدای گوشی می شود که آزار دهنده می باشد. پیدا کردن مشکل و کشف علت اختلال اسپیکر کار سختی نیست و خود کاربران نیز می تواند متوجه شود. برای رفع این مشکل و مطمئن شدن از علت آن ابزار های جانبی مانند هدفون و هندزفری را جدا کنید. پست صوتی خود را چک نمایید. پیام  آزمایشی اجرا کنید. اگر چندین بار تست انجام داده و فهمیدید که هیچ صدایی شنیده نمی شود برای رفع اشکال آن بهتر است به تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

مشکلات نرم افزاری

مشکلات سخت افزاری هواوی هزینه های بسیار زیادی دارد اما مشکلات نرم افزاری هزینه کمتری دارد و در خیلی از مواقع با تعمیر قسمت های نرم افزاری می توان مشکل گوشی را برطرف کرد. کافی نبودن فضا، باز نشدن یا از کار افتادن دوربین، مشکلات بلوتوث، از کار افتادن تاچ که با خاموش و روشن حل شود، نخواندن سیم کارت، رابط کاربری موبایل کار نکند و مشکلات اینترنت از متداول ترین مشکلات نرم افزاری هستند.

هزینه تعمیر هواوی در کرج

اگر در تعمیر هواوی مجبور به تعویض صفحه نمایش و برد گوشی باشید، این قطعات بسیار مهم و گران هستند و هزینه تعویض آن ها بالا است. اما تمام تعمیراتی که روی گوشی انجام می‌ شود، دارای هزینه زیادی نیستند. مثلا تعویض باتری، تعویض جک هدفون، تعویض دوربین سلفی تعویض دکمه و غیره از تعمیراتی هستند که مثل صفحه نمایش هزینه زیادی ندارند. مرکز تعمیر هواوی در کرج تعویض ال سی دی یا صفحه نمایش را با کمترین هزینه انجام می‌ دهد و شما می توانید تعمیر و تعویض گوشی خود را به این مراکز با اطمینان بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *