تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیر آیفون 6 |تعمیرات تجهیزات گوشی آیفون | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیر آیفون 6 |تعمیرات تجهیزات گوشی آیفون | تکنیک تیم
26
4 سپتامبر 2021
marino

تعمیر آیفون 6: آیفون ۶ یکی از گوشی پرطرفدار اپل می باشد که از عرضه آن چند سال می گذرد. این محصول مثل سایر گوشی های اپل از سیستم عامل ios شتیبانی می کند و آن را می توانید به آخرین نسخه عرضه شده به روز رسانی کنید. ابعاد نمایشگر این گوشی ۴.۷ اینچ می‌ باشد و در سه مدل با حافظه داخلی ۱۲۸/۶۴/۱۶  گیگابایت در بازار موجود است. باتری آیفون ۶ از نوع لیتیوم یونی می باشد و دارای ۱۸۱۰ میلی آمپر می باشد. اصلی ترین نقطه قوت این گوشی دوربین آن است که ۸ مگاپیکسل است و لا آن می توانید تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت کنید.

تعمیر آیفون 6 |تعمیرات تجهیزات گوشی آیفون | تکنیک تیم

تعمیر آیفون ۶ شامل قسمت های مختلفی است. تعمیر برد آیفون ۶، تعویض گلس آیفون ۶ و تعمیر شارژر موبایل اپل ۶ از مهمترین قسمت هایی است که در تعمیر آیفون ۶ باید به آن توجه کرد.

تعمیر برد آیفون ۶: قطعه مهم و مشخص کننده در گوشی‌ های هوشمند برد اصلی یا مادربرد است که با همه قسمت های دستگاه در ارتباط می باشد. تعمیر برد آیفون ۶ بررسی و ترمیم اجزای این قطعه و یا تعویض کلی برد را شامل می شود. اصلی ترین اجزای برد، مقاومت، خازن، سیم پیچ، دیود و ترانزیستور است که اگر خراب شود باید تعویض گردد. در صورتی که هر یک از بخش هایی که ذکر شد را با نمونه هایی جدید و البته اورجینال جایگزین کنید برد ترمیم شده و عملکرد موبایل به حالت عادی برمی گردد. البته اگر بر اثر نفوذ رطوبت و موادی مثل آن برد سوخته باشد تعمیر آیفون ۶ فقط با تعویض برد ممکن است که آن هم هزینه بالایی را در پی دارد.

تعمیر گوشی آیفون در کرج

از علائم بروز مشکل در برد آیفون ۶ می توان به خاموشی کامل گوشی موبایل، داغ شدن بیش از حد گوشی، عدم شارژ شدن گوشی، عدم کارکرد دوربین، عدم کارکرد میکروفون، عدم کارکرد بلندگو، دریافت خطا به هنگام restare کردن گوشی، و غیر فعال شدن گزینه وای فای در گوشی اشاره کرد.

قیمت تعویض LCD آیفون | تعویض LCD گوشی | تکنیک تیم

تعویض گلس آیفون 6

مشکلی که گوشی های آیفون دارند اگر با آن ها ضربه وارد شود به راحتی می شکنند. در این شرایط، اگر تاچ به درستی کار کند یعنی ال سی دی آسیب ندیده است و به تعویض گلس گوشی نیاز نیست. تعویض گلس آیفون دارای حساسیت های مختص به خود می باشد. مثلاً این کار باید با دقت تمام انجام شود تا بین گلس و ال سی دی هوا باقی نماند؛, زیرا اگر هوا باقی بماند ظاهر گوشی نامناسب می شود و به مرور زمان تاچ گوشی از کار می افتد و از طرفی فرایند مورد بحث باید در یک محیط تمیز و بدون هر گونه گرد و خاک انجام شود. تعمیرکاران معتبر برای تعویض گلس از دستگاه لمینت استفاده می‌ کنند‌ این دستگاه عمل تعویض را بدون هیچ گونه خطا و اشتباهی انجام می دهد و در تعویض گلس آیفون بهترین کیفیت را ارائه می دهد.

تعمیر شارژر موبایل اپل ۶: یکی از مشکلاتی که همیشه کاربران آیفون با آن مواجه می‌ شوند و به نوع و مدل گوشی هم مربوط نمی شود خرابی شارژر این دستگاه است. شارژ آیفون ۶ معمولاً در زمان کوتاهی از کار می‌ افتد و یا کابل آن پاره می‌ شود. یکی از مراحل ترمیم آیفون ۶ تعمیر این قسمت است که به صورت تخصصی در نمایندگی تعمیرات اپل انجام می‌ شود. اگر شدت آسیب دیدگی زیاد باشد نمی توان آداپتور را تعمیر کرد و باید یک شارژر جدید را برای گوشی خود بخرید. اگر شارژ جدید را خریداری می‌ کنید حتماً شارژر اورجینال بگیرید تا باتری دستگاه در برابر خطر قرار نگیرد.

هزینه تعمیر برد آیفون ۶

هیچ کدام از مراکز تعمیر موبایل قبل از اینکه خرابی گوشی را بررسی کنند نمی توانند هزینه تعمیر گوشی را به شما بگویند. اما برد آیفون را می‌ توان یکی از پر هزینه‌ ترین تعمیرات قطعات گوشی موبایل اپل دانست‌. اگر تعمیر آیفون ۶ خود را به تعمیر کار حرفه ای و منصف بسپارید با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان ممکن می توانید نتیجه خوبی را بگیرید.

تعمیر بعضی از قسمت های آیفون ۶ به تجربه بالایی نیاز دارد و حساسیت زیادی را در بر دارد. اگر تعمیر بعضی از قسمت های گوشی به خوبی انجام نشود باعث اختلال در عملکرد کلی گوشی می شود. بنابراین تعمیر آیفون ۶ را به هر کسی نسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *