تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعمیرات گوشی در گوهردشت کرج | تعمیرات | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعمیرات گوشی در گوهردشت کرج | تعمیرات | تکنیک تیم
28
5 سپتامبر 2021
marino

تعمیرات گوشی در گوهردشت کرج: برای این که به آسانی برد های موبایل تعمیر شود و یا مشکلاتی که برای گوشی های مختلف به وجود می آید برطرف گردد به دانش اولیه نیاز است و این دانش اولیه با پیدا کردن مشخصات فنی موبایل ها به دست می آید. از سایت هایی که مشخصات گوشی را دارند و برای مقایسه طراحی شده اند می توان برای بدست آوردن اطلاعات بهره گرفت. تعمیرات گوشی هم به وسیله شرکت های گارانتی و هم به وسیله مغازه دار‌ که کار مشتری را به صورت سریع بتواند راه بیاندازد انجام می شود.

تعمیرات گوشی در گوهردشت کرج | تعمیرات | تکنیک تیم

مشکلاتی مثل شکستگی سوکت شارژ، تعویض ال سی دی شکسته موبایل، تعمیر مدار شارژ موبایل، ضعف آنتن گوشی، تعویض تاچ گوشی، خرابی سوکت سیم کارت، تعویض سوکت رم، خرابی آی سی بلوتوث، تعمیر وایرلس موبایل و اشکالاتی که به عدم شارژ شدن موبایل مرتبط است را در هر مغازه‌ ای با گذاشتن کمی وقت رفع کرد.

تعدادی از تعمیرات موبایل نرم افزاری هستند و برای تعمیر زمان کمتری نیاز دارند مثلاً هنگ کردن گوشی هنگام کار کردن، گرمای زیاد گوشی، کم شدن سرعت اجرای برنامه های موبایل، رفع عیب باز نکردن بیشتر برنامه های موبایل و مشکلات شبکه با فلش کردن این مشکلات برطرف می‌ شود. تعمیرکاری که تعمیرات گوشی را به صورت سریع تر انجام می دهد می تواند درآمد بیشتری را کسب کند و رضایت بهتری از مشتریان داشته باشد.

تعمیرات گوشی در گوهردشت کرج | تعمیرات | تکنیک تیم

هزینه تعمیرات گوشی

هزینه تعمیر موبایل زیاد نیست. اجزای خاصی از گوشی‌ های هوشمند هزینه بالایی دارند. مثلا اگر صفحه نمایش برد گوشی صدمه ببیند هزینه آن بالا است زیرا صفحه نمایش قسمت بزرگی از قیمت پایه گوشی را تشکیل می‌ دهد پس مسلم است که جایگزین کردن آن هزینه بالایی داشته باشند.

اما هزینه قطعاتی مثل تعویض باتری، تعویض جک هدفون، تعویض دوربین سلفی، تعویض دکمه ولوم، تعویض قاب و غیره زیاد نیست. اگر بین قطعاتی که تعمیر آن ها هزینه بردار است با قطعاتی که هزینه کمتری دارند مقایسه ای انجام شود ۷۰ درصد از تعمیرات موبایل کم هزینه است و ۳۰ درصد هزینه بالایی دارند.

آموزش تعمیرات گوشی

برای یاد گرفتن تعمیرات موبایل اگر دارای اطلاعات اولیه نمی باشید چند ماه باید وقت بگذارید. در ابتدا باید با قطعات الکترونیکی روی انواع برد گوشی آشنا شوید و بعد ارتباط این قطعات را روی مدار گوشی ها بدانید. هنگامی که بخش های تغذیه موبایل، مدار شارژ، سیم کارت، مدار آنتن، نمایشگر، مدار تصویر، بلوتوث و وایرلس و پردازنده های موبایل را فرا بگیرید در زمینه‌ی عیب یابی مهارت کافی را می توانید به دست بیاورید.

در ابتدا با قسمت های مختلف عیب یابی برد آشنا می شوید و سپس با کار های سخت افزاری و اشکالات نرم افزاری آشنایی پیدا می کنید. به آسانی می توانید متوجه شوید هنگامی که موبایل روشن نمی شود یا هنگ می کند به کدام قسمت مدار مرتبط است.

با یاد گرفتن مرحله حرفه ای مثل تعویض هارد، سوآپ گوشی و غیره درآمد خوبی را می توانید کسب کنید. البته باید ابزار حرفه‌ ای آن را نیز داشته باشید. از لوازم ضروری تعمیرات گوشی می توان به پنس، قلع، پری هیتر، پمپ باد و غیره اشاره کرد.

هزینه آموزش تعمیرات گوشی

اگر شما به آموزشگاه فنی و حرفه ای مراجعه کنید هزینه ای که باید برای آموزش تعمیرات گوشی بپردازید زیاد نیست و خیلی از افراد می توانند این هزینه را پرداخت کنند. امکاناتی که این آموزشگاه ها به شما می دهند از هزینه ای که باید به آموزشگاه پرداخت کنید بسیار بیشتر است. شما با یک هزینه کم می توانید فرایند رسیدن یک شغل پر درآمد را برای خودتان ایجاد کنید.

تعمیرات گوشی در گوهر دشت کرج

گوهردشت کرج محله ای در شمال شهر کرج می باشد. در زمان گذشته در این مکان روستای ورگرد قرار داشته است. این محله از شمال به رشته کوه های البرز، از سمت غرب به بلوار مصطفی خمینی و از شرق به اوج و حسن آباد و جهانشیر و از جنوب به خیابان بهشتی و زمین های دامپروری منتهی می‌ شود. تعمیرات موبایل در گوهردشت کرج به وسیله مدرن ترین تجهیزات تعمیرات گوشی و تبلت توسط مرکز تعمیرات موبایل در گوهردشت انجام می شود. بنابراین برای تعمیرات گوشی در گوهردشت کرج بهترین و مطمئن ترین راه این است که به نمایندگی معتبر مخصوص هر برند مراجعه نمایید تا بتوانید مشکلات گوشی های هوشمند خود را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *