تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

گلس گوشی آیفون | تعمیرات اپل کرج | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

گلس گوشی آیفون | تعمیرات اپل کرج | تکنیک تیم
31
16 نوامبر 2021
marino

گلس گوشی آیفون: نیاز به تعمیرات آیفون موبایل به طور کلی به یکی از دو روش مطرح می شود. اولاً به دلیل حوادث ناشی از آسیب تصادفی. در مورد صفحه نمایش، این ممکن است به دلیل افتادن گوشی یا مالش آن به سطح ناهموار باشد. صفحه نمایش ممکن است شکسته، ترک خورده یا خراشیده شده باشد. علت دوم یک گسل طبیعی در حال توسعه به دلیل سن یا غوطه ور شدن در آب است. اینها معمولاً خطاهای الکترونیکی هستند که به جای سطح خارجی، بر اجزای خود تلفن تأثیر می گذارد. در هر دو مورد، بازگشت به یک فروشنده/تعمیرکننده مجاز برای تعمیر ممکن است نیاز به جیب‌های عمیق و یک دوره طولانی بدون تلفن شما داشته باشد.

گلس گوشی آیفون | تعمیرات اپل کرج | تکنیک تیم

قابلیت تعمیر گوشی های شیشه ای: تمرکز اپل بر ساخت محصولاتش تا حد امکان نازک و شیک شناخته شده است. آیفون های مدرن هیچ تفاوتی ندارند و می توانند بهترین مثال برای این موضوع باشند.

پشت شیشه ای آیفون 8، ایکس، ایکس آر و سری 11 به اجزای داخلی گوشی ادغام شده است. اپل از چسب اپوکسی و جوش های کوچک برای اتصال برد مدار و سایر قطعات به پشت استفاده می کند. این امر باعث می شود تعویض شیشه پشتی سخت شود. در واقع، تعویض پشت گوشی سخت تر از تعویض صفحه نمایش است.

مشکلات احتمالی ترک پشت شیشه

اگر به اطرافیان خود دقت کنید، تعداد زیادی آیفون با صفحه نمایش و پشتی ترک خورده خواهید دید. برخی از آنها حتی کاملاً شکسته به نظر می رسند. تصور اینکه چگونه برخی از مردم می توانند آنچه را که روی صفحه نمایش است از طریق تار عنکبوت شکاف ها بخوانند دشوار است.

در برخی موارد، ترک ها روی عملکرد گوشی تاثیری ندارند. همچنان می‌توانید بدون مشکل روی صفحه ضربه بزنید و انگشت خود را بکشید و آیفون همچنان می‌تواند به خوبی به سیگنال‌های بی‌سیم متصل شود.

تعویض گلس گوشی آیفون

این بدان معنا نیست که استفاده از این روش اشکالی ندارد. بزرگترین مشکل شیشه های ترک خورده یک مسئله تکنولوژیکی نیست، یک مسئله ایمنی است. آن شیشه ترک خورده یا شکسته می تواند تیز باشد و داشتن آن روی چیزی که در دست می گیرید، روی گونه خود فشار می دهید و ده ها بار در روز با آن دست می زنید، چندان ایمن نیست.

تعمیر گوشی آیفون کرج

می توانید خود را با بریدگی هایی روی دست یا صورت خود از آن لبه های تیز پیدا کنید. و اگر شیشه به طور جدی شکسته شود، ممکن است تکه‌های شیشه شل شده و لبه‌های خطرناک‌تری روی گوشی و احتمالاً تکه‌های شیشه در جیب یا کیف شما باقی بماند.

به دلیل شکستگی شیشه نیز ممکن است مشکلات فنی وجود داشته باشد. تمامی مدل ها از آیفون 8 به بعد دارای درجه بندی مقاومت در برابر آب هستند. اگر قاب شیشه ای آیفون شما ترک بخورد، آب می تواند وارد داخل گوشی شود. صدمات ناشی از آب تحت پوشش گارانتی اپل نیست، حتی اگر کیس سالم باشد، اما مطمئناً در صورت شکسته بودن آن، پوشش داده نمی‌شود.

تعمیر گوشی آیفون کرج | قیمت تعمیر اپل | تکنیک تیم

راه حل های احتمالی شما برای پشت شیشه ای شکسته آیفون

اگر آیفون خود را رها کردید یا به طریق دیگری به شیشه پشتی آسیب رساندید، چندین گزینه برای مقابله با آن دارید، از جمله:

  1. آیفون خود را در یک قاب قرار دهید
  2. آیفون جدید بخر
  3. شیشه پشتی را خودتان تعویض کنید
  4. شیشه پشتی را توسط متخصصان تعویض کنید

برخی از این موارد افراطی تر از بقیه هستند، اما بیایید ببینیم که در مورد هر یک از آنها چه چیزی را در نظر بگیریم.

آیفون خود را در یک قاب قرار دهید

اولین گزینه این است که آیفون خود را در یک قاب قرار دهید. یک قاب پشت گوشی را می پوشاند که هم آسیب ها را پنهان می کند و هم به نگه داشتن آن در کنار هم کمک می کند تا بدتر نشود.

قرار دادن تلفن خود در یک قاب ممکن است در وهله اول به جلوگیری از آسیب کمک کند، اما اگر آن را در قاب نداشتید، احتمالاً دلیلی داشته است. بسیاری از کاربران آیفون، ظاهر و ظاهر گوشی بدون لباس را دوست دارند، روشی که اپل آن را طراحی کرده است.

افزودن قاب باعث حجیم شدن گوشی می شود و در دست گرفتن آن راحت تر می شود. مجبور بودن گوشی شکسته را در قاب قرار دهید تا در برابر آسیب بیشتر محافظت شود، همچنان همین مشکلات را دارد.

یک قاب همچنین از گوشی شما در برابر آسیب آب محافظت نمی کند زیرا مقاومت در برابر آب از بین می رود و قطعات شیشه همچنان ممکن است شل شوند. وقتی کیس را بردارید، با مشکلات مشابهی روبرو خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *