تکنیک تیم 

تعمیرات موبایل و تبلت در کرج

تماس 10 صبح -10 شب

09903030225

آدرس دفتر ما

کرج فلکه اول گوهردشت

تعویض باتری اپل | تعمیر قطعات گوشی آیفون | تکنیک تیم

دسته بندی مقالات

کرج فلکه اول گوهردشت روبه روی ایستگاه تاکسی رستاخیز تکنیک تیم

Peymanrezaei270@gmail.com

09122613990 - 09903030225

هفت روزه هفته را کنار شماییم

تعویض باتری اپل | تعمیر قطعات گوشی آیفون | تکنیک تیم

تعویض باتری اپل: باطری یکی از مهم ترین و اغلب تغییر یافته ترین بخش های گوشی هوشمند می باشد. یک باتری معمولی و استاندارد حدود دو سال دوام می آورد، گاهی اوقات حتی بیشتر. با این حال، اپل توصیه می کند سالی یک بار باتری آیفون را تعویض کنید. اگر روزی چند ساعت از تلفن خود استفاده می کنید، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود این کار را زودتر از دیگران انجام دهید.

تعویض باتری اپل | تعمیر قطعات گوشی آیفون | تکنیک تیم

اگر آیفون شما آسیبی داشته باشد که باعث اختلال در تعویض باتری شود، مانند صفحه نمایش ترک خورده، این مشکل باید قبل از تعویض باتری حل شود. در برخی موارد، ممکن است هزینه های مرتبط با تعمیر وجود داشته باشد.

. جای تعجب نیست که چرا- آسیب باتری بسیار رایج است و نه تنها نتیجه طبیعی استفاده از تلفن های ما برای ساعت ها در روز است، بلکه ممکن است

اگر تلفن شما با مایع یا بخار تماس داشته باشد یا پس از ضربه جدی آسیب ببیند، این اتفاق می افتد. سپس نه تنها یک صفحه نمایش،

بلکه باتری نیز باید تعویض شود، زیرا شوک بزرگی که بر کل دستگاه تأثیر می گذارد

اغلب باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی در سلول می شود که باعث تولید آهسته اما ثابت گاز در باتری می شود.

در نهایت، باتری بسیار متورم و منبسط شده ممکن است صفحه نمایش آیفون را بیرون بکشد

و مشکلات بیشتری را در شارژ و داغ شدن بیش از حد گوشی ایجاد کند.

فرآیند تعویض باتری بسیار سریع است و یک اثر فوری را تضمین می کند که می توانید بلافاصله احساس و مشاهده کنید!

مشکلات برق آیفون

برخی از مشکلات برق آیفون ناشی از عواملی غیر از باتری است. اگر نمی توانید آیفون خود را روشن کنید، این مراحل را دنبال کنید تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.

تعویض باتری اپل | تعمیر قطعات گوشی آیفون | تکنیک تیم

ما آیفون شما را آزمایش می کنیم تا ببینیم آیا مشکل باتری دارد یا مشکل برق متفاوت است. اگر آیفون شما مشکل برق نداشتن باتری دارد، پس از اینکه علت را مشخص کردیم، قیمت تعمیر نیز مشخص می شود.

تعویض باتری گوشی آیفون در کرج

چرا باتری آیفون را تعویض کنیم؟

همه باتری‌های گوشی‌های هوشمند با گذشت زمان ضعیف‌تر می‌شوند، اما سال گذشته فاش شد که نسخه‌های iOS از نسخه 10.2.1 به بعد، اوج عملکرد مدل‌های قدیمی آیفون با باتری‌های ضعیف را کاهش می‌دهند تا از خاموش شدن غیرمنتظره جلوگیری کنند. اپل می‌گوید این خاموشی‌ها به این دلیل است که آیفون‌های قدیمی‌تر انرژی بیشتری مصرف می‌کنند که باتری می‌تواند در یک نمونه تولید کند. کاهش در اوج عملکرد در ابتدا باید فقط در هنگام استفاده از برنامه های خاص قابل توجه باشد.

تعمیر گوشی آیفون در کرج

آیفون‌ها از باتری‌های لیتیوم یونی (مانند همه گوشی‌های هوشمند) استفاده می‌کنند که به مرور زمان به دلیل ترکیب شیمیایی باتری تحلیل می‌رود. اپل می گوید باتری آیفون به گونه ای طراحی شده است که 80 درصد ظرفیت اولیه خود را با 500 بار شارژ کامل حفظ کند.

تعویض باتری آیفون قدیمی با باتری جدید، عملکرد را به حالت عادی باز می گرداند. علاوه بر این، باتری تازه به این معنی است که آیفون شما قبل از خالی شدن بیشتر دوام می آورد.

اگر می‌خواهید سلامت باتری خود را بررسی کنید (در iOS 11.3 یا جدیدتر موجود است)، می‌توانید این کار را با دنبال کردن این مراحل انجام دهید:

برنامه تنظیمات را باز کنید

روی Battery و سپس Battery Health ضربه بزنید

این حداکثر ظرفیت باتری شما را نشان می دهد. اگر عملکرد آیفون شما به دلیل کاهش باتری کاهش می یابد، می توانید این مورد را در اینجا غیرفعال کنید. با این حال، غیرفعال کردن throttling عملکرد می تواند منجر به خاموش شدن غیرمنتظره یا خرابی برنامه شود.

چه آیفون هایی برای تعویض باتری واجد شرایط هستند؟

اپل باید بتواند باتری هر آیفونی را جایگزین کند.

با این حال، حداقل، این شرکت قطعا باتری های دستگاه های قدیمی مانند آیفون 6 و آیفون 6 پلاس 2014 را جایگزین خواهد کرد.

اپل معمولاً تنها زمانی باتری شما را تعویض می کند که کمتر از 80 درصد ظرفیت اصلی خود را حفظ کند.

هنگام ارسال آیفون خود برای تعویض، چه چیز دیگری باید رعایت کنم؟ یک فیلم محافظ مانند شیشه سکوریت یا برچسب قبل از تعمیر برداشته می شود و تحت این برنامه تعمیر پوشش داده نمی شود. تعویض بستگی به شرایط فیزیکی و عملکرد آیفون شما دارد. به عنوان مثال، اگر آیفون شما دارای صفحه نمایش ترک خورده یا مشکل سخت افزاری دیگری باشد، ممکن است هزینه اضافی مربوط به تعمیر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *